srijeda, 13.04.2005.

Novac - The After Posting Manual

Ludilo, nisam očekivao da će ljudi unutar mojih komentara pisati male postove...lijepo, kao i to da svatko ima svoje mišljenje, i još jednom dokazuje se fašizam Blog.hr vodstva gdje je naslovnicu dobio jneki Pariz i sl. i već nezaobilazni Motorobi, koji nema što raditi u životu. Ustvari tko ga jebe, nije mi ni stalo do naslovnice da mi tu dolaze neki Annie De Meni, Kemoterapija i slični "velikani". Ja volim što imam vas i drago mi je da vi sudjelujete u raspravi. A do čega smo došli tom raspravom? Pa naravno da nismo došli do ničega, nego je svako izneo svoje stavove. Nadam se da je barem neutralnim čitateljima bilo interesantno, te da su si možda oni izgradili neki stav o ovome ili su barem navedeni na razmišljanji što bi isto bilo pozitivno. Samo mi je zato žao što ovaj post, kao i njegove vrijedne komentare nije vidjelo više ljudi. Zato da se navede na razmišljanje ljude, i možda je to također jedan od mogučih puteva da se počne raditi na tome da to jednom može postati moguće. Navesti ljude na razmišljanje, a to je jednim dijelom i bio cilj ovoga posta, i zato sam i jako sretan što je bilo kontrirajučih komentara. I ja sam idealist, ali kada jednostavno ne vjerujem da je trenutno tako nešto moguće buduči da ljudi nisu spremni na to.

Isto tako, zadovoljan sam odzivom medija, te je tako ovaj tekst izišao u Glasu Koncila pod nazivom : "Ako se ovo ispuni krast ćemo perad", a i na Turskoj televiziji nije prošlo nezapaženo, te se tamo našlo u središnjici središnjeg dnevnika kao top vijest. Zvali su me da gostujem kod Latina, Ćirili, Glagolja i Popa Dukljanina no odbio sam, jer nisu platili dovoljno za takvo ime kao što sam ja, tj kao što ja postajem. Zatim sam bio spomenut i u današnjem govoru one odvratne Buševe crnkinje sa imenom koje zvuči kao neka lizalica. Ona je spomenula nas sa ovog bloga kao velike protivnike Američkoj demo(n)kraciji, a ćuo sam da se o meni priča i po svim radnim mjestima. Jako sam zahvalan na tome publicitetu i čekam još samo da mi se javi uredništvo Modre Laste i onda je sve ispunjeno.

Eto, za kraj ovoga Manuala, koji se tako ne bi trebao zvati, ali baš namjerno tako sam ga nazvao, želim pozdraviti sve koji se osječaju pozdravljenima, a one koji se ne osječaju pozivam na osječanje. Uz pozdravu svim hrvatskim braniteljima ( Intro by Dubravko Merlić ) , ma gdje god pili, završavam ovaj Menjual uz želju da se svi osječate ovako dobro kao ja. I da naučite svirati na bubnjevima Carousel od Blinka, kao što sam ja, pa da budete ponosni na sebe. Jer vi to zaslužujete :)

- 23:59 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">