utorak, 05.04.2005.

The After Dinner Payback

Opet sam bez inspiracije...U dobroj sam formi za zajebanciju, ali ovo kada pišem kao da se nekako silim i sam sebi i svima idem na jetru. A inaće sam dobar momak iz pristojne obitelji ljudoždera. Prije smo i lajali na mjesec no to više nije u modi, a i počeli su nas vilama vijati, pa sam odustao...
E da, kada smo već ovdje, znate koje su tri najbolje rupe na ženi? - One tri na leđima kada izvadiš vile :))))...

No da se vratimo postu. Da, upravo onom bez teme i ideje. I gdje vas ja sve nabijem, jer mi tako došlo, i zato što sam ja sada faca jer sam postao Admin na Leg-Osu...( LOL od zemljine kore do stratosfere ). I sada ste vi niža klasa, kmetovi, kmice ili kako da vas već nazovem...A ja sam potpuno potvrdio svoju lijenost...Još nisam napisao report iz Vinkovaca...No dobro, to da sam lijen dovoljno se vidi kada idem pišati. Lijen sam da ga uhvatim i držim, pa mislim na sise, i to na neke prosječne, da se ne bi digao previše, nego baš do razine kada mogu normalno pišati kao čovjek. I tako i pustim, a kada ga trebam otresti onda mislim na hrvanje u blatu i skakučem kao Pipi Duga čarapa, jedino što nemam Kikice, niti sise, no na sise sam donedavno mislio pa je to nadoknađeno. Sada će netko reći da sam opsjednut seksom...Pa ljudi kakve veze sise imaju sa seksom? Osim ako nemate neke totalno bolesne seksualne navike. To je normalan dio ženskoga tijela, koji služi prije svega za dojenje. No zajebite definicije, sise su zakon!

Mislio sam da zasadim kaktus u dvorištu. I to onaj pustinjski u kojeg Talični Tom ispuca metak, stavi šalicu ispod i curi tekila. Onaj od metar i pol, sa bodljama kao Sumeransko koplje, da se mogu preko ljeta izvaliti kraj njega i cuclati njegove derivate u obliku Tekile. Hm da, baš dobro, samo gdje da ga nabavim. Kada sam shvatio da to nije baš jednostavno mislio sam možda da zasadim Filadendron, no nakon dugog razmišljanja kako da to iskombiniram shvatio sam da ne znam što je to. I na kraju sam odlučio da od danas uzgajam grinje, i dovodim turiste u jedinu kuću gdje se uzgajaju grinje. I ponudim još posebnu ponudu : Tko uspije vidjeti Grinju može je nositi kući, i brate vidi para.

No jebeš takvo poduzetništvo, danas je pravi posao u svodništvu, i tako sam i ja kao svaki kvalitetni Pimp odlučio otvoriti javnu kuću, gdje se žene naravno naručuju putem internet bankarstva i preko Turističkih zajednica Albanskih Studenata. Pošto smo nakon nekog vremena shvatili da je pojam Albanski Student nepoznat u svim krugovima društvenog i inog života, došli smo do zaključka da je ipak potrebno plačati na ruke.

AGENCIJA ZA PRUŽANJE USLUGA SATISFUCKCIJE "NI BANANA, NI MANGO"

Trebate zabavu, ne može promašiti, naše djevojke su najbolje i tu nema sumnje. Trebate li oralno, analno, kanalno, pissing, shitting, fisting, grickanje noktiju, paljenje tabana žaračem i slične uobičajene usluge, javite se nama.

CVILIDRETA (26) - Bok, ja sam Cvilidreta, dolazim iz Špišić Bukovice i po zanimanju sam ležeči policajac. Volim sve što vole mladi, dakle Michael Jacksona, Paulu Abdul i grupu Cure. Ne znam samo zašto se zovu Cure kada su u grupi sve dečki. No ja više volim dečke. Inaće imam mjere,no ne znam ih napamet, jer pamtim samo jednoznamenkaste brojeve, i znam korjenovati pete potencije cijelih brojeva. Inaće sam jezičarka, tj imala sam kontakte sa puno jezika i sa svima se dobro služim. Bilo je tu i Rusa, Mongola, Ruandaca, Ciprana i jedan Albanac koji je zalutao, mislio je da je došao u luku Drač. Bio je i jedan Bolivijac, no njemu su odrezali jezik u logoru. Nadam se vašem javljanju te prilažem i moju zadnju fotografiju. Jedino je slikana pod malo lošijim kutem


KORANA ( 24 ) - Ćao ja sam Korana, i ja sam jako ponosna djevojka. Volim oblačiti štikle i suknje, ali njih još više volim skidati. Moje su mjere 156-76-19 ( visina, težina, broj pročitanih riječi u minuti ) i jako sam ponosna njima. Najdraži pjevač mi je Mate Mišo Kovač, a najbolja pjesma mi je Kada se rastaju prijatelji. Uvijek mi na nju idu suze. Inaće jako volim kakati, i to kada nešto čitam na WCu, najčešće Kozmo. Neki kažu da nisam baš pametna, no dokazala sam suprotno kada sam završila prometnu školu i sada sam Profesionalni teret. Inaće živim u Beketincima, a radim gdje me pozovu. Od vas se nadam da će te mi osigurati neki džeparac vašim pozivom, a ja ću zauzvrat uslišiti svaku vašu želju, osim onih seksualnih, time se ne bavim. Moja slika je savršena za ovu prigodu i mislim da je to jedna od boljih, slika je sa zadnjeg klanja u mome selu.


AGNEZA ( 45 ) - Poštovanje, ja sam Agneza i služim kao satisfakcija starijoj gospodi i mladićima željnima učenja. Inaće sam svršila na 4 fakulteta, a još sam i bila prvakinja Hrvatske u Stolnom Penisu. Inaće mi je najdraži glazbeni instrument Seksofon, a kao mala mi je najveća želja bili da budem Ševerina. Sada se bavim onim što volim, a ovaj posao služi kao još neka dodatna satisfakcija. Moje su mjere nevažne, pošto je u mome slućaju najvažnije iskustvo koje sam skupljala na krvavim bojištima Menstrulanog polja. Moja slika vam neće puno reći o meni, no zato ja hoču, zato se javite.



Eto, mislim da bi ovaj posao mogao dobro krenuti, te se nadam i vašem javljanju. Tj ne nadam se, siguran sam da su vas djevojke očarale na prvi pogled, oćit, osjet ili što već ne. Nisam još naveo na plakatu da dolaze instant na kućnu adresu i da su slike ipak malo ulijepšano stanje, da bi se privuklo više mušterija.

Sutra opet imam vozački, no moram vam reći da je na vozaćkom totalno fora. Lik je totalno ispaljen, a i sličnih smo životnih afiniteta i tako pa smo se već skompali, danas mi je i snimio CD. E da, kada krenem voziti furat ću Hyundai Coupe. A jesam faca :)))))...

Sutra ću ipak i svirati. Sat i pol vremena, ali glavno da ću svirati. No moram sve moje stvari koje su bile u Vinkovcima iz Retfale odnijeti na Jug, a to su Crash, Stalak, Snare i stolica. Interesting, dosta posla, moram naći još nekoga da ide sa mnom.

Evo, vam neki mali oglasi
Slijepac trazi stan sa pogledom na more. (Znam da me necete zajebat)
Shifra: Vidim sto ne vidim
------------------------------------------------------------------
OSIGURAJTE STANOVE OD POZARA - POPLAVITE IH !
Vaša Vodoprivreda
-----------------------------------------------------------------
Trazite pare od mene.Ne ocekujem da ce te mi ih vratiti.
Shifra: Pesimista
-----------------------------------------------------------------
Pisite anonimna pisma jer ne moramo da odgovaramo na njih.
Vaša Vlast
-----------------------------------------------------------------
POVOLJNO !!! Prodajem ili iznajmiljujem tolet papir korišten samo sa jedne strane .
Šifra:D.D. Higijena
--------------------------------------------------------------------

- 23:52 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">