četvrtak, 07.04.2005.

For You I Stop Pissing In The Sink

Ja hoću da govoriiiiiim, ja hoću da govoriiiiiiiiiim...

np Audio Karate - Jesus Is Alive And Well ( And Living In Mexico ) ... odlična stvar, isto dobar spot. Svaka čast ovim latino momcima, zakon su...Cijeli album je predobar.

Opet pišem o glazbi. A što mogu kada sam o tome ovisan. Da se razumijemo, ne o pisanju nego o glazbi...O pisanju bih bio ovisan da se stavi kvačica na s...
Odnosno, kada smo već kod pišanja da pitam vas muške, kako pišate. Za početak držite li ga jednom ili s dvije ruke? Nakon toga je pametno pitati koliko se često uštipnete za yaya kada otkopčavate šlic. Obrišete li ga papirom nakon pišanja ( ima sigurno i takvih higijeničara ) ? Držite li glavu gore ili dolje dok pišete i tako dalje. Dala bi se napraviti cijela jedna mala raspravica o pišanje. U svakom slučaju svi volimo pišati. Osim onih sa triperom ili bolesnim mjehurom. Oni ne vole.

A žene kako pišaju? Mislim da kod njih nema puno pitanja osim možda ono prdite li dok to radite, no to me na zanima, pa ne namjeravam to pitati, i ako mi koja odgovori na to krivično ću je goniti škarama za živicu. O vašiim navikama u i oko wc školjke nemam baš nikakvih interesa, to mi može samo prouzročiti da o ženskom rodu također mislim da su obična grupica primitivki koje se pred televizorom izležavaju u košulji, piju pivo, podriguju i smiju se same sebi.

Ma dosta o pišanju, i ja danas pišem o stvarno svačemu. Bolje da ja završim ovaj post ovako jer Boga pitaj do čega bi sve moglo doći. Idem igrati odltimer igrice...GTA 2 naprimer

- 23:48 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">