spread your wings and fly away

27.02.2006., ponedjeljak

mareeeee


e pa da kazem e da rekla si i da napisem post o tebi pa citas mi misli misla sam ga napisat jer si ti jedina osoba koja mi je dosta cesto na blogu a da te znam i osobno a ne samo s bloga tako da mere ovo je post za tebe hahahahahaha pa da kazem mare je luda zakon i opicena ko i svi na buksu voli se zajebavat i po cesti ju napadaju svi moguci cucki a ona ih sutira nogama hahaha da necu te podsjecat na to ali ipak nasa mare je zakonmareeeeee

- 21:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.02.2006., subota

Za moje sekice sanji i katu


Kao prvo da napomenem da ja u proslom postu nisam napisala da sam debela nego sam napisala da NISAM debela a i koja kila vise mi nebi skodila i e...f,g,h,i,j,k... oni koji me znaju znaju i koja je ovo fora al nema veze


GITARA evi sanja probat cu stavit i sliku neznam dal cu uspjet e to ti je ono kaj ima 6 žica ali moze imat i sedam npr gitaris iz dream theatara ima oko sesam zivca inace dream je progresiv metal dakle u progresiv metalu je cijeli bend virtuoz tj fakat miraju znat svirat ko bogovi
E da gitara moze biti akustivna klasicna ili elektricna i da gitar ima kraci vrat od bas gitare dobo donjet cu ti ja fenderov katalog pa ces ti to vidjet
Klasicna je ona naj jadnija tj obicnija
Akusticna moze ic u pojacalo i moze svirat bez njega
Elektricna je ono kaj si vjerovatno vidjela na nekom koncu ide u pojacalo i zavija
E da za gitaru postoje i efekti ja znam samo za vah i distorziju donjest cu ti neke pjeme di se bas moze razlikovat kad svira na clean odnosno bez efekata i kad svira s njima

Bas e on ima 4 žice i duzi vrat a moze imat i 5 ili 6 u progresiv metalu ima i sedam zica one su uzasno debele jer moraju proizvodit dublje tonove npr najtanja ziva basa je debela ko najdeblja na gitari mislim i da za bas postoje efekti neznam al trebali bi i da imas i akustcni i klasicni i el bas tako da cu ti to sve pokazaat u katalogu od fendera

Neznam kaj da jos napise i da kad procitas javi mi komentarom tako da ja to maknem da se ne sramotim kolko malo znam
Znam da sam vam jos nest trebala napisat al neznam kaj ste vidli da je pao snijeg moma opet ce me gađat ova moja gamad

pozdrav

evo nemrem stavit sliku nece ju ucitat nema veze ak hoces pogledaj u katinu knjigu iz glazbenog ima dve strane o gitari

e da skoro zaboravih bas se moze svirat s trzalicom ali i bez nje npr u metalu se svira s trzalicom a gitara se svira iskljucivo s trzalicim


- 23:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

TATA NEMOJ CITAT MOJ BLOG PLIZ TO ME SMETA RAZMISLI O ONOME KAJ SAM TI DANAS REKLA

Ovo je post napisan samo za mene i moje zivce jer mi je dan bio koma i nezelim uopce mislit na to sad smanjujem depru prezderavanjem nisam ja neko debelo đubre i have 40kg i visoka sam 170cm tako da nisam neka svinja ali mogu pojest ko nejveće đubre na svijetu... e da malo me zabrinjava to sto sam ja viša od 90% osmasa u svojoj skoli pa molim sve ljude koji su osmi razr nek kazu kolko su visoki nadam se da ja nism takav div al kaj je naj u mojoj generaciji ima ljudi koi su visoki 140 ili manje a znam ljudi muskog roda koji su visoki oko 150 a prvi srednej su... ma to nije vazno ali mene ipak muci!!! Gladna sm pa jedem one careve kobase domace su i fakat su dobre inace car je frend mog buraza i tako je jedan dan moj barco u sk nosio sendvic od speka i ova probo i reko da je spek super i tako se oni dogovorili da će moj buraz njemu donjet komad speka a car njemu kobase njegovog dede i tako oni imali izmjenu samo da napomenem da se radi o dva ucenika jedne dobre gim i koji nisu debeli nit nista takvo

E da bar mozes buraza mjenjat ko carape
Nemojte se zalit na bracu jer pogledajte mog ko zeli takvog bracu jaaaa ipak ga nebi mjenjala jer je on totalni idiot

E da ak se nekome sviđa moj đukac ja mu ga dam ali on meni mora dat najmanje 50mil eura jer ja svog đukca nedam ovo pisem jer me neki dan neki dedek na cesti pito kak se đukac zove i dal bi ja njemu njega dala ma kaj ti deda briješ kuš

Danas sam fakat izgubila zivce ono prepisivala sam lektiru 5 puta bila sam na rubu ocaja

I tatek mi stalno nest govori da ja u karlo uopce nismo s njima i da smo stalno u svojim sobama i kaj ja znam kaj a zapravo oni uopce nisu s nama i uvjek mene krive za sve npr danas se mama dere na mene:ana zasto bacas stabice za usi van vrecice u kosu
Koda sam ja jedina u kuci koja cist usi

Za sve sam ja uvjek kriva ma da najbolje da me nema najbolje bi bilo da ja otiđem kaj ne mama

Tak i tak je vec rekla da nije htjela drugo djete a kad sam joj ja na to rekla da bas joj hvala da mi je uljpsala dan onda mi je rekla da joj je ipak drago kaj me ima to je rekla sam tak da se izvuce

AK NEKO IMA SLICAN SLUCAJ NEK MI SE JAVI JER BIT CE MI LAKSE AK ZNAM DA NISAM JEDINA

I SAMO DA OPET KAZEM DA OVAJ POST PISEM ISKLJUCIVO ZBOG SEBE

Odlicila sam malo uredit boxove stavit neke nove stvari i tako to pa mozete pogledat ak hocete

I danas nisam isla nikam van jer sam malo bolesna ne samo u mozak nego me lovi gripa

Neznam kaj da jos napisem imala sam puno toga u glavi ali iscurilo mi je
Evo pokusavam se sjetit kaj sam htjela napisat

Daj sjeti se
Ajde
Evo neznam zao mi je
Ak se sjetim nadopisat cu

Pozdrav svima koji su ikad bili na ovom blogu

E da dal neko zna kak se stavlja ono brojilo kolko ti je ljudi bilo na blogu
Ak zna nek mi pliz javi

E da sjetila sam se kaj sam htjela napisat

DAL SE PISE
a)DJELO
b)DIJELO

SVAKAKO ODGOVORITE NA PITANJE
To bi uglavnom bilo to a sad adio gotov je nema vise tocka

- 23:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.02.2006., petak

zagreb,kisa,depra zbog kise... ... ...


Evo neznam kaj da pisem nema inspe a mozad i imam neznam dan je koma vani pada kisa mrzim ju grrrrr aaaaaaaa oblacni je i koma je tako da san i ja koma u skoli je sve ok kaj bar nisam dobila nis lose tj dobila san 4 iz hj iz knjizevnosti al ok je ja fakat nezna ko je dobija pet iz toga ono zena pita svemirsaka pitanja!!!!koako ki je dosadno uvjek san sama doma orije mi je to bilo kul al sad je uzasno ocajnicki!!!! Evo sad slusam onu pjesmu 99 red balloons pjesma je bas dobra i nekak je zivahna pa mi podize veselje jer recimo da sad slusam dont cray ubila bi me depra! Tako da sto je zakjucak muzika jako utjece na raspolozenje ljudi i ..to je to... kekos fora fear of the dark ima jos tih foraca al ih nemrem napisat jer ih treba pokazat i da znate li vi foru pokupi 32 jednostavna je bacite spil karata i to je to pokupu 32 hahah! Stvarno neznam kaj da pisem imate li vi kakvu ideju o cemu da pisem dajte prijedlog e da naki ljudi necu ih imenovat si pustaju zulufe koma radi se o jednoj osobi! Kaj jos da gledam kroz prozor i vidim dimljak od toplane na vratima mi je poster od papilona samo da pitam jer mozad neko bija u papilonu 17.12.05 na festivali mladih alter rock bendova tam mi je buraz nastupa bend se zove ricinus tako ak je neko bija nek mi javi inace on svira bas

OVO PISEMA SAMO TAKO IZ DOSADE
;;;;;;
NEZNAM KAJ DALJE

TO JE TO...

POZDRAV

i misla sam stavit sliku od basa al nemrem nece mi ju ucitat



- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.02.2006., ponedjeljak

gdgzftzfzutdhzr

Evo pisem i ja novi post! Zivot mi je koma ubit cu se Neznam i kaj josw dobro znam da vas ovo nece zanimat al tako spremam se ja jedan dan vanka i uleti mi buraz u kupaonu i pocne srat i to je malo smrduckalo i sad pustim ja vodu i odem van i dere se lik za menom ana gle daj dođi i sad ja kaj je i dođe on gle srao sam a nema govan a ja njemu idiote kad sam ja vec pustila vodu! Ah moja krv i narav!!!!! Slusam in flamese i tako malo se sad zajebavam vani je koma ruzno vrime tako da se i meni krmi ko svinji a jos imam i eng navecer bas sam razmisljala da nagovorim mirchx da i ona sl god opet krene na sovu pa da nejdemo tu u skolu nego tam u gradu







Danas je kurtu 39 rockas pa sad molim da mu cestitate kurt sretno ti bilo

Meni je tako zao sto se on ubio tak je kul bio ma zakon on je jedina osoba za koju smatram da bi mogal razumjet neka od mojih razmisljanja al ok pa stavit cu i slikicu

Kaj da jos kazem neznam znam da sam vam dosadna ko
people ja mislim da sam in love opet imam taj strange filing al neznam u koga jer... ma nevermind u jednu od osoba koje se spominju u ovom postu

da u petak je bila caga ja naravno nisam bila jer je bila za sedme i osme al ipak imam ja dobrih frendova kod oismas tak da sam mogla doc al ipak kad se nesmije pustat metal cula sam da su ga ipak pustali btw dr. A. skapur je bio dj & co.

Aj pozdrav uzivajte i neznam kaj jos

E da samo da pozdravim mireli mare teu domagoja gorsu luciju povucenog metalca katu maju marina i sve ostale neda mi se pisat nemojte se ljutit

STO POSTO IMAM HRPU GRESAKA U POSTU AL ZAO MI JE ZURIM


Free Image Hosting at www.ImageShack.us evo kurt


Zbog jedne riječi čovjeka često smatraju mudrim, a zbog jedne riječi često ga smatraju glupim. Uistinu moramo dobro paziti što govorimo.
Konfucije


- 15:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.02.2006., petak

slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam ja znam da cete nakon ove slike imat traume al kaj ces
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je domagoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je marga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo je mirela i njeni kileri


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
recite za mene kaj hocete ali prvo pogledajte njega

- 11:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

16.02.2006., četvrtak

dfghrqgidfhuiediqzgjdsklgfkkerpohjk

Nemojte se trudit ovo gore procitat! Evo danas je cetvrtak sutra je petak mislite da mu se veselim neeee ubit cu se zato kaj je petak jer pisemo veliiiiikkkiii test iz matise ah znam da cu dobit jedan i iz onog malog sam dobila jedan al kaj je naj od svega u sva tri razreda nije bilo nijedne druge ocjene osim jedan i dva kako smo mi inteligentna generacija nemres vjerovat i ja bi sad htjela pisat homevork ali su mi biljeznice kod sinkovica tak da nemrem jao ubit cu tog lika jucer je doso do mene po biljke oko 20 do 9 i kad sam ja bonovno usla u kucu bilo je proslo deset uf al smo se napricali o svemu i svacemu npr o tei e lik je zaljubljen u nju do usiji i da dogovorili smo se da ako ana potocki zvana tockica padne razr da cemo imat tulum haha i sad dođem ja pa bit ce kod mene tulum kod tebe kod marka kod mirele... i dođemo mi do zakljucka da ce svako bit sam na svom tulumu i sad dođe on da ce on bit s teom ... i sad je moj rockas prvi na redu tako da tulum se vec sprema al ce bit ludo i pricali smo o ivani artic ona se s nikim ne druzi nije u nasoj ekipi a nije ni s ovim glupcama tak da je u razredu niko i ne zamjecuje tak kad neko kaze ivana meni treba pol sata da se sjetim ko je to a cura je fakat ok i tak nam je zao zbog toga al mi smo nju pokusaki u ekipu al ona nije htjela ona je umjetnocka dusa i da i LiLi bi mogla past al ona je tak super i to kaj se druzi s glupacama nju nije promjenili ona je svoja ona je nasa LiLi e da bar lekicka padne i ja i domagoj smo na kraju zakljucili da nas i bruno nekad moze izivcirat i darko ma vise od pol razreda su imbecili mrzim ih i da perisa i ristic bi mogli past tak da ce oni doc u nas razr ok jer ak neko od nasih padne npr dva su kandidata bilo bi nas 17 u razredu e al ak ovi dođu bit ce nas opet 19 i raska 20 hehe najmaniji smo na skoli da suna je bio na onom skijanju bio je negdi 90 a nasa skola je bila mislim da 13 danas skijaju srednje skole i domagoj je skijo od 1-6razr i za sedme i osme
MA ON JE ZAKON I FAKAT NEZNAM KAJ DA JOS NAPSEM


I TAKO JA JUCER IDEM SAMA DOMA JER SAM IMALA ENG I BILO JE TAK MARACNO I UĐEM JA U ULICU I OD NRAKA NE VIDIS DO DRUGOG KRAJA ULICE I TAKO JA HODAM I HODAM I DOĐEM DO DOMA I KAD UĐEM U KUCU OSJETIM DA JE U KUCI FAKING VRUCE I POCNEM SE JA DERAT DA KAK MOGU BIT U TAKVOJ VRUCINI DA KAJ SE PRIVIKAVAJU ZA PAKAO NEZNAM NI SAMA KAJ SAM PRICALA NITI JE BITNO


POZDRAV I OVA SLIKA IZ PREDHODNOG POSTA SE ODNOSI NA JEDNU OSOBU IZ MOJE SKOLE MOZDA UBRZO TA OSOBA SAZNA ZA MOJ BLOG PA GA MOZDA I POSJETI NEZNAM VIDJET CEMO

I SUTRA JE VALJDA CAGA SKAPUR JE DJ E KUD BAS ON AL OK ON CE PUSTAT DOBRU MJUZU I POTPISO SE SA DR. A. ŠKAPUR KAO NEST PUSTAĆ MUZIKE NA CAGI BIT CE DR. A . ŠKAPUR MA ON JE ZAKON

MA SVE VAS LJUBIM U CELOž


Free Image Hosting at www.ImageShack.us to sam ja

- 10:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

14.02.2006., utorak

Kul dan

Danas je u skoli bilo kul hehe
1.teta rezar ja malo po pi... pa nam je zvala rasku e to ste trebali vidjet kakve je raska radila face ono s face joj citas:kaj kaj se tu desava isuse boze... ali kaj je najbolje danas je bio kakav takav red nekad zna bit puno gore da gore danas smo bili ko bebe i da onda smo pisali neki diktat i ona je prozivala kak sjedimo i tak da sam ja bila među zadnjima i uzmem ja knjigu i idem ja gledat i lijepo ja sve prepisem i sad dođem ja tam i kad ono ja u žurbi krivo prepisem jebote kako sam jadna ja krivo prepisem al ok imala sam 4/10 tak da to je bilo za dvojku al nije ocjenjovala HVALA BOGU

2. onda smo imali hrvatski naravno niko nije nis sluso ova prica ja gledam kaj ona brije i tak da joj sutra imamo zamjenu vjerovatno knjiznicarku e jebo te kako je ta zena glupa i dosadna ja ju nemrem gledat al ok sjestcu skroz otraga tj u svoju klupu kad tak i tak sjedim otragai necu nis radit kaj da ja slusam kak ona sere djeco ovo djeco ono pa onda hocete se vi vise smirit onad izađe van i vrati se i pita jeste se smiril ma kaj me briga

3. raska nije pitala al kaj sad mene je pitala a imam i bonus i neznam kaj jos

koda vas zanima kaj je bilo kod mene u skoli e da dobila sam ruzu za valentinovo pogodite od koga od starog haha kupio je meni i staroj ruzu i jos me zajebavo da je ovo posljednji put da mi on nes kupuje da ce mi poslje doc decki i da ce me bas bit briga za starce ali u pravu je na neki nacin

ma pozdrav i moze jedno pitance kaj ste vi danas radili i jeste kaj dobili

poz




- 20:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #

dan ko dan

Evo danas neću bas nist pisat bar ne zasada samo da vam kazem sretno valentinovo premda je meni to malo vise glupo kaj sad dan ko i svih drugih 355 al ok svako ima pravo na svoje misljenje npr kad vec postoji takav dan onda ga je dobro iskoristit hehe ja necu nikom nis dat niti cu od koga kaj dobit tak da jebes to al brijem ak nekaj dobije da mi valentinovo vi se nece bit shit uzivajte u volite se svaki dan a ne samo za valentinovo i danas je povucenom metalcu rockas tako da neka mu bude sretan pozdrav mare




[
BTW KATA KAJ SI NAPRAVILA BLOG NE PA TO NEMRE BIT TVOJE E DA SKUZILA SAM Znas CIJi JE TO BLOG OD JEDNE CURE KAJ IDE U OSMU S MATEOM IZ HRTIC HITICA ZNAS KOJA METEA BEZ JJJJJJ KAKO JE JADNA a ti si se tak potpisal tak da sad zgleda koda je to tvoj blog e da mare kaj ovaj tvoj ide u osmu gim ako da onad ide s svacovim hehe tea zna ko je to svacov tak ak neznas pitaj teu ona je genije


pozdrav
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 11:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.02.2006., ponedjeljak

kanta za smeće



E da ova gamad na bukovcu su dobili one kante za smece na kojima pise čistoca zagreb ma gamad mi bi se tu u kusti vozili na tome! Nemam inspiracije onda bolje da ne pisem jer ce post bit glup ko i ja!!! Evo nekih stvari
1. mirela je nakon long time ago obukla rebatinke i to one koje je imala na sljemenu prosle god svi nzanmo kaj se taj dan hepend
2. upravo pricam s katom vec nekih sat vremene ipak je danas besplatno btw ak se sjecate one relkame da je cijele ned besplatna s onom ivom
3. samo da opisem katau u 23 rijeći
ona je: ful inteligentna pomalo glupa ne shvaca neke stvari misli da ja psujem jer ja mislim da je to kul umjetnica alternativka cudakinja

4.nezmam kaj da jos napisem NEZNAM

HVALA ljudima koji mi komentiraju fala fala evo danas je skola popodne pisemo matišu pa idem ja malo strebat


mare poz tebi i mojoj ljubimici tei aj uzivaj i hm ko je taj tip heheh

- 10:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

11.02.2006., subota

volim ska-punk

Pa recimo da se puno toga desilo mozda bolje receno desilo se previse toga e pa da pocnem! Mirela je jucer bila na porti i meni je cjeli dan bilo zlo pogotov pod njemacki bar sam 15 min bila u nasem dnevnom boravku ovaj zahodu zahod vam je naj mjesto u skoli tam vas niko nemre zajebavat i pod hravtski (citaj zadnjim satom) bilo zlo i ujevicak je to nekak vidla i poslala me je doma a ja njoj pa profesorice nije mi nista mogu ja bit u skoli nisam ja ko some people deriste da ak se lupim u glavu moram na ct glave i zene meni kaze pa jedino ka ti hoces dobit neku odstet onad ostani ali ana samo bolje ti odi doma i jos me pita dal cu moc sama do doma koda sam retardirana! Perisa stalno ser za onok malog klaića klarica kak god da see zvao i jos dođe meni danas perisa kak je zvonko reko da ce doc do mene i da me puno voli i jos je neko od sedmasa reko da je zvonko reko da ce doc pred moju kucu s motorkom jebote i mireli dansa kad smo bile vani nije bilo dobro ragalo joj se ka i meni u petak pa smo tam negdi u kornjoj kust isele kupit kolu koju smo btw platile samo 7kn jebote na tobaku takva kola kosta 5kn i ja sam si u pekari kupila onaj puz sa sirom i tam pise da kosta 2,50 a zena meni kaze 2,00 kn i ja joj dam dve kune i bris iz pekare dok se nije sjetila da kosta 2,50 i onada sam se joj cerila jos nekih pol sata al kaj ces jadna zena ko joj je kriv kaj radi u pekari dobro necu joj se rugat i kaj jos da maju je crtala neke pentagrame tam kod pruge i tolko je jadna da su joj se smijali cak neki ljdi iz njene generacie a ja sam uvjezbavala svoje pljuvacke sposobnosti po tim pentagramima i ja se ozbiljno brinem za njeno zdravlje mislim umno kladim se u svoj zivot da ona nezna kaj taj pentagram znaci ma kaj me briga za nju tak i tak svi znaju ko je i sta je tak da se uopce necu spustat na njenu razinu mislim ja nisam umisljena ali to je istina ona i njeno drustvance su slucaj za sebe! I da mirela je vidla pol kvarta kad je isla s gitare a jucer smo isto vidle pol kvarta i da vidle smo ni manje ni vise nego gospodina svacova gospodina plavca i striceka simeka u jebote kolko ova dva gospona nisam dugo vidla od ljetos premda plavac zivi in meine strasee! Kaj jos neznam e da imamo rocnika u skoli tj raskin sin zove se adam i glup je bar se meni tak cini al decki kazu da je zakon i na bukovcu imaju R al brijem da je njihov zakon a ne ko nas ma nevermind e evo sad pijem mljeko najvazniju stavr u mome zivotu ja nemrem bez mlijeka danas sam bila dobra pospremila sam cijeli svoj i burazov stan sve generalka i tako to neznam kaj da pisem nema inspiracije karlo je odfuro zvucnike kod simeka jer su snimali novi song pa su im valjda trebali kaj ja znam tak da sad nemrem slusat muzik na komp nego moram na liniju neznam neznam evo stavit cu slike mojih naj prijatelja kao sto su smrad perisa deriste dolores razmazena maj i tako meni dragi ljudi! A evi i nekih sranja:

Doviđenja draga jugo
Radije bi nesto drugo


Hteo sam da ti i ja nebudemo vise dva ovijh dana ja i ti brojimo se kao tri!

Rat je nema sta da brines sigurni ces da pogines!

Vezite se slijecemo a mozada i necemo!

Evo to je sve od mene pozdrav uzivajte u punk-u!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us daj ih samo pogledajte kako su kul divim im se ajme zast ja nisam tako kul joj ljubomora je grozna stvar hahahaha




- 22:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

08.02.2006., srijeda

koga briga za naslov nema ga

Kak sam ja cudno biče. Ja sam pjesnićka dusa. Hahahahaah ok necu srackat al kad me pukne fakat mogu napisat super song ocete da vam stavim koju svoju pjesmicu necete vjerujte mi necete! Volim pisat pod matisom onda me najceste primi pjesnicka faza zato i imam tri iz matke kad nis ne slusam a inace nikad doma ne ucim znam onolko kolko polovim na satu joj ta matisa moram je na kraju imat 4 jer inace to mi je najlosija ocjena kaj se tice povijesti ja bi pod jednim satom mogla napisat knjigu hehe zakam povijest mi je kul!e ljudi ste skuzili kaka su ovi ljudovi koji istrazuju svemir GLUPI jebote seru da je svemir BESKRAJAN OBAO PROSTOR kak je onda obao ma gamad jebes to! To mi nije jasno zakaj uporno traze te velike zelene kaj im trebaju kaj nema dosta kineza na zemlji kaj hoce neku sarena rasu napravit zuti kinezi mali zeleni i crnci= visebojna rasa e da nikad mi njije bilo jasno kak je brod laksi od vode pa pluta na njoj ma nevermind! JA CU UBIT BRUNU!!!!!!!!!!!! BRUNO UBIT CU TE!!!!!!!!! SVE SILE OVOGA SVIJETA MARS NA BRUNU UNISTITE GA DO KRAJA!!!!!!!!!!!
Da sam znate kaj lik prica po kvart da ja hodam s onim klincem kak god da se zvao mislim da se preziva klaric il tak nest ma koga briga kak se malo deriste koje si umislaj da je metala zove i cula sam da ima neki bend s smradom perisom jebote kaj oni sviraju lepetije zagorje zelene e da mi je vidjet kak oni sviraju ma da vide ricinus(bend moga brace) sam bi sebe pokopali ili bi se zivi oderali gamad mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs m mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs rs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs mrs ok smirit cu se i da kaj je NAJBITNIJE idem ja sad s cuckom i kad ide ono perisa and co. I pocne lik nest brijat pozdravio te zvonko kaze da te voli salje ti pusici reko je kisic kisic misla ok od jedne cure kaj ide samnom na eng je mama psihijtar ak treba pomoc ce ona i perisi pomogal je mnogima!!!!!!!!!!!!! I jebote kaj je najbolje bruno si je to zabrijo u svojoj tikvari zato kaj se taj mali klaric zove zvonimir a ja i mirchy satalno pricamo o zvonku ali novotny-ju ma mars u k...c fak fak samo mi je jos to trebalo i svi su mislil da sao ja i mirela u svacova kaj ja znam ma ne zelim mislit ipak ja imam novu zrtvu mirela zna ko je al znam da nece rec jer cu ja tada rec nesto drugo i tako se mi ucjenjujemo i to je to e pa da "netko" je reko da je jedan dan vidio perisa and co da seceju po kvartu ko fol furaju svoj metal stil hahahahaahahahahahahahahah puknut cu kaka su jadni i pito je mene dal ja znam ko su oni jer je on brijo da sam ja sedmi pa je mislio da su my generacion i btw kaj sam htjela rec reko je da bi te klince trebalo zatuc da si umisljaju ma FUCK IT! Pozdrav ljudi hvala na komentarima hvala hvala hvala marino hvala i tebi pozdravi drustvo da kata dolazi u sub kod mene joj okupljanje alternative kaka sam gej ovaj to vam je nekad na englisu zanacilo sretan!!!! Hahaha kak sam gej gej gej! Da i kata je rekla dori za moj blog i cura me cita svaka cast brijem da je ta curka super neznam nisam ju upoznala al bi dora pozdrav i da kata za mene uvjek kaze behta pa me sad i dorchy tak zove joj kako volim kad me ljudi tak zovu to znaci da sam im nice hehe! Evo pozdrav cilom svitu i pozdrav jednom «DEĆECU» BTW DECKO ZAST si mi danas ono napravija kak sweet ...! Odoh ja ovo je bia dug post pa sad vi to lipo citajte i komentirajte ince cem vam doc ja i moji prijatelji punkici pa ste jadni! E da pozdrav NOVIM GOLUPCICIMA TEI I DOMAGOJU GOLUPCICI KAJ IMA!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 22:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

07.02.2006., utorak

činjenice

1. danas je u mojoj ulici bio požar ljudima se zapalila garaža i i izgorio im kamjon do kraja bila je i murija i novinari i hrpa vatrogasaca... dimilo se ko ludo mi smo vidli skroz do skole kak se dimilo i smrtilo je po plastici uglavnom neki cudan smrad i jos je neko od mojih krepila iz razreda reko da neko pali smece misli kad ste vidjeli da je pol kvarta pod dimom kad neko pali smece ja sam mislila da necu mos doma jer je murija obavljala ocevidil kaj god

2.rezarica je smrsavila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sala to je teoretski nemoguce!

3.rezarica je kasnila i vec su svi usli u mučionice a mi smo radili nered pa se grga dero na nas neki su se usrali kaj je najbolje a ja sam se cerila ko luda zato kaj je meni to bilo smjesno kak se lik od 2metra dera na klinaca od metar i 50 a ovaj se ukipio ko drveana maria!

4. osmasi su se gađali loptico to stalno rade fora je ko ce ju bolje zafitiljit i pogodili su nekog lika oz sve snage u oko a jucer je miksa dobio u nos i malo je osto bez krvi al kaj me briga za njega
5.kak sjedim u zadnjoj klup i to sama danas sam pod zemljopisom promatrala sve ljude u razredu i skžila sam sam sljedeće:
- raska je tako cudna dok predaje zena se uzivi koda je reijec o neznam ja cemu a ne o vegetaciji u sjevernoj africi
- ja mrzim sve ljude iz razreda (citaj osim mirele, marka, brune, marge, lili, martine ivandic, domagoja i to je to) svi ovi ostali su tako glupi zivciraju me ponasaju se koda imaju tri god tj umno imaju manje od 3 sek gamad mrzim ih sve iz dna duse MRZIM VAS GLUPI STE KAK DA JOS IDEM S VAMA U SKOLU 2 GOD MRS MRS MRS!

6.imam hrpu zatke iz matke a neda mi se pisat

7. ljudi su prije govorili da ce životinje zavladat svijetom i kaj ja znam kaj sve ne pa su ih ubijali a sad su zivotinje u tako losem polozaju svi ih muce btw kad sam vidla taj mrtvi dim odma mi je palo na pamet kaj ak se to prosiri s kuce na kucu a moji piki u kuci zarobljen ajme ne zelim ni mislit jebes kucu kuca nije zivo bice

8.tako mi je zao sto jedem meso al jednostavno mi je fino i kaj ja sad tu mogu znam da je jadna zivotinja morala umrjet zbog toga i odlucila sam prestat jest meso mljeko i dalje pijem jer to mi je najvaznije zivotu

9. svijet je tako cudan danas pod hrvatskim je bio kaos ko i inace i ona se zderala iz petnih zila i svi su odjednom šutili kako je to bilo cudno tišina je vladal bar nekih minutu i pol mislim da je i ujevicka ostala paf nevermind

10.evo nekoliko viceva

bobi: moja žena ima loš obićaj cesto nejde spavati do zore
konobar: pa sto radi
bobi: ceka mene

gostioničar: kako se osjecate nakon prolumpane nići
bobi: hvala dobro sam je moja zena promukla

bobi je kupio novog psa:
uđi ridi samo uđi
rudi: sto nije opasan
bobi: neznam to baš hoću vidjeti


pozdrav idem ja strebat a vi razmislite kad sljedeci put idete jest hot dog

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 15:18 - Komentari (7) - Isprintaj - #

04.02.2006., subota

znam znam znam

ja znam da cu naon ovog bit mrtva ali kaj je ti je! e pa da jako me boli trbuh sad san rigala jako boli mirka je bila kod mene da vidi blog njoj komp ne radi! e da hvala keki koji je zasluzan sto ovaj blog uopce postoji fala fala a sad ti reci nema na cemu! jao zasto ja sad visim na blogu karlo je otiso na konc od boba a ja sam sama doma mameka i tateka nema u porecu su tooooooooooo hvala boze napokon malo samoce! e da evo slikica od miojih drugova nemem bas od svih ponjet cu digitalac u skolu pa cu ih slikat! cekaj da se sjeti kaka stavit sliku a da znam ipak sam ja ja! katarina nemoj me mucit s gramatikom jebe mi se ak ti semta bumo vidli kaka bi tvoj blog zgledo nemoj se sad naljutit al ipak!morm promjenit dizajn ovaj mi je pre plav joj a koji da stavim! ovo je mirela ovdje je fakat ispala ak nerkic gle opet mi se ukjucuje onaj pornic znam da bi neki sad uzivali al ja necu!


- 21:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ometanje javnog reda i mira

sam naslov kaze pobjegla tri idiota srpske nacionalnost iz jankomira i nastanila se kod mene u sobicku ovo je moj prvi post evo jedna osoba upravo kaze da me ne voli e pa za kaznu ju necu imenovat! pozdrav moji drugovima iz kuste a sad svi mrš na moj blog! mamicu vam vasu...
pozdrav mirchy,tei,margi,kati,sini,marku,bruni... i poruke zza vas jebite se!!!
mirchy- tebi necu nis rec
tea-di ti je domagoj ili neko drugi
marga-pa gde si ti margi fit
kata-kad cemo se mi vidjet kaj ima u klari znas zasto pitam komentiraj mi
sinkovic-tea ha nisi nam reko di si bio jucer ujutro
markec- gde su ti brkovi
bruno-kaj delas

- 19:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #

TATA NEMOJ CITAT MOJ BLOG PLIZ TO ME SMETA RAZMISLI O ONOME KAJ SAM TI DANAS REKLA

Ovo je post napisan samo za mene i moje zivce jer mi je dan bio koma i nezelim uopce mislit na to sad smanjujem depru prezderavanjem nisam ja neko debelo đubre i have 40kg i visoka sam 170cm tako da nisam neka svinja ali mogu pojest ko nejveće đubre na svijetu... e da malo me zabrinjava to sto sam ja viša od 90% osmasa u svojoj skoli pa molim sve ljude koji su osmi razr nek kazu kolko su visoki nadam se da ja nism takav div al kaj je naj u mojoj generaciji ima ljudi koi su visoki 140 ili manje a znam ljudi muskog roda koji su visoki oko 150 a prvi srednej su... ma to nije vazno ali mene ipak muci!!! Gladna sm pa jedem one careve kobase domace su i fakat su dobre inace car je frend mog buraza i tako je jedan dan moj barco u sk nosio sendvic od speka i ova probo i reko da je spek super i tako se oni dogovorili da će moj buraz njemu donjet komad speka a car njemu kobase njegovog dede i tako oni imali izmjenu samo da napomenem da se radi o dva ucenika jedne dobre gim i koji nisu debeli nit nista takvo

E da bar mozes buraza mjenjat ko carape
Nemojte se zalit na bracu jer pogledajte mog ko zeli takvog bracu jaaaa ipak ga nebi mjenjala jer je on totalni idiot

E da ak se nekome sviđa moj đukac ja mu ga dam ali on meni mora dat najmanje 50mil eura jer ja svog đukca nedam ovo pisem jer me neki dan neki dedek na cesti pito kak se đukac zove i dal bi ja njemu njega dala ma kaj ti deda briješ kuš

Danas sam fakat izgubila zivce ono prepisivala sam lektiru 5 puta bila sam na rubu ocaja

I tatek mi stalno nest govori da ja u karlo uopce nismo s njima i da smo stalno u svojim sobama i kaj ja znam kaj a zapravo oni uopce nisu s nama i uvjek mene krive za sve npr danas se mama dere na mene:ana zasto bacas stabice za usi van vrecice u kosu
Koda sam ja jedina u kuci koja cist usi

Za sve sam ja uvjek kriva ma da najbolje da me nema najbolje bi bilo da ja otiđem kaj ne mama

Tak i tak je vec rekla da nije htjela drugo djete a kad sam joj ja na to rekla da bas joj hvala da mi je uljpsala dan onda mi je rekla da joj je ipak drago kaj me ima to je rekla sam tak da se izvuce

AK NEKO IMA SLICAN SLUCAJ NEK MI SE JAVI JER BIT CE MI LAKSE AK ZNAM DA NISAM JEDINA

I SAMO DA OPET KAZEM DA OVAJ POST PISEM ISKLJUCIVO ZBOG SEBE

Odlicila sam malo uredit boxove stavit neke nove stvari i tako to pa mozete pogledat ak hocete

I danas nisam isla nikam van jer sam malo bolesna ne samo u mozak nego me lovi gripa

Neznam kaj da jos napisem imala sam puno toga u glavi ali iscurilo mi je
Evo pokusavam se sjetit kaj sam htjela napisat

Daj sjeti se
Ajde
Evo neznam zao mi je
Ak se sjetim nadopisat cu

Pozdrav svima koji su ikad bili na ovom blogu

E da dal neko zna kak se stavlja ono brojilo kolko ti je ljudi bilo na blogu
Ak zna nek mi pliz javi

E da sjetila sam se kaj sam htjela napisat

DAL SE PISE
a)DJELO
b)DIJELO

SVAKAKO ODGOVORITE NA PITANJE
To bi uglavnom bilo to a sad adio gotov je nema vise tocka

- 17:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








blind guardian-spread your wings

Sammy was low,
just watching the show,
over and over again.
He knew it was time,
he'd made up his mind,
to leave his dead life behind.

His boss said to him
boy, you'd better begin
to get those crazy notions
right out of your head
Sammy who do you think that you are?
You should have been sweeping,
at the emerald bar.

spread your wings and fly away,
fly away, far away.
Spread your little wings and fly away
fly away, far away.
Pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because you're a free man.

He spends his evenings alone,
in his hotelroom.
Keeping his thoughts to himself,
he'd be leaving soon.
Wishing he was miles and miles away,
nothing in this world, nothing,
would make him stay.

Since he was small,
had no luck at all,
nothing came easy to him.
Now it was time,
he'd made up his mind,
this could be my last change

His boss said to him
now listen boy, you're always dreaming,
you got no real ambition,
you won't get worried for.
Sammy, boy don't you know who you are?
why can't you be happy,
at the emerald bar?

(So honey) spread you wings and fly away,
fly away, far away.
spread your little wings and fly away,
fly away, far away.
pull yourself together,
'cause you know you should do better,
that's because your a free man.
come on honey (fly with me)...

about a girl:

ime ana
14 ljeta
zivim u zagrebu
volim:
-mrak
-neke ljude
-izlazit...
mrzim:
-razmažena derišta,forsere,umišljene,laž,štrebanje
-kad neko na sve naćine pokušava privuc pažnju
-bledu zimu
-decu/onu iz razreda/
slušam: bad religion,blind guardian,
debeli precjednik,pantera,
disturbed,pennywise,pixies,
godsmack,in flames,iron maiden,misfits,nofx,
rammstein,ramones,siddhart,pearl jam,
offspring, SKA-P ...ma svasta

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us