< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

srijeda, 05.09.2007.

ludih ljudi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usBogu hvala ona moja luda od djeda je stabilno i sa šoka je prebačen na odjel....
No, šta taj sve ima u sobi i kako mu je lijepo dođe mi i da se sama preselim tamo....
Gospodin je u apartmanu i uživa....
Ima TV na kojem ima sve moguće programe.... Veli da su mu sestre dobre....
I da je hrana u bolnici bolja nego od bake....
A kaj češ....
Al baka stvarno super kuha.....
Očito se čovjek zasitio babine kuhinje.....
Prepričavao nam je sat vremena događaje iz bolnice...
A svi znaju šta voli ima cijeli ormar pun bombona- mentol i banana.....
i onda mu još mi to donesemo.....
Taj je nasmijan i u kriznim situacijama.....
A da...
U bolnici su još i Dinko Salopek....
Ljubavnik moje frendice.....
I Putlje....
valjda im nije dosadno.....
Danas su operirani i jedan i drugi....
Ništa ozbiljno....
Dinko je operirao nos.....
Nešto mu je bilo nije na jednu nosnicu mogao normalno disati.....
A Putlje je išao operirati krajnike....
Ništa ozbiljno, ali dovoljan razlog da ih sutra idemo posjetiti u bolnicu.....

- - 19:55 - pljuni… (2) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.