< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

nedjelja, 14.10.2007.

...ahh da.... dogodilo se....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Iskreno....
Želim propasti u zemlju.... i to po mogućnosti dovoljno duboko da me doista više ne bude.... Opet stara tema IVAN....
Danas sam bila na MSN-u i poslala mu poruku jer je bio online.... A tad sam pročitala njegovuosobnu poruku koja mu piše odmah ispod imena....
TO JE SVINJA... IDIOT... DEBIL....DEGEN.... SELJAČINA... KRETEN... MAJMUN... ITD...
Riječi su mi odmah bile poznate, ali nisam znala odakle....
Sad znam-.... To su riječi s mog bloga..... Moje riječi namjenjene njemu....
Grozno se osjećam... Kad sam to pročitala opet sam se vratila na staro.... Razmišljam o njemu.... Sranje....
sada je gotovo neka čita sve redom.... Tako i tako zna istinu.... Nažalost....
Šta ja tu mogu...
Ali te riječi su bile napisane u defektu i nisam tako doista mislila... Nadam se da i on to kuži.... Grozno se osjećam i želim propasti u zemlju.... Jučer mi je bilo prekrasno vani i cijeli dan danas sam bila raspoložena radi toga.... a sad.... ni sama ne znam o čemu da razmišljam.... Tj. znam... Opet razmišljam o Ivanu i opet mi se vraćaju stari osjećaji.... A Trba.... To je očito puklo.... A neka je... Kad se ne može javit neka i ostane tako -bolje je.... A i nisam sigurna u svoje osjećaje prema njemu.... Ali za Ivana sam sigurna.... No, tu ja ne mogu ništa promjeniti.... Daleko je.... Ali sigurna sam da moram razgovarat s njim i da možda shvati da to nisam tako mislila kao što je ispalo.... Ipak mi jepreviše stalo do njega.... opet ponavljam.... ISTU GREŠKU.... Jednostavno ga ne mogu zaboravit... Koliko se god ja pravila u društvu da mi je više stalo do neke druge osobe- NIJE.... Na jeziku mi je netko drugi, a u srcu samo IVAN....


Kao kula od pijeska,
srušili se snovi,
Nestali su temelji,
Nije ostao čak ni trag…
More je završavalo još jednu priču,
Izbrisao ga val,
Samo je Bog znao,
Koliko si mi bio drag…
Dugo je more šutjelo,
Upijalo moje riječi,
Ja sam mu pričala o jednoj ljubavi,
Jednom dječaku,
A ono meni o izgubljenoj sreći…
Pitala sam more
Što se to zbilo,
Zašto je tajnu od mene krilo,
Al´ pravog odgovora nema,
Ostala je samo sjena
Prošlog vremena…


*******

Suze krijem, one padaju,
samo one moju tajnu poznaju,
suze krijem, ne dam da me slome,
govore ti da u moje dolaziš snove…
Ne želim sebi priznati to,
mada znam, da života imam sto,
opet bi samo tebe voljela,
svake noći samo tebe čekala…
Suze krijem, pjesme piše,
iz srca svoga tugu brišem,
mada želim tvoje poljupce,
jer samo ti znaš, moga srca ulice…
Suze krijem, one čežnju skrivaju,
samo se tebi, one raduju,
od svih ljubavi ja ću bježati,
svakog dana samo tebe čekati…


*************

Odlazi tugo i zaobiđi život moj,
jer noćas on, ide k njoj…
Sačekaj tugo, bar na minut, dva,
da se oporavim i dalje krenem ja…
Pusti tugo bar da shvatim da mu stalo,
do mene i moje ljubavi nije, niti malo…
Ostavi se tugo mene i moje duše,
sada kad se snovi moji ruše…
Ne uzimaj tugo, ono što pripada meni,
noćas on odlazi, toj ženi…
Neću tugo pustit niti suzu jednu,
niti slušati utjehu bijednu…
Zaboravit ću tugo, uspomenu staru,
vrijeme je da potone zaboravu…
Pobijedit ću tugo i tebe i njega,
nov život izgradit, opet poslije svega…
Neću dopustiti više da me duša boli,
naći ću nekoga tko će znati da me voli…



P.S. Ivane oprosti zbog onih ružnih riječi upućenih tebi.....

- - 13:06 - pljuni… (5) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.