subota, 26.02.2005.

I Don't Care

Evo me između utakmice i izlaska van pa hajde da se javim.

Slušaju se Rx Bandits - cijeli album "Those Damn Bandits"

Bila dobra utakmica a Osijek još bolji. Za cijelu dužinu jači od Hajduka, pa čak i sa igračem manje, i samo je loša sreće dijelila naše dečke od pobjede. Oni koji su gledali utakmicu znaju što pričam. Stadion već dugo nije bio tako ispunjen i rulja tako zgurana, tako da je to davalo još neku dodatnu draž svemu. I uistinu mi je falio taj nogomet, moram priznati. Zadovoljan sam rezultatom gledajuči na to kako se odvijalo to sa crvenim kartonom ponajviše, i još samo da pobjede rukometaši Moslavinu i sve super.

Sada se spreman vanka. Ide se u KMO gdje svira Septica, a nakon toga u HIR gdje valjda opet svira loša Nuspojava, ali bit će ljudi, i to ima da bude dobro. Nekako sam dobro raspoložen. A jučerašnji izlazak bio je super. Nas trojica što smo zajedno išli u srednju se našli. To je bilo ludo, prepričali smo si sve i svašta što je bilo i tako...I pronašao sam čak i basistu i vokala za drugi bend, onaj hard rock bend.

Kada sam već kod benda moram reći da sam si pronašao bubanj, neki Amati sa 4 elementa, crashem, rideom, i hi-hatom za 300 Eura. Povoljno je i sutra to idem vidjeti i moguće je da kupim, te da se krene sutra sa svirkom. I to jedva čekam. Ma nekako je sve dobro krenulo i nadam se da mi ništa neće to pokvariti. Jučer sam malo svirao kod jednih likova u atomcu i nakon 4 mjeseca barem, što nisam sjedio za bubnjevima, svirao sam totalno ok, i zato se veselim kako će tek biti sada kada budem imao svoje. Totalno dobro. Ma ljudi, što da kažem, osječam se predobro.

I evo to je to za danas. Opet dnevnički post, znam, ali eto, imao sam potrebu nešto napisati a nemam baš vremena za nešto bolje.

I da, gotov je moj popis spotova pa svi koji ga žele pogledati neka ostave svoj e-mail u komentarima, pa im ga budem poslao...

- 20:07 - Say It If You Mean It (11) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">