kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

nedjelja, 26.08.2007.

Duško.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponekad sjetim se
onih dana
kad skupa smo gradom lutali....
Kratili vrijeme do autobusa....
Sanjali o sreći....
O bjegu iz stvarnosti....
Sanjali o ljubavi....
Bili smo ludi...
Zbog tebe sam bježala sa sata.....
Zbog tebe mi je sve bilo ravno...
Uživala sam u tvom društvu...
Voljela tvoj zagrljaj...
Tvoje dodire i poljupce....
Tvoj glas....
A sada...
Sada je već kasno....
Tebe nema....
I nikada više nećeš biti u mojoj blizini....
Nestao si sa lica zemlje....
Nema te više među nama....
Bio si tako mlad....
Tek je započeo tvoj život....
Zašto se nisi vratio kući ranije....
Tisuće su pitanja u ovom trenutku u mojoj glavi....
Svaki put kad uđem u osnovnu školu sjetim se tvog izraza lica....
Tvog osmjeha.....
Volio si nas zezati.....
Gnjaviti i puštati da se smrzavamo po hladnoći....
Grudao si se s nama .....
Bio si jedno veliko djete....
Dijete kojega više nema...
Koje nije tu....
Koje je otišlo u beskraj....
Otišlo zauvijek....
No bez obzira na sve....
uvijek ću se sjećati tvog glasa....
Tvog imena.....
Tebe.....
Ti, nikada nećeš doista umrjeti.....
Živjet ćeš u meni...
U mojem srcu...
Dok i mene kao i tebe....
Tama ne proguta.....
I dok ne nestanem s lica zemlje....


Koma.... Iz neznam ni ja kojeg razloga sjetila sam se Duška... Koji je ove godine poginuo u automobilskoj nesreći.....
Sjetila sam se boli njegovih roditelja, rodbine i prijatelja.....
Jecaja njegove majke na sprovodu.....
Mislim da su komentari doista suvišni......
Neznam više šta da pišem.....
malo mi fali da se rasplačem i da zauvijek nestanem....
Al život ide dalje....



<<<<
Goran Jurišić upravljao je automobilom dok mu je na snazi bila šestomjesečna zabrana upravljanja vozilom »B« kategorije zbog vožnje pod utjecajem alkohola. Inače, 25-godišnji vozač »passata« skupio je popriličan broj kaznenih bodova


RIJEKA – Sraz »fiat tipa« i »passata« u Liburnijskoj ulici prekjučer oko 23.30 sati odjeknuo je kao bomba. U strahovitoj prometnoj nesreći život je izgubio suvozač u »tipu« Duško Stojanović (20) iz Ogulina, inače zaposlenik Brodogradilišta »3. maj«. Vozač Branko Kovačić (25) iz Josipdola u kritičnom je stanju, liječnici se još uvijek bore ...

- - 08:51 - pljuni… (0) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.