lobotomija

četvrtak, 03.03.2005.

idemo trošit lovu

Hura, leglo pola plaće (kao i prošli mjesec), pa tako fino radim dva mjeseca a plačen sam za jedan.Barem jesam.Računa doma ko u priči. Tko zna da li vam je to poznato? Zadatak za sve ( a znam da nas ima puno takvih)- kako sa pola plače platiti cijele račune ne samo iz ovog nego i iz prošlih života (čitaj mjeseci). Digni s americana, plati diners, digni s mastera plati visu itd. Sve je dobro dok ne dođe slijedeći mjesec kada možda neće biti niti pola plaće. Možda će biti cijela .......0.Pa onda kad zbrojim sve članarine za sve kartice, banke itd - taman pola plaće. Nema veze, samo jedanput se živi.
Idem ispeglati neku karticu i kupiti si nešto što me veseli, barem da me drži dan dva. Pazi ne pijem i ne pušim. Znači neki komad hardwera (žena ako skuži kaže - opet neka jebena plastika), pa onda cijeli mjesec kajanja zašto sam potrošio lovu koje nemam. Ali zar nije gušt trošiti nešto čega nemaš. Ono čega nema znači ne postoji pa to nije niti nikakav grijeh. Uh, več i mene boli glava od tolike pameti. Bok.

- 15:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • o svemu pomalo

Linkovi