kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Ljubav... Prijatelji..... Škola..... Starci.... Izlasci.... Sve -ovo je moj život..... Moj novi blog...... Moje fotke i gluposti koje za mene puno znače

Enrique Iglesias Lyrics














Enrique Iglesias Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje posjećujem:
moja ljubav... Pepyna

Danči

aaddt4ever

moj burazer Stipe

Matea

Melita

pop girls

Provjerite koliko me doista poznajete i odgovorite na pitanja postavljena u ovom kvizu

http://www.cajanka.com/quiz/71288187/res/

nedjelja, 26.08.2007.

Meni drage osobe- Tiho, Danijel i Ninoslav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TIHO

Moj rođak, prijatelj, brat... šta god....


Upoznali smo se u teretani....
Bio je dosta simpatičan, ali i nekako sramežljiv.... Nisam znala zašto....
Tata mu se ubio prije nekoliko godina i od tada je nekako povučen.. bar tako meni djeluje...
Nismo baš previše komunicirali.... On je otišao raditi i nije išao u teretanu...
Išla sam sa starcima na more u Trpanj...
i prvo kamo smo otišli čim smo stigli bio je Dundo...
Poznato lice stajalo je za šankom i pralo čaše.... Otišli smo gore do biljarskog stola....
Ali vrag mi nije dao mira...
Otišla sam dolje i pitala ga dal ide u teretanu.....
Rekao je da da.... Kasnije kad je moj stari došao pričali su kaodobri frendovi....
Poznavali su se.... Tiho je mom starom kao stariji sin....
Svaki dan su pričali, a ja i Tiho nismo znali da smo rođaci.....
Kad god bi me Denis zvao i prijetio mi ja bi otišla Tihi i s njim pričala....
Svakim bi me danom iznova tješio.... on je prvi od svih saznao da me denis tukao...
Jedino sam njemu mogla reći to... Znala sam da će šutit i da će mi biti potpora....
skoro svaki dan se iznova čujemo.... razgovaramo o svemu... ali doista neznam.....
što osjećam prema njemu.... prijateljsku, bratsku , rodbinsku ili šta ja znam kakvu ljubav...


svatko od ovih osoba je na svoj način poseban...
i zauzima posebno mjesto u mom srcu....







DANIJEL

Iako ga ne poznam baš dugo- super je...
Upoznala sam ga na prvom susretu animatora... Bilo je sve puno nepoznatih mladih ljudi... Svi smo se osjećali izgubljeno... Trebalo je svima barem imena zapamtit ako se ne nećemo zbližiti s njima.... Bilo je nekoliko mladih koji su došli iz Gračaca- Ivan, Roša, Dejan, Iri, Emma, Silvy i Danijel... Kada smo se upoznali svima nam je bilo čudno... Bili smo nekako zatvoreni i svi smo se samo smijali... Danijel i Dejan su valjali gluposti... Smijali se sami sebi... činili su se jako zanimljivi... Kasnije smo se još više zbližili.... Dečko je super... Zgodan.... Hmmm.... visok, smeđ, sa slatkim okicama, hmm... tijelom, dobrom guzom, rumenim obraščićima(koji su baš slatki).... neodoljivim osmjehom.... Ali ne samo da je zgodan nego je i uvijek spreman pomoći.... Kad netko ima problem a da on zna za to u svakom će mu slučaju pružiti potporu i dati pokoji korisni savjet.... Jednostavno ja nemam ništa osim riječi hvale za njega.... Danijele nemogu naći dovoljno dobre riječi za tebe.... Poseban si.... Otvoren i zabavan, a kad se uhvatiš klavijatura to je nešto posebno.... Tako se uživiš u to i ne obraćaš pažnju na ništa osim na sviranje.... Daješ sve sebe da bi drugi uživali.... Trebao si vidjeti sam sebe na Udbini na zadnjem susretu mladih.... Cure su ludile za tobom, skakale tebi ispred nosa, plesale samo da bi tebe očarale, a ti uopće nisi obraćao pozornost na njih... nije te bilo briga.... Barem si tako izgledao...


Imam jedno pitanje za tebe.... Zašto me uopće trpiš? Sad znaš da sam čudna. Ne da sam čudna nego da sam luda.... a ti mi uvijek pružaš potporu i daješ mi savjete... slušaš moje gluposti i činiš me sretnom... ali ja mislim da ja nisam vrijedna te tvoje pažnje i da to radiš zbog mene.... ALi ti si poseban... uvijek spreman pomoći i dopustiti da ti netko plače na ramenu....


Danijele ti si genijalan..... nemog naći riječi za tebe kojima bi te dostojno opisala....


NINOSLAV


Upoznali smo se u teretani .... zezali se ....
smijali... više smo pričali nego što smo vježbali....
dok mi Maja nije rekla da se sviđam Nini...
Nisam mogla vjerovati... simpatičan je.... Uvijek za zezanciju...
Otišli bi na piće... zezali se pričali... rekla sam mu da imam problem...
moj problem bio je Denis... Ali on je samo mahnuo rukom i rekao da je pomislio na nešto gore, a da to što imam ljubomornog bivšeg dečka nema veze...
Taj isti dan otišli smo na piće u Dreams....
Tada me napao Denis i odveo u birc do- calipso...
Ničeg se baš nesjećam pretjerano puno, valjda zbog šoka... jer da nije bilo Nine nebi bilo ni mene...
Kad je maknuo Denisa s mene osjetila sam olakšanje... iako nisam mogla stati na noge...
nije baš neko upoznavanje al eto... Spasio me.... I zbog toga mu hvala...
S njim jednostavno ne možeš biti tužan... Uvijek te nasmije i razveseli... Super je... pravi veseljak i zajebant.... On uvijek zna što se događa samnom i kako se ja osjećam a da mu ja to ne moram ni reći....
On je jednostavno takav... Sve zna... Ni ja neznam kako.... Uvijek me sluša... i daje mi savjete kako dalje....



Znaš Nino teško je naći riječi kojima bi se opisali meni dragi ljudi... jednostavno...
puno mi značiš i ti i Željka, Danijel, Tiho i još neki ljudi...
Stalo mi je do vas ali jednostavno nemogu naći riječi...
Napišem post i dok pišem zadovoljna sam sa njim, a kad ga ponovo pročitam čini mi se tako isprazan, ne dovoljno dobar i bezveze... ali nikad se nezna možda nađem prave riječi pa napišem još koji post... o vama....

- - 08:51 - pljuni… (0) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.