LinkoviImage Hosted by ImageShack.us
za one koji vole stare igre:abandonia.com
za one koji imaju problema s igrama:neoseeker.com
Monitor.hr


IGRA OF THE MONTH:
QAKE 4

TOP 10:
1. QAKE4
2. THE MOVIES
3. SIMS 2 NIGHTLIFE
4. F.E.A.R.
5. STTUBS THE ZOMBIE
6. SIMCITY 4
7. AGE OF EMPIRES 3
8. FABLE: THE LOST CHAPTERS
9. THE BARDS TALE
10. CALL OF DUTY 2










NAJBOLJI RPG SVIH VREMENA:
MORROWIND: THE ELDER SCROLLS III

kick_ass

31.10.2005., ponedjeljak

Kad vam je dosadno čitajte...kuharicu?

Bilo mi dosadno i našo ja neku knjigu iz 1954 od neke Štefanije Papandopulos .Piše da je kuharica .Gledam i vidim da je ovo stvarnoooo staro i da je pisano na čudnom hrvatskom „…treba nekoliko dana prije oguljenu ciklu narezati na ˝ prsta debele štapiće staviti u zemljanu ili staklenu posudu…“ pa m' palo napamet da napišem neki stari recept čija autorica najvjerojatnije počiva u miru .Pa samo za one koji vole kuat' nove stvari COMP_FREAK postaje PRASTARI_KUHAR_FREAK pa pogledajte onda:

NADLJEV OD SMOKAVA

1 litra mlijeka
1 decilitar meda ili šećera
2 žlice krupice
1 litra sitno isječenih suhih smokava naribana kora od limuna ili naranče i snijeg od 2 bijelanca.
Ukuhaj krupicu u mlijeku i kuhaj dok ne nabubri.
Onda zakuhaj smokve i med ili šećer i miješaj , dok ne postane
gusta kaša .Ohladi i dodaj snijeg


- 20:21 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (1) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

30.10.2005., nedjelja

Ovaj put o filmovima za PSPImage Hosted by ImageShack.us

Kao što navedoh u naslovudanas ću pričat o filmovima i igrama za PSP...pa...počmimo .Evo reko sam da za PSP baš i nema puno stvari jer je to nova konzola , ali od filmova ima par naslova svih žanrova za zabavu svih vrsta pa evo nekih:8 mile , sva tri lord of the rings-a , the punisher , xxx i jos negdje 3 naslova kojih se nemrem sjetit . To su oni koji se mogu nabaviti na PSP-ovom vlastitom nosaču medija UMD od kojeg sam vam čak i sliku nabavio .Uz to filmove možete skinuti s vlastitog PC-a
ali zbog ekrana otprilike malo većeg od kutije cigareta (nabavio ja i sliku vidite dolje na proslom tekstu o PSP-u) morate s interneta skinut specijalni program za prilagođavanje veličini ekrana (17x9 mislim).
Iako je format ekrana čudan sve se na moje čudo dobro vidi . Mislim da bi to bilo to...

- 17:23 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (0) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

29.10.2005., subota

NISTA POSEBNO Image Hosted by ImageShack.us

Evo gledam svoj PSP i u čudu se pitam...o problemu koji me muci.. Sony nije napravio čak ni u novom firmwareu 2.01 nije rijesio taj problem..o...da...problem je u tome sto se s PC moze skidat samo glazba u mp3 i mp4 formatima , to doduse sa Sonyjeve pobijaju s najavom novog firmwarea za PSP 2.10 u kojem govore da ce se glazba moci skidati i u cda i wav formatu . MOLIM!!! neznate sto je PSP?! Pa to je nova Sonyjeva prijenosna konzola koja dokazuje poslovicu "masta moze svasta" .Ne samo da se igrice mogu igrati sa boljom grafikom nego na playstationu 2 nego može se , ako to nije dovoljno (a meni je) i gledati razne filmove slusat glazbu ili gledati spotove i slusati glazbu (mp3 i mp4) sporedna memorija na PSP je na memory sticku duo na kojem se pomocu USB mogu prebacivati
razne stvari .Jos mozete i na internet i ostale gluposti ostatak (a njega je puno) reci cu kasnije.

- 19:06 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (1) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

28.10.2005., petak

PTICJA GRIPA Image Hosted by ImageShack.us

Čovječe ne znam o čemu da pišem...Evo...i unas došla ptičja gripa. Sto se mene tice nista neocekivano. Čoviječe pa nađu dvije mrtve ptice i nasa mala nacija se uspaniči. Eeee....pa ovaj put su bili u pravu. Mrtvi labudovi patke uskoro mozda i golubovi po Zagrebu. I sad se postavlja pitanje jel treba paničarit .Mislim da ne treba radit BIG DEALiz toga jer čak i ako je tu još uvijek se može izbjeć tako da jednostavno NE JEDEMO PTICE a pogotovo MRTVE PTICE .Osim toga ako se ptice kuhaju i peku iznad 70C virus navodno nestane tj bude uništen .Pa možemo zaključit da i piletinoholičari ipak dolaze na svoje .Sad je navodno nađena smrtonosna mutacija virusa H5N1 koji se moze prenositi putem ljudi .Jos uvjek mozemo jesti piletinu kuhanu ili pečenu iznad 70C , ali dolazi problem ako se neko zezne i pojede zaraženu pticu SIROVU(ili pečenu ispod 70C stupnjeva [al ovo vec ide na živce]) .Onda nastaje problem , jer se to prenese na suprugu pa sina pa na frendove pa njihove roditelje i eto...EPIDEMIJA!!!! Ipak mislim da ce ovo prije ili kasnije završit ko SARS koji se isto ako se sjećate pojavio u hrvatskoj ali NIŠTA došlo i prošlo .Ako i ne onda su mađari izmislili ljek za "prehlađene ptičice" koji sad ovi naši iz VETERINE namjeravaju proizvoditi . Pa eto... to bi bilo to.

PUNO NET POZDRAVA COMP_FREAK

- 21:10 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (0) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

22.10.2005., subota

WIERD HA?

kao što sam rek'o

- 14:32 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (1) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

21.10.2005., petak

hvala na potpori

Hvala onima kaj me podržavaju. Svi ste zakon!!! Hvala bogu petak je. Bio sam na treningu i crko sam.
Isti čas sam uzeo PSP u ruke i krenuo drndat po NFSU-rivals.Osim desno navedenog slobodno pisite o vama . Mozete pisati i viceve . Samo naprijed ja cu pogledati i odgovoriti na sva vasa pitanja , ako ih ima . Inace moj nadimak je fico (sami zakljucite ime:-) . I zelim vas pitati sta vi mislite o glupim navijačkim sukobima sa strane nasih primitivaca ili takozvanih navijaca
kako se mogu tako zvati ako samo unistavaju (financijski) nas HNS . Ja osobno sam navijac,a pod tim mislim normalan navijac koji gleda utakmicu i podupire momcad . Sta vi mislite??

samo vas comp_freak!!
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:36 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (2) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

12.10.2005., srijeda

bok ljudi

bok ljudi hvala kaj ste posjetili moj blog......ako imate neke vrste problema što se tiče navedenog desno
OPLETITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 19:58 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (2) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

Sljedeći mjesec >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ALO IMA KOGA??
hardware,software,konzole.PSP[naravno]i ostale stvari kaj vas muče što se tiče ovoga , ali usput ću i napisat sta mi se događa u životu i ostalo. osjećajte se slobodnima nešto napisat . na sve odgovaram . možete i vi na moje :-) BY COMP_FREAK


MOJ EM@IL:
__________________
f.veliki@email.t-com.hr
__________________















I am 46% evil.
Take the test :: koolplace.com



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters