Ime koje ništa ne vrijedi

24.06.2007., nedjelja

Ubila me rakija

E da.....
nakon dugo,dugo,dugo,dugo da vam se ja javim...Blog mi stoji zapušteno pa rekoh ajd da napišem neki post pošto sam se vartio iz Zagreba pa rekoh ajde napiši neki post, a več ga dugo nisam ni pisao, jer pišem i drugi blog pa tako ne stignem,ali stavijo sam novu pozadinu, a pošto sam promjenio pozadinu, na red je došlo da i ime bloga promjenim, prije se blog zvao jozamafijoza a sad je kova89!!
Školu sam napokon završio, ostao sam bez cure, a jebiga šta se može kada ona nije htjela da budemo zajedno....
Otišao sam u Zagreb u petak i varatio sam se u petak,u tjedan dana bilo je super, upoznao sam novih frendova, a i frendica...U subotu sam bio na 402 SR, bilo je pakleno vruće, ali bilo je dobro puno zgodnih hostesa!U tih dijedan dana
samo sam pio i zabavaljo se, bio sam na pijankama koje smo organizirali, bile su lude i puno alkohola, ja sam na njima kao i uvjek zamro i ubio se, na zadnjoj pijanki sam se toliko ubio, da nisam mogao hodati, trebali ste me vidjeti, ali do 30.6 za mene nema alkohola ...sad više ne znam što na pišem staviti ću par slika s pijanki...
Želim se zahvaliti Goranu koji me je trpio tjedan dana.....E pozdrav i Domagoju s kojim sam pio i zajebavao se....
Pozdrav svima koje sam vidio u Zagrebu i koji posjećuju moj blog......
Sljedeći post ne znam kada će biti....sigurno jedan dan iz nedelje...a evo vam malo slika!!!!

Ja ubijen!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dva naj bolja frenda!!
Goran i Domagoj!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

02.06.2007., subota

Otpao i Rapaić, počinje Šimić


Loše vijesti ipak ne zaobilaze naš stožer uoči kvalifikacijske utakmice protiv Estonije. Na prvom treningu naše reprezentacije u tallinnskoj Le Coq Areni ozlijedio se Milan Rapaić, kojemu je upitan nastup čak i protiv Rusije...Nakon Runje i Vejića, hrvatska nogometna reprezentacija za utakmicu protiv Estonije, a možda čak i Rusije, ostala je i bez Milana Rapaića.
"Miki" je na prvom treningu naše reprezentacije na stadionu u Tallinnu ozlijedio zglob i ispao iz konkurencije za subotnji ogled. Mali su izgledi da se oporavi do srijede i utakmice protiv Rusije, jer ako noga i bude zaliječena, nekoliko dana bez treninga teško će ionako načetog Rapaića vratiti u konkurenciju za nastup.
Izbornik Slaven Bilić objavio je momčad za okršaj s Estoncima, uz samo jedan upitnik. Još nije odlučio hoće li desni bok povjeriti Ćorluki ili Šimiću, no čini se da je puno bliža opcija s Milanovim braničem, a odmor za Dinamovog.
Riješena je i napadačka dvojba. Mladen Petrić je spreman i na travnjak će istrčati i bez maske koju je nosio u posljednjim utakmicama svog Basela.
Hrvatska će tako danas u 20:30 sati na travnjak Le Coq Arene istrčati u sastavu: Pletikosa - R.Kovač, Šimunić, Šimić (Ćorluka), Babić - N.Kovač, Modrić, Srna, Kranjčar - Petrić, Da Silva.


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.