< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

subota, 01.09.2007.

ovako... ne znam kaj da pišem pa ću opet o Ivanu..... i o jučerašnjem izlasku....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usOvako...
Neki dan sam ga sanjala......
Ali to je bilo čudno.....
On je tada bio daleko(na maturalnom putovanju sa školom).....
Sve je bilo tako čudno....
Mjesto....
Vrijeme...
Sve.....
Bio je nekako romantičan, nježan, pažljiv......
Ja, on, mjesečina......
Valovi udaraju u obalu.....
Mi ležimo na plaži i ljubimo se.....
Prekrasan san....
Kad bi bar takva bila stvarnost....
Ali jedino šta je čudno u svemu tome je to što je Ivan u jednom trenu otišao i rekao da me ne želi povrijedit.....
Nije mi bilo jasno....
A kasnije mi je rekao da je bolestan i da ne želi da ja kratim svoje vrijeme uz njega ovako bolesnog....
Ne želi da se žrtvujem radi njega......
e sad......
Je li to bio kakav znak.......
Čudan san....
Ali ne znam ni sama je li me više umirio( pa da sam možda shvatila da mu je stalo do mene) ili me uznemirio(kad mi je u glavu došlo da je možda bolestan, a ja to ne bi mogla podnest- pogotovo ne tako daleko od njega)......
Nemam pojma....
Nisam znala o čemu da razmišljam.....
Samo čekam da se vrati danas s maturalnog i da mi se javi da je živ i zdrav....
Pa da budem u miru, a ne da se brinem.....
Jer me ta neizvjesnost ubija.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A jučer......
Jučer je u Play off-u bio Becks party.....
Bilo je zakon... Igrali smo bilijar....
Još ljudi je mene i Marijana proglasilo curom i dečkom......
Ali nismo mi smo samo jako dobri frendovi(bez povlastica).....
Moj buraz je pokupio sve moguće nagrade(ima samo 12 godina), uspio se napit(pije kao veliki) i lupit glavom u vrata od auta kad smo išli kući.....
Zakon je sve to.....
Ljudi piju, čagaju, igraju bilijar, slažu kockice i Changeru, ljube se....
Kartaju....
Tipični izlazak van.....
Danas je party na Stadionu možda bude zanimljivo pa napišem post o tome....
Ako uopće budem išla tamo....
Pozz

- - 17:29 - pljuni… (4) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.