Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
iskon
google
imageshack
youtube

pjesme i pesme


SUDBINA

Sa kim piješ kafu jutarnju
dal' te gorko na mene podseća
il si naš'o novu draganu
maznu kao sunce s proleća

Ko zna kom se isto udvaraš
ko ti opet gužva košulje
kad za sreću nikom ne valjaš
ko te ljubi da se otruje

Ref. 2x
A ja opet kunem sudbinu
sudbinu, sudbinu
ovaj život gorak je
gorak je, gorak je,
šteta što sam prokleta
prokleta, prokleta
pa još čekam tvoje korake
korake, korake...

S kojom pričaš tu na jastuku
da li je i ona stradala
ja još imam lošu naviku
da se vraćam gde sam padala

IZNAD TESNJA

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x
Iznad Tesnja zora svice
ljubav nasa vijecna bit ce
iznad Tesnja sunce sija
radujem se suncu i ja

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x




Ref. 2x

Kafa gorka i bez šećera
crnja ti je i od čemera
al je slatka kao prevara
kada ti je srce nevera

Ref.

skeleton-ka

22.01.2007., ponedjeljak

novac nije sve u životu*-dio drugi

tata se vratio s puta. jutros, u zoru. čekali smo ga i kada je došao ivanka i žana su mu servirale tople kiflice, kavu itd...
situacija je bila vrlo neobična, čudna... nismo imali nas troje (mama, tata i ja) o čeme pričati. nemamo baš nekih zajedničkih tema. situacija je bila poprilično tiha i pusta. tu i tamo bi tata dobacio u curke dobre su vam ove kiflice ili tak nešto. i nakon nekoliko vremena i budala bi skužila da nemamo o čem pričati, a tata je onda počeo o poslu itd... isto kako mi je zlo od masne hrane tako mi je zlo od tih priča. pokupila sam se sa stola.
otišla sam u sobu.... počelo mi se plakat. ja njega čekam do u zoru i nadam se da ćemo imat nekih obiteljskih tema, šala a on opet na poslu. navinula sam si narodnjake, ali moji jecaji su se i dalje čuli. najednom je stari ušo u moju sobu (mislim da prvi puta u svom životu) i stišo muziku i pito što mi je. ja ono ma ništa, a dođe on ma ne plači, pa donio sam ti poklon. e onda mi se stvarno počelo bljuvat. ponaša se ko dijete. bila sam poprilično bezobrazna rekavši mu hvala nisi trebo, vrata su ti iza leđa, doviđenja. on je sav pokiso i napustio sobu. a što ću mu ja....

doručak: corn flakes s mlijekom
ručak: ne znam što će ivanka i žana spremat
večera: neko voće
danas nemam škole, zbog nekog natjecanja, ma još i bolje.
jutros sam se zezala s ivankom i žanom jutros, smijale smo se do suza... ajde bar mi neko posvećujue duhovu pažnju i znam da me istinski voli....(i naravno leptirice)
pusa, voli vas vaša
čas tužna
čas vesela
skeleton-ka


- 10:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bok. trenutno sam visoka oko
164cm
i imam 47 kg. KRME




Image Hosted by ImageShack.us