ponedjeljak, 25.04.2005.

He Role Away One Day...

Evo i mene, nakon dugo vremena nepisanje, no bilo je razloga...Ne znam da li pisati unazad ili unaprijed, pa tako da mislim da ću izmješati pa če opet nastati nešto nečitko i svima koji pokušaju pročitati i možda čak nešto shvatiti će fino ispiliti živce...A ja to volim raditi, jer sam zao, ali ne kao Replica, ona je zla anarho drolja, a slučajem slučajno je to ispala i njezina mama, a ispalo je i da Renata voli njezinu mamu. Čudan je svijet blogera, dragi moji ljudi.

A što je meni ovih dana najbolje će vam objasniti činjenica da sam sinoć skoro završio u bolnici. Naime i bio sam u bolnici no skoro su me tamo zadržali. A sve je počelo s time što sam se jučer u pet ujutro probudio sa bolovima u želucu. I to negdje na vrhu, dakle slijepo crijevo možemo isključiti iz te priće. I tako cijeli dan bilo sve manje i manje no oko 6 popodne, ja osjetim hladnoću, izmjerim temperaturu, ono 37,9 i starom naredba da idem kod ćika dotora. I eto oni me onda poslati u bolnicu na kirurgiju, tamo me poslali u laboratorij, morao sam vaditi krv i popiškiti se u časicu, onda čekati nalaz sat vremena, hm da...I eto tako nakon sat i 20 kada bio nalaz ja to odneo nazad ćika dotoru i on me ipak poslao kući i rekaop ako se bol spusti do čoravog crijeva da dođem ujutro, što nisam učinio iako me još uvijek malo boli, ali ništa strašno. No eto, barem će te znati ako ne budem pisao nekoliko dana da sam na operaciji, jer svašta je još moguće. A možda jednostavno imam trudove. Možda imam malog Aliena koji će za koji dan izletiti iz mog stomaka.

Svirali smo u subotu, i Elf Society i Pure Pleasure i bilo dobro, koliko može biti. No eto, prilično dobro imamo Santeriu, a i naša stvar je totalno ok. Fika je snimio na kompu gitaru, a ako ja pronađem neki program preko kojeg mogu programirati bubanj snimit ću, spojiti to i poslati nekim bližim osobama da ćuju vrijedimo li šta. Ja osobno mislim da lagano postajemo pravi bend. I da bi nam se uskoro mogla ostvariti želja da osvanemo na Glazbenoj TV, ispred Luke Nižetića, a iza Dijanwe Simplicije. Briljentinov Demotop ćemo naravno preskočiti jer smo predobri za to.

Neću više šisati, diem leći i staviti led na stomak, a možda i prije malo prošmucati po blogovima i forumima, sve u svemu budem vidio. Ajde budite mi zdravi i pozdrav hrvatskim braniteljima gdje go dpili.

- 22:53 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">