< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

četvrtak, 25.10.2007.

...mom bivšem....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pozz mom bivšem dragom.... Zbog kojeg sam i previše propatila, ali i to je dio odrastanja....

Nikad nisam ni voljela tebe,
Voljela sam osobu koju si glumio,(nisam ni to)
Prevario si i samog sebe,
A nas si jednostavno ubio.


Nakon svega si mi stranac,
Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac,
Ili ja dobra publika.


Anđelima su pale maske sa lica,
Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica,
Ubio si u meni svaki osjećaj.


Više me ništa ne vrijeđa,
Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa,
Mislim da više ne znam voljeti!


Nešto je trulo unutar mene-
Mislim da je to srce moje,
I duša koja polako vene…
Sve što je,nažalost, nekad bilo tvoje.


Ne znam kako da se borim,
Šta se u ovakvim situacijama radi,
Kad za nekoga Boga molim,
A istovremeno mi se toliko gadi.


Bojao si se, pa si me "štitio" od istine,
I uvijek postupao sa mnom u rukavicama,
Sad stvarno odje*i od mene,
Ne želim imati posla sa kukavicama!


I na svemu ti zahvaljujem,
Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Što od pogleda, poljupca, dodira strahujem,
I svi dobiju samo moj bijes.


Bijes koji je tebi namijenjen,
Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen,
Pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.


Ne želim na tebe misliti po cijele dane,
Al samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,
Još uvijek nisam našla lijeka za sve te rane,
Al bar sam u pjesmu istresla neke svoje frustracije.(a ne kao ti)


Tvoja predstava je u završnici,
Evo i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici,
Koji malo jedno o drugom znaju.


Umjesto da ti kažem Zbogom,
Nešto ću te zamoliti:
Više nikom nemoj reći Volim te,
Ti ne znaš što znači voliti!



----dio ove pjesme nije istinit.... Nije da mrzim cijeli svijet.... Svi će od mene uvijek dobiti najmanje osmjeh... Koju lijepu riječ.... Njemu sam oprostila sve što mi je napravio.... Pa neka sada radi što god želi... Bol će uvijek ostati u mom srcu, ali će s vremenom izblijediti.... Nisam kukavica kao on.... I ja nikada neću namjerno povrijediti drugu osobu ili joj napraviti nešto nažao.... Od mene nitko neće dobit bijes... Kunem ti se... Bit ću sretna.... Sretnija nego s tobom i nitko mi neće govoriti što i kako da radim... Braniti mi neke stvari.... Sam si kovač svoje sreće.... Ja to jedno vrijeme nisam bila... Ali vrijeme je da opet postanem i zaboravim tebe.... i one boli koje si mi nanio..... NEĆU VIŠE PATITI RADI TEBE!!!!! Iako sam još uvijek osjećajna i povrjedi me ljudska glupost.... Ovdje ima dovoljno zla i ne trebam još i ja drugima zagorčavat život.... Pozz

namjenjeno gadu D.P.

- - 07:28 - pljuni… (3) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.