KO STITI UBICE DJECE

nedjelja, 05.05.2024.

DODATAK PRIJAVE ZA PRODUŽENO KRIVIČNO DJELO

Kriminal koji su počinili i prikrivaju pojedini pripadnici MUP-a je samo vezano za materijal koji ja dostavljam toliki da bi veliki broj njih završio iza rešetaka 10, 15 pa i 20 godina a dio toga se može vidjeti u sklopu pdf fajla "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima" koji su bili obavezni obraditi i nakon više mojih dostavljanja a pošto to nisu učinili ni nakon slanja iz Ureda predsjednika RS 2020-te, jasno je da su dotjerani do zida snagom dokaza i da nemjerno prikrivaju zločine ali na žalost i ubijaju svjedoke povezanih krivičnih djela...

--------------------------------------------------------------------------------
Veza : Operativna akcija `Divič`, Prijava za produženo krivično djelo protiv više lica od 14.11.2023.

REPUBLIČKOM TUŽILAŠTVU REPUBLIKE SRPSKE / OKRUŽNOM TUŽILAŠTVU U BIJELJINI


Po osnovu KRIVIČNOG ZAKONIKA REPUBLIKE SRPSKE, član "Produženo krivično djelo" a povezano sa krivičnim djelima "Zloupotreba službenog položaja ili ovlaštenja", "Terorizam" i drugim, podnosi se :

DODATAK PRIJAVE ZA PRODUŽENO KRIVIČNO DJELO

Prijava za produženo krivično djelo protiv više lica od 14.11.2023. je poslata u 06:12 minuta, što se može vidjeti na vrhu priloga a iz teksta "Operativna akcija `Divič` - pretresi na više lokacija" se vidi da je akcija pod nadzorom Tužilaštva BIH, vođena dan kasnije 15.11.2023. dok je istog dana - prilog "Istraga smrti u bijeljini", paralelno sa pomenutom akcijom, došlo je do stradanja jedne osobe u pritvoru PU Bijeljina.
Iz sadržaja moje krivične prijave i kriminala kojima su se bavila uhapšena lica je jasno da se radi o istim krivičnim djelima, koja su opisivana unutar priloga pod nazivom "Optužnica za Bobar banku".
Taj materijal sam poslao Tužilaštvu BIH, kao sadržaj prijave "REAKCIJE IZ POLICIJE NA KRIVIČNU PRIJAVU" 02.11.2023. što je 13 dana prije sprovođenja akcije. Da li je to i eventualno koliko, uticalo na hapšenja 15.11.2023. ne znam ali može koristiti u daljem radu na tom predmetu, posebno detalji koje ću navesti u nastavku.
Kako sam opisivao u "Prijavi za produženo krivično djelo protiv više lica", službenik MUP-a RS, me je u 2 navrata, pozivao sa službenog mobilnog telefona sa namjerom da locira moju poziciju a neke njegove kolege koje su ga dobro poznavile su 8 gadina ranije objavili opis kriminala koji su on i više poimenice navedenih saučesnika vršili duži niz godina. Konkretno se radi o švercu na potpuno istom području kao što je to kod akcije "Divič".

No sa druge strane, uhapšene su neke druge osobe - očito mlađe kolege a istovremeno osoba sa inicijalima D.T. gubi život u pritvorskoj jedinici - bar tako je tvrdnja policije. Objavljeno je i to da je stradali iz Trnjaka što je takođe isto područje na kome je djelovala kriminalna grupa policajaca, carinika, graničnih policajaca i saučesnika.
Prije daljeg obrazlaganja podsjećam i podvlačim da je prije oko godinu dana - objavljena vijest o slučaju "samoubistva" vješanjem na području opštine Bijeljina 22.12.2022. gdje je žrtva inspektor UIOBIH a "koincidencija" je da je baš tada bila u toku akcija "Brend" u kojoj su hapšeni pripadnici UIOBIH.
Naravno da niko "nije primjetio" povezanost između tih događaja osim mene a pošto dobro znam kakvih ubica ima u policiji, ozbiljno sumnjam u svako njihovo saopštenje, posebno vezano za navodna samoubistva. Nema nikakve sumnje da je obješeni inspektor znao mnogo i mogao svjedočiti o kriminalu povezanim sa akcijom "Brend" a kad se šire sagleda i o aktivnostima uhapšenih u nedavnoj akciji "Divič".
Završavam sa poređenjima ovih akcija te nastavljam sa detaljima od 15.11.2023. i to prvo sa vremenom 12:50, kada je navodno neimenovani policijski službenik pronašao tijelo i posebno bitan detalj da je preminuli bio uhapšen prethodnog dana te očito proveo noć u zgradi PU Bijeljina na `kriminalističkoj obradi`.
Prije svega je jasno da je smrt nastupila prije vremena pronalaska ili "pronalaska" a moguće i tokom noći za šta se nadam da će odgovor dati obdukcija. Što se `kriminalističke obrade` tiče, postoje mnoge prijave iz kojih se vidi da se u stvari radi o mučenjima uhapšenih, tokom kojih može doći i do smrti od udaraca, davljenjem rukama ili gušenjem najlonskom kesom, kako ne bi ostajali vidljivi tragovi.
Kako god - nema sumnje da u situaciji kada su nekome stavljene lisice na ruke nije nikakav problem objesiti čovjeka bez nanošenja povreda a potom to predstaviti kao samoubistvo vješanjem.
Dalje, pošto ne vjerujem u slučajnosti, postoji velika vjerovatnoća da je stradali presretnut i priveden dan ranije upravo zbog akcije `Divič` koja je trebalo da se sprovodi sutradan ali je nesumnjivo za nju i ranije znalo više osoba, počev od direktora SIPA g. Darka Ćuluma, koji se "proslavio" tokom zataškavanja ubistva Davida Dragičevića pa do onih koji su trebali izvršavati akciju na terenu.


Dakle za akciju su znali i pojedinci iz PU Bijeljina još u vrijeme hapšenja D.T. a ono što ne znaju je to ko je Tužilaštvu BIH podneo prijavu, odnosno dostavio podatke. Ovde podsjećam na činjenicu koju sam opisao u povezanoj prijavi da mi je nekoliko policijskih službenika zalupalo na vrata 31.10.2023. te su me pokušali na prevaru izmamiti na ulicu kod vozila i kako sam naveo pripremiti ubistvo uz pokušaj da mučenjem saznaju koji mi policijski službenik dostavlja informacije - bar tako oni misle.
Lako je vidjeti isti obrazac prilikom pokušaja da mene izmanipulišu i situacije oko hapšenja stradalog D.T. te sam uvjeren da je isti ubijen a jedino što je nejasno je to da li je ugušen nenamjerno tokom mučenja ili je njegovim ubistvom smišljeno poslata poruka svim građanima potencijalnim svjedocima ali i uhapšenima da ne otkrivaju "krupnije ribe" inače bi oni ili članovi porodica mogli završiti na sličan način.
Ovde nije kraj povezanostima sa prijavama koje sam poslao Tužilaštvu BIH, 02.11.2023. te u RJTRS i OJT Bijeljina 14.11.2023. a posebno je zanimljivo da je patrola policije sa vozilom i 3 službenika dolazila oko 10:30 na moja vrata, (bez uspjeha) istog dana kada je sprovođena akcija `Divič` - 15.11.2023. i to je bilo prije nego su objavljene vijesti o samoj akciji ali i vijest o "samoubistvu" u pritvoru.
Postavlja se pitanje šta je policija htjela od mene u sred tolikog posla, plus sa mrtvim tijelom u pritvoru te da li je i prije godinu dana obješeni inspektor UIOBIH imao posjetu policije u zadnjim trenucima života.
Nekome je pala na pamet "genijalna" ideja da i mene uhapse, kako bi saznali ne samo da li sam podneo prijavu nego i od koga su mi kako su zaključili dolazile informacije koje samo neke njihove kolege znaju.
Da li bi me ubacili u istu ćeliju gdje je bio zadavljeni D.T. da ga ja "pronađem" pa da problem riješe "tučom" pritvorenika gdje je jedan zadavio drugog a onda ubijen nakon "napada" na policiju ili je nešto drugo u pitanju, ostaje na Tužilaštvu da istraži, posebno ako obdukcija bude urađena stručno i eventualno pokaže tragove nasilja ne tijelu.
Neću ovoga puta pisati opširnije detalje te završavam sa činjenicom da je službenik G.S. koji me je pokušavao pozivanjem telefonom locirati a prema opisivanju kolega je umješan u ozbiljne kriminalne radnje 20-tak godina, istovremeno i forenzičar, dakle idealan stručnjak da za tužioca i istražioce pa i obducenta, pripremi i postavi mjesto zločina na takav način da simulira samoubistvo.
Na kraju sugerišem da se ozbiljno razmotri mogućnost da slučaj ubistva inspektora Nenada Markovića i vjerovatno ubistvo u zgradi PU Bijeljina 15.11.2023. preuzme Tužilaštvo BIH jer su javni tužioci u RS, izloženi velikoj opasnosti, pored gomile kriminalaca iz policije i njihovih ortaka narko dilera, koji im hodaju bukvalno rame uz rame ulicama a da su spremni ubiti svakoga ko ih može poslati na robiju već su pokazali.
Naravno da postoji opasnost i za državne tužioce ali daleko manja nego za pripadnike OJT Bijeljina i drugih kolega iz RS a ja se nadam da će moja pismena upozoravanja konačno biti shvaćena ozbiljno i da neće biti više stradalih.
Kriminal koji su počinili i prikrivaju pojedini pripadnici MUP-a je samo vezano za materijal koji ja dostavljam toliki da bi veliki broj njih završio iza rešetaka 10, 15 pa i 20 godina a dio toga se može vidjeti u sklopu pdf fajla "Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima" koji su bili obavezni obraditi i nakon više mojih dostavljanja a pošto to nisu učinili ni nakon slanja iz Ureda predsjednika RS 2020-te, jasno je da su dotjerani do zida snagom dokaza i da nemjerno prikrivaju zločine ali na žalost i ubijaju svjedoke povezanih krivičnih djela.

PRILOZI

Prijava za produženo krivično djelo protiv više lica od 14.11.2023.; Operativna akcija `Divič` - pretresi na više lokacija, Istraga smrti u bijeljini, Dopis službe predsjednika 01-2-059-1414-1-20 od 13.05.2020. sa prilozima

Zdenko Bajo
Majke Jevrosime 20
76300 Bijeljina
Bajozdenko@gmail.com
Zdenkobajo@gmail.com
065831902

- 02:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #