subota, 19.02.2005.

One Love, One Life, When There Is One Need In The Night

Počeo sam pisati post. I odustao...Htio sam pisati o pogledima na ljubav kroz godine, ali shvatio sam da nisam dovoljno kompetentan za to, odnosno da moram ja još dosta graha jesti, kako bi rekli naši stari...Iako sam Marini na icq stavio što sam do tada napisao i rekla je da je good, ipak nisam nastavio, kao što napisah gore zbog kojeg razloga. Eto, nemam baš neke inspiracije, a htio sam neki "lijep" post, pa nakon što sam se evo sada predao opet pišem samo što mi ide iz glave.

Kada smo već kod Marine, moram priznati da sam ostao zatečen vidjevši kako me je ta draga djevojka pohvalila na svome blogu. I još jednom moram reći da mi je drago da sam upoznao jednu tako dragu osobu ovdje na blogu. I eto moram i ja reći nešto o njoj, a to je da mi je svakim danom sve draža i da uživam u svakodnevnom ajsikjuanju s njom. No nije jedina takva, i moja Ančica je isto jedna savršena osoba, i jako mi je žao što se u zadnje vrijeme slabije čujem s njom, pošto nije u mogučnosti koristiti se internetom konstantno, no javila mi je porukom da će uskoro i to biti sređeno. Ančica moja, jedva čekam da mi se i ti vratiš. Ma ima još ljudi na blogu koji su mi postali jako dragi, no ipak ove dvije djevojke su moja dva oka ovdje na blogu, da se tako izrazim i obadvije ih jako volim. I one to znaju :)
No eto, kada mi se vrati Ančica, Marina se vrača u Zg u studentske vode pa neće tamo imati icq. Eh, eto ja nosim svoj križ da ne mogu imati obadvije odjednom.

np Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle... E ovu pjesmu jako obožavam. Sjeti me uvijek na jedne dane, mislim da je to krajem osnovne škole i simpatije prema jednoj djevojci, odnosno tada još djevojčici, kao što sam i ja bio dječarac. I sanjaranja o tome kako šečem s njom i to baš uz tu pjesmu. Ne sječam se zašto sam uzeo baš tu pjesmu, no sječam se gotovo svakoga detalja. Lijepe su bile te dječje simpatije. Tako blago i nevino, bez ikakve boli, jer ipak su to još uvijek samo simpatije, bez ikakvih posebnih tenzija. Kada se sjetim lijepo je bilo biti dijete. A što se tiće te djevojke, nemam pojma dali ona uopče zna da mi se sviđala, a i to nije važno. Viđam ju sada često, totalno smo si dobri i popričamo uvijek, a uostalom zašto ne bi bili dobri, i potpuno je nevažno sve jer ponavljam još jednom, ipak sam bio dijete i takve simpatije su nešto što se svako malo mijenja. No ostale su uspomene, a i neki poseban osječaj prema pjesmi, tako da...

Kasno je, ne znam što da više pišem, no eto, zadovoljan sam što sam i do ovoga došao. Na winampu mi Tito & Tarantula - After Dark, a sada je več stvarno After Dark i poprilično razmišljam o tome da odem u krpice i bacim se u san. Tko zna, možda tamo sretnem nekoga poznatog koga nisam dugo vidio, pa budem sretan. I sjetim se te osobe da se nismo dugo vidjeli pa joj se sutra javim. I odemo na kavu, tj ja zbog tlaka onog više ne pijem kavu, ali volim ja i čaj. I da, sutra Ljupkica slavi rođendan, pa je budem vidio, a i bilo bi red, nismo se vidjeli od dočeka nove, a eto koliko več prošlo od tada...

Btw nije li preslatka ova lisica na slici. Meni to predivna životinja, a baka mi je pričala kako su ih vijali vilama kada su im kokoši krale. Ma što se može, jadne lija i njeni mali lijići moraju jesti :)))))

- 01:16 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">