nedjelja, 20.03.2005.

My Alphabet

A - Anarhija = nikad nisam bio Anarhist no nisam bio ni daleko...Ima tu dobrih stvari
B - Bubnjevi = Što reći ovdje...Skontao sam da to volim, da sam sav u ritmu i to je to...
C - Č i Ć...moja vječita pravopisna boljka...No u zadnje vrijeme sam počeo više paziti
D - Djevojke = ...U ljetnim haljinama volim...
E - Emotivnost = Moja poprilično izražena osobina...Vrlina ili mana? ovisno o situaciji...
F - Fucks = Eto, lagano postajem profesionalni student...
G - Glazba = Nešto bez čega ne mogu...Ovisnost...AAAAAAAAAAA
H - Hrvatska = Nisam nacionalist, niti pretjerani patriot, ali volim ovu našu zemlju i ljude u njoj
I - Irska kultura = Glazba, pivo, ljudi...Sve predobro...Sve veselo...Ma imam ja Irske krvi 100% :)))
J - Jedinstvo = Bez bratstva, B je rezervirano za bubnjeve...U svakom slučaju čini nas boljim ljudima.
K - Koncerti = Nema boljeg izlaska od odlaska na koncert benda koji volim...
L - Ljubav = Vječna potreba svakoga od nas...Dijeliti i primati u jednakoj količini za savršenstvo...
M - More = Jedan od najboljih "prijatelja"...Jako ga volim, gledati ga i razgovarati s njim
N - Nogomet = Isto opsesija...Nešto što volim, jako...
O - Osijek = Grad gdje sam rođen, gdje živim i mislim živjeti...Volim svaki njegov kutak
P - Punk Rock = Još jedna od opsesija...A imam ih jebiga
R - Roditelji = A što reći...nekako mislim da su zaslužili biti ovdje...
S - Socijalizam = Prema mome mišljenju najpovoljniji politički pokret
T - Tito = Najveći čovjek našega roda...Da nam se rodi još jedan takav...
U - Utakmice = Odlazak na njih kao još jedan dobar način relaksacije...
V - Vjera = Prije svega vjera u sebe, a onda kako tko poželi dalje...
Z - Zajedništvo = Ono što pokreće svijet u boljem smjeru

- 23:29 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">