Ime koje ništa ne vrijedi

14.10.2007., nedjelja

Istinita priča

Evo i mene po neznam koji puta....
Da napišem post po nagovoru jedne cure (M.M)>“podaci poznati uredništvu“<....Kao što vidite iz priloženog ima se i nema se mislim vremena,pa tako sam i ja ufatijo vremena da nešto napišem ali šta???
Neželim da se hvalim ali dobro sam jedino što me komšija (N.S) >“podaci poznati uredništvu“ krade mi signal za njegove „patke i mnogo toga šta ima veze za špijunažu“
Evo ukratko:
Bijo je Četvrtak ko i svaki drugi dan ali u zraku se osiječalo nešto čudno mislili smo ajd to je od kiselina što drugi ispuštaju u naš zrak.....
Nas trojica Joza,Minki i moja malenkost,zaputivšili se u šumu u neistaženi dijo šume cijelo vrijeme bili smo zajedno ali od jednom nešto nas je razdvojilo Joza i ja smo se stvorili na nekoj cesti,a Minki ni dan danas nezna gdje je on bijo.....
Tako smo Joza i ja krenuli tom cestom bez izlaza,išli smo u krivom smijeru i bacili smo spiku u vezi divljih svinja,od jednom se vidijo cesti kraj i bila je druga cesta za koju znamo i od jedamput ja pogledam gore kada ono prava divlja svinja pogledo sam oko sebe i uhavtijo šprint za Jozom.Nakon nekog vremena čekali smo Minkija,i ispričali mu ono što smo doživili....Ni dan danas nitko nam nevjeruje...
To je istinita priča...
Toliko od mene.....




Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.