kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

ponedjeljak, 27.08.2007.

Opet sve po starom čini se meni....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usNe znam ni sama o čemu da razmišljam....
Opet se okuplja stara ekipa(luzera)....
Opet će biti sranje i toga se bojim jer ja ne mogu to gledat....
Ne mogu samo bespomoćno gledati kako drugima D.P. uništava život baš kao što je mene odveo do samoga dna.....
Ako ga ja vidim da tuče nekoga opet ću se refleksno upetljat u to....
Baš kao što je bilo i sa Kostom(mojim prvim pravim dečkom)......
Napao ga je radi mene i ja sam se upetljala i dobila nogom u glavu.....
To će se opet ponovit......
Jer ja to ne mogu gledat......
Mene je uništio i znam kako njegovi udarci znaju boliti......
A ni nož mi nije stran......
Ali nema on snage za to......
Jadan je......
Samo šta sam ja to prekasno shvatila.......
Njega treba uništiti....
Naučiti pameti......
Ali čini se meni da to nije moguće jer i nakon svega što mu se dogodilo on opet radi isto....
To je očito takav tip čovjeka....
Gad- ništa drugo......
Opet je pitao za mene.....
Ali je dobio krive informacije.......
A još su mi bolji i zanimljiviji oni koji takve informacije šire.....
Na ovu informaciju sam se jučer samo lijepo nasmijala.....
A onda sam shvatila da mu Grdić to ne bi sam rekao da ga on nije pitao.....
Mnogi me i nakon skoro 9 mj. pitaju jesam li ja s njim....
NISAM::::: Bogu hvala......
Ali ovako nešto nisam zamišljala......
Denis je došao do Marijana i pitao ga kako žena?????
On ga je u čudu pitao koja????
(Marijan je moj najbolji frend)
Kad je on rekao ... KATARINA....
Marijan se nasmijao i objasnio mu da nismo skupa.....
Ovo je takav grad da ne možeš čovjeka tj. najboljeg frenda zagrlit ili uzet pod ruku a da se odmah ne počnu širiti priče da ste skupa....
Grozno.....
Denis sigurno ima neke skrivene namjere.......
I opet će me vjerojatno tražiti....
Neka proba....
Neće me naći tamo gdje očekuje.....
Nije me uništio prije....
Neće ni sada.....
Jača sam od njega- ako ne fizički onda definitivno psihički......

- - 15:41 - pljuni… (13) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.