spread your wings and fly away

20.02.2006., ponedjeljak

gdgzftzfzutdhzr

Evo pisem i ja novi post! Zivot mi je koma ubit cu se Neznam i kaj josw dobro znam da vas ovo nece zanimat al tako spremam se ja jedan dan vanka i uleti mi buraz u kupaonu i pocne srat i to je malo smrduckalo i sad pustim ja vodu i odem van i dere se lik za menom ana gle daj dođi i sad ja kaj je i dođe on gle srao sam a nema govan a ja njemu idiote kad sam ja vec pustila vodu! Ah moja krv i narav!!!!! Slusam in flamese i tako malo se sad zajebavam vani je koma ruzno vrime tako da se i meni krmi ko svinji a jos imam i eng navecer bas sam razmisljala da nagovorim mirchx da i ona sl god opet krene na sovu pa da nejdemo tu u skolu nego tam u gradu







Danas je kurtu 39 rockas pa sad molim da mu cestitate kurt sretno ti bilo

Meni je tako zao sto se on ubio tak je kul bio ma zakon on je jedina osoba za koju smatram da bi mogal razumjet neka od mojih razmisljanja al ok pa stavit cu i slikicu

Kaj da jos kazem neznam znam da sam vam dosadna ko
people ja mislim da sam in love opet imam taj strange filing al neznam u koga jer... ma nevermind u jednu od osoba koje se spominju u ovom postu

da u petak je bila caga ja naravno nisam bila jer je bila za sedme i osme al ipak imam ja dobrih frendova kod oismas tak da sam mogla doc al ipak kad se nesmije pustat metal cula sam da su ga ipak pustali btw dr. A. skapur je bio dj & co.

Aj pozdrav uzivajte i neznam kaj jos

E da samo da pozdravim mireli mare teu domagoja gorsu luciju povucenog metalca katu maju marina i sve ostale neda mi se pisat nemojte se ljutit

STO POSTO IMAM HRPU GRESAKA U POSTU AL ZAO MI JE ZURIM


Free Image Hosting at www.ImageShack.us evo kurt


Zbog jedne riječi čovjeka često smatraju mudrim, a zbog jedne riječi često ga smatraju glupim. Uistinu moramo dobro paziti što govorimo.
Konfucije


- 15:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blind guardian-spread your wings

Sammy was low,
just watching the show,
over and over again.
He knew it was time,
he'd made up his mind,
to leave his dead life behind.

His boss said to him
boy, you'd better begin
to get those crazy notions
right out of your head
Sammy who do you think that you are?
You should have been sweeping,
at the emerald bar.

spread your wings and fly away,
fly away, far away.
Spread your little wings and fly away
fly away, far away.
Pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because you're a free man.

He spends his evenings alone,
in his hotelroom.
Keeping his thoughts to himself,
he'd be leaving soon.
Wishing he was miles and miles away,
nothing in this world, nothing,
would make him stay.

Since he was small,
had no luck at all,
nothing came easy to him.
Now it was time,
he'd made up his mind,
this could be my last change

His boss said to him
now listen boy, you're always dreaming,
you got no real ambition,
you won't get worried for.
Sammy, boy don't you know who you are?
why can't you be happy,
at the emerald bar?

(So honey) spread you wings and fly away,
fly away, far away.
spread your little wings and fly away,
fly away, far away.
pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because your a free man.
come on honey (fly with me)...

about a girl:

ime ana
14 ljeta
zivim u zagrebu
volim:
-mrak
-neke ljude
-izlazit...
mrzim:
-razmažena derišta,forsere,umišljene,laž,štrebanje
-kad neko na sve naćine pokušava privuc pažnju
-bledu zimu
-decu/onu iz razreda/
slušam: bad religion,blind guardian,
debeli precjednik,pantera,
disturbed,pennywise,pixies,
godsmack,in flames,iron maiden,misfits,nofx,
rammstein,ramones,siddhart,pearl jam,
offspring, SKA-P ...ma svasta

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us