kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

nedjelja, 26.08.2007.

GLUMICA-TO SAM JA!!!!

GLUMICA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I TAKO DAN ZA DANOM

Da.... To sam ja.... I nitko me nemože natjerati da skinem masku sreće u gradu....
Moram glumiti da sam sretna iako nisam....
Iako me svakoga dana prošlost iznova ubija....
Kako da to izdržim....
Puno ljudi, koji me tek upoznaju, ali i oni koji me znaju duže vrijeme misle da sam sretna....
Misle da uživam u svom životu....
Da sam dobra djevojčica.....
Prava mamina curica.....
Razmažena balavica kojoj nije na pameti ništa drugo osim da uživa i zajebava druge....
Tek sam sada shvatila da ostavljam pogrešnu sliku o sebi.....
JA nisam takva....
Nisam sretna......
Ja sam tužna i to jako tužna....
Prošlost me malo po malo ubija....
Sama sebi kopam rupu iz koje nema izlaza....
Ubija me sama pomisao na to da sam trpila tog gada...

Vidjela sam ga neki dan, pratio me....
Bili smo na jezeru kupali se...... On je došao tamo i pričao sa mojom glupom sestričnom....
Nisam izlazila iz vode.... Bilo me je užasno strah....
Kad sam ga vidjela pomislila sam da će me ubiti....
Znala sam da moram bti sretna....
U njegovim sam očima vidjela želju za tim da me ponovo lupi, da me nastavi maltretirati kao nekad, da mi uništi život do kraja.... Da me uništi i da patim....
On nezna ništa drugo nego nanositi bol drugima....
Glumila sam sreću.... Tada sa posebnim užitkom....
Ona moja glupa sestričćna je opet malo previše pričala.....
Kao po običaju.... Denis je glumio frajera jer je Žana rekla da Gaši hoće istući Nevija.....
Gaši je sjedio na molu kada je Denis došao tražiti ga....
Žana ga je gledala, ali je rekla da nezna koji je taj....
Glupača.... najprije ga usosi,a onda ga kao brani i glumi sveticu...
To mrzim....
Jadna je do bola....
Došao je Dodo.... Gašijev bermani kum....
Koje olakšanje.... Nije Gaši loš....
Tada mi je kroz glavu prošlo puno stvari....
Da je došlo do tuče.... Opet.... bi se ja umješala i stala na Gašijevu stranu....
Ne bojim se Denisovih udaraca....
Ne bojim se smrti....
Bojim se samo toga da on opet ne povrjedi nekog drugog kao što je povrjedio mene....
Gad je nemaš šta.....
Nisam tako nisko pala kao on....
Ja ne uništavam tuđe živote....
Ja svima želim samo dobro, a to se najčešće krivo protumači.....
Šta ćeš takav je život..

Glumila sam prije, glumim i sada, a sreću ću glumiti do kraja života....
Šta ja nemogu naći nekoga tko će mi reći da sam lijepa, dobra, pametna, pristojna, luda, otkačena..... Ponekad zajebana....
Tko će mi to reći, samo osoba kojoj je stalo do mene....
Ali nitko nije bio toliko iskren prema meni i nitko nije bio toliko jak da uspije promjenit moje mišljenje o sebi.....
Sama sebi sam ružna.... Volim druge više od svog života.... Kojeg btw. nikad nisam ni imala.....
Uvijek je netko drugi donosio odluke umjesto mene.....
To se nemože promjeniti sada....
Ja nemogu sama pokrenuti svoj život....
Treba mi oslonac.....
Netko tko će me uvjerit da sam dobra osoba....
iako ja mislim da nisam....

Svoju masku nikada neću imati snage skinuti....

Pep, hvala ti na onom postu posvećenom meni....
Znam da ste ti, Žežy, Škaljac i još neke osobe uvijek uz mene....
Vi mi dajete snagu da idem dalje... Dajete mi snagu da s ponosom nosim tu masku sreće.... Vi me jedini usrećujete i dajete mi onaj iskreni osmjeh na lice.... Sada znaš da sam uvijek bila uz tebe.... I da sam se samo brinula za tebe... Uvijek ću biti uz tebe.... Baš slušam Don´t cry.... Sa tvog posta..... Hvala ti.....

- - 08:55 - pljuni… (3) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.