Ime koje ništa ne vrijedi

21.04.2007., subota

Evo jedan kratki post....Koji sam posvetijo curi...Mihaela volim te naj više na svijetu i ne želim s tobom prekidati..Stalo mi je do tebe....
Mihaela volim ttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!kisskisskisskisskiss

13.04.2007., petak

Povodom petka 13 idem da napišem jedan post....
Evo malo da napišem što ima kod mene prošlu Srijedu došao mi je bratić svima vama poznat kao laky
Bio sam s bratićem preko vikenda u Sesvetama tamo se zajebavali i lokali (neki su pili i po 2 boce za redom ) on je tamo upoznao neke cure koje ovim putem neću pozdraviti...
Tako smo se mi vratili u utorak kući i posvađao sam se s curom (ti si sama kriva zbog te svađe )....


Samo da se nadovežem da sam sa dva frenda otvorio novi blog brijaci pica I oni koji pišu u komentarima protiv mene neka se barem potpišu tko su a ne da budu anonimni...

Mihaela volim te.......



Goran i ja!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Laky i Goran..

Image Hosted by ImageShack.us

03.04.2007., utorak

O mojoj curi!!

Da, dobro ste proćitali naslov...Nije šala...
Pišem o svojoj curi...ona je mene nagovorila da napišem post o njoj, meni se
nije dalo pisati ali šta ću kada moram, nemam drugog izbora...
Evo malo o njoj...
Ime:Mihaela!!!!
Nas dvoje se znamo manje od pola godine...
Zajedno smo od 19.3 ove godine, nisam gledao na sat pa ne znam od koliko
sati, ali mislim da je bilo nekih 20.00h... ja s njom ne želim skoro prekidati,
ona je
meni pre,pre,pre,prezgodna, ne želim ju izgubiti....
MIHAELA VOLIM TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......
Naj više na svijetu.....kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.