četvrtak, 05.05.2005.

Kratko i jasno : OZ

Kao što smo već uspjeli zaključiti, veliki broj nas ovdje gleda OZ, i mislim da je to trenutno najgledanija emisija na cjelokupnoj televiziji za populaciju od 14-25. I evo, i meni je običaj svaki dan jednim okom gledati Oz, a drugim monitor, te tako i upravo sada. Hoyt ubio Kirka, eto upravo. No da se vratimo na temu i zašto pišem o njoj. Nekim ljudima sam jućer obečao OZ Quiz iliti test koji će vam reći koji ste vi lik iz Oza...Pa eto baš me zanima tko je tko, ja sam unatoć nadanjima da ću ispasti Ryan O'Reily ili Augustus ispao Kareem Said, no ni to nije loše, kao što kaže Tapijaa, ispao sam najveća faca.A eto baš me sad zanima što će te vi ispasti.
A sad slijedite ovaj link : WHAT OZ CHARACTER ARE YOU

- 22:46 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">