Ime koje ništa ne vrijedi

13.05.2007., nedjelja

Prije točno 17 godina, 13. svibnja 1990.

Toga dana u Maksimiru je gostovala beogradska Crvena zvezda. Na ispunjenom stadionu, provokacije gostujućih navijača, takozvanih "delija", počele su već uoči same utakmice. Kada su beogradski huligani Delije, predvođeni Željkom Ražnjatovićem-Arkanom probili ogradu na južnom stajanju i krenuli u obračun s manjom grupom običnih zagrebačkih "drukera", sjeverna tribina, na kojoj su bili smješteni Bad Blue Boysi - podivljala je. U trenutku, srušena je zaštitna ograda i navijači Dinama krenuli su u "pohod prema jugu". U neredima koji su uslijedili, pripadnici tadašnje "milicije" slijepo su slijedili upute svojih nadređenih, krenuvši u obračun s navijačima Dinama. Mnogi su uhapšeni, premlaćeni i "obilježeni". U obranu svojih navijača stao je i tadašnji kapetan Dinama, Zvonimir Boban. Njegov legendarni skok na jednog od pripadnika "milicije" znakovito je obilježio početak kraja jedne države.Zbog tog incidenta Boban je kažnjen s devet mjeseci neigranja, a izbornik Ivica Osim nije ga vodio na Svjetsko prvenstvo u Italiju.
Većina Bad Blue Boysa smatra kako je Domovinski rat počeo upravo 13. svibnja 1990. godine - nikad odigranom utakmicom između Dinama i Crvene zvezde...

Novo svjetlo na ovaj događaj možda baca izjava tadašnjeg milicajca, a danas vlasnika autoškole u Vogošći Refika Ahmetovića koji je uredniku sportske redakcije Hrvatskog radija Ognjenu Nagliću rekao:

"Kad sam se digao, tad su me moje kolege koje su bili blizu mene nagovarali da mu pucam u leđa. Da ga ubijem. Ja to nisam učinio. Nagovarali su me cijelo vrijeme dok je on tu bio na stazi. Njega je Kuže odveo prema svlačionici. Ja sam rekao 'Ako vi hoćete da pucate, vi imate svoj pištolj i pucajte. Ja neću pucati'".

Slike sa tekme!!!!!!!
Boban!!
Image Hosted by ImageShack.us

Dinamovi navijaći!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.