nedjelja, 08.05.2005.

And I Will Walk 500 miles

Na neku čudno foru izbrisao mi se post pred postaje, kada je već bila spremna i slika i sve, no eto napisat ću ga ponovno. Što je najgore, nisam ga stigao ni kopirati, a to uvijek napravim pred postanje, no na neku čudnu foru samo mi se zatvorio prozor, nema pojma što sam stisnuo, a inaće znam sve windows shortcute, a nisam stisnuo niti jedan od njih.

U petak bijah na Atheist Rapa i bilo prejebeno. Išlo smo biciklima Marin i ja, po mrklom mraku, no o tome više sutra na Follow Me, kada već budu spremne i slike sa koncerta, koje sam ja radio, a naći će se na Leg-Osu. No sve što imam za reći je da je bio provod za pamčenje i da će mi sutra biti užitak pisati o tome.

Jučer smo opet svirali, i moram priznati da nisam siguran da li sam sa bilo kojim od dva benda svirao bolje nego jučer. Bilo je stvarno predobro, i mada još niti za jedan "bend" ne mogu reći da ga mogu nazvati BENDom, moram reći da je to vrlo blizu. Posebno mislim Elf Society, pošto smo si sva trojica glazbeno, odnosno svirkom prilično kompatibilno, tako da tu stvarno može biti nešto. A moram nešto napisati i za drugi bend. Vanja je doveo vokala, svog susjeda. I dečka kada sam čuo kako pjeva "A šta da radim" gotovo mi se smučilo, no na kraju sam spoznao da je to samo zato što nije potpuno siguran kako stvar ide. Ali kada je zapjevao "Knockin' On Heavens Door", to je bilo predobro, dečko totalno ostavi dušu u toj pjesmi, tako da...Nakon svirke sam malo otišao prozujiti promenadom, no pošto sam bio dosta uznojen, nisam se zadržavao nego sam otišao kući da se ne bih prehladio. No nisam potpuno uspio, cijeli dan nešto kašljucam, no nadam se da se neću razboliti, jer sutra krečem na prvu pomoć pa tako da...

Trenutno u Klubu sviraju COG i Gone Bald ( Nizozemci, jedan od najboljih svjeskih nosie bendova ), no ni tamo nisam otišao, kao što sam več naveo, zato da se ne bih još više razbolio, pa sam opstao ovdje uz ćaj i rondosept. E da, ako nekoga zanima kako mi ide vožnja, dovoljno je reći da još nisam nikoga niti ništa pregazio, tako da je to za sada ok. Nadam se ni da neću, nego da ću položiti to iz prve. No najviše se bojim da ne opalim Prvu pomoć.

I da, na kraju malo politike, posjetite www.nezavisnalistamladih.com

- 23:06 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">