subota, 16.04.2005.

#$V#!%$%$!!$%V!$

Evo, pola 2 je i ja pišem ovo, ali stavit ću kao da sam pisao u subotu, da mi ne stoje u kalendaru tri dana prazno i da ispada da sam jedan od Geekova koji ne izlaze subotom navečer zato što je to savršeno vrijeme za učenje. A i trebao bih učiti jer u ponedjeljak pišem na vozačkom propise. No fora je u tome da ja iz inata staroj želim položiti to bez ijednog negativnog boda. Koliko sam ja smotan još ću na kraju rješiti sve, a zbog žurbe slučajno označiti krivo na nekom raskrižju i pasti. No držite mi fige da prođem, pa makar i sa 12 negativnih koliko je granica. Samo da ja prođem. Sutra idem i malo voziti sa starim, baš me zanima kako će to ispasti.

Opet smo svirali 4 sata, i bilo je dobro. Odsvirali smo dosta stvari, a i naša stvar prilično napreduje, kao što vjerujem da napredujem i ja. Bemti, sada tek si mislim gdje bih bio da sam prije kupio svoj bubanj, a ne se grebao okolo i svirao gdje uspijem. Jako sam zadovoljan kako napredujem, a isto tako kako napreduje i ovaj Punk Rock bend. Nisam zadovoljan kako napreduje rock bend, no i tu se vide pomaci i nadam se da će od ponedjeljka prvim dolaskom basiste biti bolje, te da gitarist više neće toliko ispadati iz ritma. Toliko o bendovima. Dosta me od svirke boli ruka, i sa dosta muke pišem ovo, no eto zadesilo se da nisam pisao dva dana, pa mislim da bi bilo u redu da sam nešto napisao. Eto toliko, preko dana, nakon što se lijepo naspavam budem napisao još nešto. A ovako me ruši umor, pa LAKU NOĆ!

- 23:58 - Say It If You Mean It (3) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">