srijeda, 30.03.2005.

I Am A Fucked Up Dancer

Vjerovali ili ne, danas je napokon stigla "The Mašina"...Da, baš tako...Dugo očekivani bubanj Premier Olympic je ovdje i sviralo se. I svirat će se i sutra. I ovima mojim Osječanima kažem da su svi pozvani da navrate na cugu i malo loše svirke. Ako se to uopče može nazvati svirkom...A evo, ovo je program za sutra :

THE STUDIO OSIJEK
Adresa poznata onima kojima je potrebna biti poznata
Naslupaju :
17:00-18:30 = ELF SOCIETY = Punk Rock bend iz Osijeka (Retfala/Kružni Tok Centar) sutra bez basa, štoviše i bez basiste. Uvježbavat će svoje 3 stvari i nešto ne svojih nekoliko. Inaće su vrlo šarmantni i zgodnio dečki. Omiljeno piće im je čaj od šipka, a glazbeni uzori su im Vivaldi, Thompson, Vinko Coce i nezaobilazni Pet Shop Boys, a životna želja im je snimiti spot sa Tata, Sin i Kedžo...Inaće se u slobodno vrijeme osim svirke bave i sađenjem mačuhica, te curlingom i plivanjem u vis. Nemaju diskografsku kuću...
18:30-20:00 = PURE PLEASURE = Hard Rock/Yu rock bend iz Osijeka ( Retfala/Jug 2/Sjenjak ). Sutra vjerojatno u punom sastavu, ali bez ideje. No i to se da stvoriti sa kojom časicom alkohola u ograničenim količinama. Kao glazbene uzore navode Bon Jovia i Vladu Kalembera, a cijene i rad kojim su scenu zadužili za sva vremena grupa Stijene, te Diana Simplicia. Inaće su magnet za žene, no to kada se jednom mjesečno okupaju, a u slobodno vrijeme se bave puštanjem kose, češljanjem, feniranjem i bacanjem zjaka. Još nisu izabrali diskografsku kuću


Dakle to je program za sutra. Ne moram navoditi da bi mi stvarno strašno drago bilo da navratite i popijete koju s nama, posebno sada kada su vama koji se školujete praznici. Da već ne pijemo sami, a i da imamo tremu koja će pozitivno djelovati na nas da napravimo punk rock ili rock simfoniju u maniri velikana kao što su Vruči Led ili Busted...

A sada da se vratimo na temu ovih zadnjih dana. Drago mi je da vas je veliki broj zainteresiran za zlostavljanje i potrudit ćemo se da nešto od toga stvarno bude. Cijenik još nismo napravili zato što smo još uvijek lijena stoka, no zlostavljanje je počelo. Pitajte susjede na Jugu 2 kako im je...Dakle, od sutra počinjemo na adresi naše udruge zaprimati prijave za zlostavljanje, a uskoro mislimo uvesti i Web Zlostavljanje, koje se već jednim dijelom odvija pisanjem ovog bloga.

Za danas sam vam pripremio listu prioreteta za postajanje seksi komada i mašine za štancanje djece. Morate proći samo običnu terapiju u nekoliko koraka i to će biti to. Dakle pratite upute...
1. Svaki dan oprati noge i malo baciti vode ispod pazuha. Ako ste picajzle možete oprati u zube, no to već spada u serijsku opremu.
2. Ne dopuštati da ljudi pomisle da imate pravu ajkulu u gačama nego se praviti da ste sitni. Onda kada izvadite prvo će pitati : Jel' to grize ili nešto slično?
3. Ni u kome slučaju nositi bijele čarape zato što pretstavljaju čistoću a to danas nije u modi. Danas je vrijeme grungea, barem treba živjeti u tome uvjerenju.
4. Koliko god staro izgledali tvrditi da ste maloljetni, no da su vam kao malima davali steroide, odnosno bili ste im pokusni kunić. To je u slučaju da se i maloljetnice zainteresiraju.
5. Svima se hvaliti kako još uvijek živite sa starcima, i to zato što ste ih prevarili da pomisle da još niste samostalni pa vas othranjuju.
6. Ni u kome slučaju ga vaditi na javnome mjestu, osim u slučaju kada imate strašnu želju da nekoga opalite kitom po čelu. Onda vam je oproštenu i imate pravo opaliti mu šamar penisom.
7. Ne dozvoljavati da vas isprovociraju neki šmokljani na bijesnim motorima, nego uhvatite čvrsto svoj skiro i odgurnite se lijevom nogom kraj njih, i to tako da vam mamuze zveckaju, a košulja leti na povjetarcu
8. Govoriti da vam je stric iz Bangladeša Maharadža, a kum od susjedovog strica petog susjeda Franjo Marić. Ako pitaju tko je Franjo Marić kratko ih i optro odmjerite pogledom prezira. Stvara dojam da znate velike ljude iz sjene. Ime može biti optimalno.
9. Stalno spominjati svoje bivše, da i ove ostale požele da budu tvoje buduće bivše, te da polude za tobom. Stvara Imediate Effect
10. Nositi onakav križ kao Thompson. Stvara sliku domoljuba spremnom da pogine za svoje najbliže i one njima bliže. Dojam junaka. Ili Junkya, glavno da se slično piše.
11. Ni u kome slučaju poslušati sve ove gornje točke da ne biste ispali TOTALNA SELJAČINA


Nakon ovih savjeta koji ne bi pomogli nikome nastavljamo dalje, i to onim putem gdje ja trebam objasniti da sam dobio danas ključeve od Studentskog zbora na mome fucksu. Sada bih se ja tu trebao kurčiti, ali neću. Htio sam pisati o tome ali vidite da ne pišem. Htio sam napisao da sam zakon, ali ispao bih umišljen, htio sam napisati da sam jebozovan komad, ali ispao bih arogantan, htio sam napisati da vas sve nabijem na onu stvar, ali onda bi ste se uvrijedili, i zato kao što vidite nisam napisao ništa od toga. Slušam Leftover Crack, a vama kako god da je. Tko me uopće čita, nekome je toliko dosadno, ili sam nekome ja zanimljiv, ako je to moguće. Pa dobro ima svakakvih ljudi, ja nisam siguran da li bih ja sebi bio zanimljiv. Ne volim ljude sa dobrim smislom za humor :))))))))))))

I eto, to je to za ovaj predkrajnji dan ovoga mjeseca koji je doneo svega, no najviše izgubljenog vremena. Ako se ljenčarenje može zvati izgubljenim vremenom. No i to je radnja, dakle ja mogu reći da sam Ožujak proveo radeči. Radeći na sebi? Pa dobro ne znam koliko se na mome savršenstvu može nešto popraviti, tako da...Uh, što bi tek bilo da sam još umišljen. Srećom, nemam mana. Za kraj pozdrav svim Hrvatskim Braniteljima, ma gdje god bili...pili...šili...Bah...

- 23:58 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">