ponedjeljak, 09.05.2005.

Walking Is Still Honest



Against Me će svirati u Velikoj na Dirty Old Festivalu ove godine, koji će se održati 16 i 17 srpnja...Vjerovali ili ne, meni su bile suze krenule kada sam to pročitao. A da još dovedu Pridebowl ili Leftover Crack ne znam kako bi moje emotivno srce preživilo taj trenutak, mislim da će mi već dovoljno biti u čudnom stanju kada vidim i čujem Against Me, i sve hitove od Impacta preko Walking Is Still Honest, Shit Stroll, Cavalier Eternal, Rice & Bread, Burn, Reinventing Axl Rose, Pints Of Guiness, i na kraju pjesma po kojoj se zove moj blog You Look Like I Need A Drink. Ljudi moji ja ne mogu vjerovati još uvijek, niti ne znam koliko ću vjeroavati niti kada ih vidim na plakatu niti kada se pojavim tamo u Velikoj, niti kada njih vidim njih na stageu, sve dok ne čujem stvar sa kojom otvore, nadam se sa Cliche Guevara. Ljudi moji, moda je vama čudno što volim jedan tako "nepoznat" bend, no oni su ipak nešto posebno, a pčeo sam ih slušati, tj nabavio prvu stvar nekoliko dana nakon što su svirali u Zgu u Močvari. I Grizem se zato, grizem se i što nisam oba puta bio u mogučnosti otići na Leftover Crack, jednom zbog prijamnog, jednom zbog gripe, te se nadam njihovom još jednom dolasku u Zagreb. Ljudi moji, ja još uvijek ne mogu vjerovati da ću ove godine vidjeti prvo Boy Sets Fire, a onda još i Agaijnst Me, te sam već sada strašno uzbuđen. Bemti, ovo je stvarno predobro, još ako do tada budem dobro stajao sa ispitima, tj ako ih bude barem dva manje nego sada, to će biti situacija da teško može biti bolje.

Uletio sam u jedan poslić i to jako dobar. Trebam samo nalaziti firme koje će davati oglase na javnom displayu Osječke Akademske zaklade i dobivam pare od toga, a već sam blizu da imam dvije firme, tako da je vrlo lako moguče da si kupim onaj IOstanbulov Ride po 1100kn koji sam vidio u Yamaha shopu. No tamo mi je najsmješnije što kod činela piše "molim ne dirajte ih", i to zbog kojeg razloga. Pa možda zbog toga da ljudi ne svrše na takvo savršenstvo od činele, ručno rađene u Turskoj. Zna se da nema boljih činela na svijetu i ja se nadam da ću i ja imati jednu, a strašno bi iblo da imam cijeli set Istanbul činela. Uh, ma o čemu ja sanjam, bitz će predobro ako kupim taj ride. A nadam se da hoću i to vrlo skoro. Čak sam i odlučio da neću uzimati Ride dok ne budem imao para za ovaj. No prtvo moram odvojiti 100 kn za opnu za snare. I to uzmemj neki Remo i ta bude izdržala barem 3-4 mjeseca. A jebiga, kada z asada i opne i činele imam sve reklamne, odnosno one koje dolaze sa bubnjem kada se kupi Brand New set.

Eto, raspisao sam se o Against Me i posliću no eto što mogu, stvarno sam zbog to dvoje jako dobro raspoložen i u zadnje vrijeme stvarno stvari idu odličnim putem, no ima još nekih stvari loje mi nedostaju. no prije svega se nadam samo da će se sve ovako nastaviti laganim lijepim putem poboljšanja cijelokupnog stanja stvari i događaja, te ljudi oko mene.

- 23:59 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">