Photobucket - Video and Image Hosting

Edgar Allan Poe - Annabel Lee

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela, koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli, i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
- U carstvu kraj mora to bi -
Al više no ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog, što jednom davno
- U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu, što kraj mora bi.

Zavidjeli su nam anđeli s Neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što su stariji bili neg mi -
I mudriji mnogo neg mi -
I niti anđeli, gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec da sne ne donese
O lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage do zore,
Svoje drage – drage - života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more,
U njenu grobu uz šumorno more.


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Just another lost soul...

Photobucket - Video and Image Hosting

09.05.2006., utorak

Laži i izdano povjerenje

Normalna je stvar u životu da nas ljudi povrijede i pritom razočaraju, svima se to dogodilo i svima će se to događati. I ovo nije pesimističan način razmišljanja, već nešto s čime se jednostavno treba pomiriti jer je to istina. Nikada ne možete imati potpuno povjerenje u neku osobu, koliko god da vam je ona draga i koliko god mislili da joj možete vjerovati…

Nikad nikom ne reci
gdje te najviše boli.
Nikad nikom ne reci
kog ti srce najviše voli.
Jer ljudi su zli.
Ubost ćete tamo gdje
te najviše boli,
a oduzet će ti onoga
kog ti srce najviše voli!


Prijatelji, poznanici i ljudi koje ne podnosite… svi vam oni na neki način lažu.
Bile to besmislene laži ili ozbiljna izdaja… rijetko kada vam ljudi doista govore istinu. Prijatelj će vam reći da nešto je ili nije, samo da bi se vi osjećali bolje… poznanik kojeg niste vidjeli mjesecima ili godinama kad vas vidi nakon toliko vremena reći će vam kako dobro izgledate, iako ste se vi baš to jutro ustali na lijevu nogu, masna vam je kosa, a kombinacija odjeće na vama dokazuje da ste bili u velikoj žurbi… o ljudima s kojima se ne volite, ne želim ni pričati, iskoristiti će svaku priliku da vas zajebu. I gdje je onda istina… Svi volimo pričati kako smo iskreni… kako ljudima govorimo ono što mislimo… «bez dlake na jeziku»… ali… mislite li da postoji osoba koja je apsolutno iskrena… hm… ako da… onda ona laže sama sebi… a ako ipak ima takve osobe… onda joj molim vas recite adresu mog bloga, pa da se ja dogovorim s njom i upoznam ju….
Trenutno… moje povjerenje u ljude je na minimumu… postoji par osoba kojima, hm, recimo da im vjerujem, ali nije to baš povjerenje, koliko je nada da svijet nije toliko odvratan kako se čini…
Sve ovo pišem… jer… hm… pa… ona sranja iz razreda koja često znam spomenuti… to je nastalo zbog izdanog povjerenja… a onda se našla jedna osoba koja je sve to… svima nama… koji i nismo trebali biti u to upleteni, ali smo se upleli… još više sjebala…
Znate… ima jedna cura… koju ja organski ne mogu smisliti… idem s njom u razred…
ZAŠTO BOŽE!!?!?! ZAŠTO????
E, dakle… ta cura… ja sam nju pitala dal se njoj sviđa jedan dečko… ona je rekla da ne… da kaj je meni… a ja sam ju onda pitala pa zašto onda stalno plaziš po njemu…
Ona je meni rekla da sam joj trebala reći ako mi to smeta, jer da bi ona prestala, mislim, kao, nema smisla da se zbog takve sitnice svađamo… i obećala mi je da će prestati…
Par dana kasnije… znate što sam saznala… ona je rekla tom liku… da sam ja nju preklinjala da ne plazi po njemu i da ga ostavi na miru…
Hello… jel se vama iz pitanja «Zašto onda stalno plaziš po njemu?» čini da sam ja nju preklinjala… meni ne… ako se vama čini… molim vas, recite mi da znam… odnosno… da znam dal bi se trebala zaputiti psihijatru… možda ja imam krivi pogled na svijet… možda su svi ostali normalni… možda sam samo ja luda i glupa… i slijepa..

- 08:27 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Photobucket - Video and Image Hosting

>… ja…
… samo jedna naivna djevojčica…
… izgubljena u svijetu odraslih…
… djevojčica…
… koja vjeruje da je život bajka sa happy endom…
… ali ipak…
… malo je onoga i onih koje voli…
… malo je onoga što ju uistinu uveseljava…
… malo je situacija kada se doista osjeća kao da negdje pripada…
… puno toga ova djevojčica ne voli…
… puno toga… smatra uzaludnim…
… ali o puno toga…
… ona šuti…
… jer ju je strah…
… strah da će na taj način svijetu pokazati svoje pravo lice…
… da će otkriti svijetu…
… gdje je najviše boli…
… a to je preopasno…
… toliko ne želi riskirati…
… i zato šuti…
… i trpi…
... i ponaša se hladnokrvno i nezainteresirano…
… ali ljudi misle da je poznaju…
… no, varaju se…
… jer ova djevojčica…
… ne poznaje ni sama sebe…


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

END TO A PARTY, MOM

I went to a party,
And remembered what you said.
You told me not to drink, Mom
So I had a sprite instead.

I felt proud of myself,
The way you said I would,
That I didn't drink and drive,
Though some friends said I should.

I made a healthy choice,
And your advice to me was right,
The party finally ended,
And the kids drove out of sight.

I got into my car,
Sure to get home in one piece,
I never knew what was coming, Mom
Something I expected least.

Now I'm lying on the pavement,
And I hear the policeman say,
The kid that caused this wreck was drunk, Mom,
His voice seems far away.

My own blood's all around me,
As I try hard not to cry.
I can hear the paramedic say,
This girl is going to die.

I'm sure the guy had no idea,
While he was flying high,
Because he chose to drink and drive,
Now I would have to die.

So why do people do it, Mom
Knowing that it ruins lives?
And now the pain is cutting me,
Like a hundred stabbing knives.

Tell sister not to be afraid, Mom
Tell daddy to be brave,
And when I go to heaven,
Put Daddy's Girl on my grave.

Someone should have taught him,
That it's wrong to drink and drive.
Maybe if his parents had,
I'd still be alive.

My breath is getting shorter, Mom
I'm getting really scared.
These are my final moments,
And I'm so unprepared.

I wish that you could hold me Mom,
As I lie here and die.
I wish that I could say, "I love you, Mom!"
So I love you ....and.........good-bye...


Photobucket - Video and Image Hosting