< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

srijeda, 12.09.2007.

....nije ovo za mene..... nije ovo moje vrijeme....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo nije moje vrijeme....
nije sve ovo za mene....
moj je život kao sapunica.....
Željka nas je usporedila sa serijom Tree Hill.....
Tri frendice.....
Ja, Petra i Željka....
Frajeri.....
Istina....
U razredu su nas neke cure nazvale Plastikama po uzoru na neki film gdje su tri najpopularnije cure tako zvali....(ja se više osjećam kao ona cura iz filma Omiljena učenica ili tako nešto..... Možda zbog prošlosti.....)
A da se vratim Željki.....
Haley, Brooke i Peyton.....
Te tri cure su zakon.... Svaka od nas tri se poistovjetila sa jednom....
Petra-Peyton, Željka- Haley, a ja Brooke.....
Samo doista ne znam tko je Rachel u toj svoj priči.....
Petra je tipična Peyton što se tiče frajera..... Kad voli voli....
Željka Haley- zna zabrljat stvar kad to baš i nije potrebno....
A ja.... Brooke u svakom pogledu... (što se frajera tiče)
Volim muško društvo... Kad nisam sa svojim curama prije ću upoznat kakvog frajera i s njim se sprijateljit nego koju curu....
Volim kad mi kažu da im je stalo do mene.....
A isto tako volim krivu osobu....
Ali opet....
što se ponašanja tiče sa drugim curama iz škole koje poznamo još od prije ili koje su nove došle (kao što je Rachel)...
One imaju nos za to i odmah ih odbijaju poput Brooke.....
Ali ja to ne mogu.....
Tu sam kao Peyton....
Pokušavam se približiti slabijim osobama, onima koji su tužni i slabiji... jer sam se i sama tako osjećala.....
A isto tako katkad povrijedim druge ljude.....
Pa se kasnije pokajem....
Da, to ne bi bilo to da smo uspjele to normalno riješit..... a da se netko sa strane nije upetljao....
Anja(cura koju ove moje dvije ne podnose jer previše priča. P.S. ona nas je nazvala Plastikama.....)....
Na papirič nam je napisala da su ona, Nina, Ena i Nataša....
Bruk, Piton, Halej i Račel.... Ali BAŠ TAKO KAKO SAM NAPISALA.....
Ok... Bilo nam je sve jasno.....
A mislim da je i vama....
Sad da opet dođem na temu Ivan.....
Još uvijek mi je stalo do njega....
Užasno mi fali....
Očekujem njegovu poruku.....
A bojim se pogledati na mobitel jer sam njegovu sliku stavila u pozadinu....
Vjerojatno sam napravila glupost kad sam mu poslala mail....
A nadam se da ga on možda neće pročitati....
Luda sam radi njega...
Rastuže me druge gluposti....
Poput Tihe...
Svaki put kad dođe u Ogulin iz Trpnja gdje radi slučajno ga sretnem....
A kad se hoću nać s njim on se jednostavno ne pojavi i pobjegne opet u Trpanj.... I to me lagano izluđuje....
Jučer kad sam ga slučajno srela kod Doma zdravlja kad je išao po mamu i kad sam ga zagrlila i poljubila u obraz....
Malo mi je falilo da se rasplačem....
Stvarno mi puno znači i znam da se na njega mogu oslonit....
Danas.... Optužila sam ga za to što bježi svaki put.....
I znam da sam pogriješila...
Nisam razmišljala i znam da sam ga povrijedila....
Glupa sam...
Sad mi je on u glavi....
Sjetila sam se more kad sam bila tužna i kad sam plakala jer sam znala da se vraćam u Ogulin k Denisu koji će me ponovo maltretirati.... On je bio samnom i tješio me...
Sjedili smo na plaži i razgovarali.....
Tu se pak u moje misli opet upleo Ivan....
A u to vrijeme je Željka počela pjevat pjesmu.....
NAJLJEPŠE JE U MORU BITI GOL, POSLIJE JE S TEBE FINO PAPAT SOL....
Divno.... Asocijacija na Ivana i na naše zajedničko kupanje u moru.... Zaista prekrasno.....
A koliko sam opsjednuta njime govori i ta činjenica da sam u sred Zg-a isprobavala muške parfeme dok nisam našla onaj koji on koristi.....
Armani- zna čovjek što valja......
Luda sam.....
I da još nešto.....
Dosta mi je svađa unutar društva....
Malo su si dobri malo nisu...
Dosta mi je toga da moram bit u sredini.... jer se s nikim ne posvađam....
...........................
P.S. Radulović i Tonka imaju ludu ideju da u petak i subotu igramo bocu istine.....

- - 17:20 - pljuni… (0) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.