četvrtak, 17.02.2005.

I'm Far From Lonely And It's All That I Got



Evo, nakon što sam post pisao pola sata, nešto sam sjebao, odnosno stisnuo pa neku foru TAB pa BACKSPACE i ode cijeli post u nepovrat, no jak sam ja karakter i idem ovo ispočetka, jedino što će vrijeme posta biti drugačije, no ajde idemo početi. Valjda ću se sjetiti što sam sve bio pisao :)

Danas sam bio pisao fiziku. I mislim da ne bu dobro, odnosno siguran sam da sam opalio. Ostvarilo se ono što sam mislio, a to je, pošto je na prvom roku prije dva tjedna prošlo više od pola ljudi, a na mome faksu je nepisano pravilo kod večine predmeta da prolazi svaki četvrti, pretpostavljao sam da će staviti rok koji će biti poprilično težak, da bi "popravio" prosjek prolaska. I to je i napravio. I eto, zadesilo se da nisam ostvario svoj plan. No dobro je prošlo i kod kuće, a ni ja se nisam baš nasekirao. Iduči rok je za nekih mjesec dana i očekujem da će tada ispit biti položen. I tada budem imao položenih 6, znači ostalo bi mi još 5 za čiščenje godine, što mi je i plan. I to tako da na ljetnom dam 3 i ostavim dva za jesenski i dekanski, a to znači jako dobro ljeto, i šansa i da prije vidim more i porazgovaram s njime, kao što sam opisao u prethodnom postu. A i da se i sam bolje osječam, te se nadam da stvarno to budem ostvario. Držite mi fige, u svakom slučaju.

Zatim, na blogu je osvanulo još jedno dizajn izdanje iz ruku 3vil P-a iliti mene, a možete ga pogledati klikom na ime blogerice, a ona se zove Erzulie. Osobno mislim da je to do sada moj najbolji uradak, a posebno mi je drago što se i njoj sviđa. Naravno uvijek bude i onih kojima se ne sviđa, kao što ih i sada ima kod nje, no svatko ima svoj ukus. Meni je osobno drago kada mogu napraviti nešto čime mogu pomoči nekome ili ga barem obradovati ili učiniti zadovoljnim, i tada mislim da je posao uspio, a u ovome slučaju to smatram. No neću stati, naime imam dogovor sa još 2 osobe sa moje ShitList i nadam se da budem i kod njih napravio dobar posao, te da će moj css touch biti hvaljen "i od kritike i publike". Još da se bavim time, a ne ovako kako ja kažem "rekreativno" bilo bi još puno bolje, no nadam se da ću buduči uradci biti sve bolji i bolji.

Lovu sa faksa za demonstraturu još nisam dobio, no trebalo bi biti za koji dan. Sutra kupujem oglasnik i idem u lov na bubnjeve. Več imam i mjesto u garaži iliti kako smo mi to nazvali uredivši ju "Studiju", a i on je gitarist te za početak budem malo svirao s njim, te još jednim prijateljem. No nije meni cilj svirati Hard Rock, nego Skacore, te kada Adam sredi podrum selimo, jer njemu se ne da ići na drugi kraj grada iliti Jug II, iako je Vanja rekao da nema problema te da naš bend isto može tamo svirati. Meni to nije problem, ipak je tu ljubav prema glazbi, a znate onu " Ljubav ne poznaje kilometre", a posebno u ovome slučaju kada ih je samo 4-5 u pitanju. A i to će mi jako dobro doći, jer volim ja i te stvari koje budem svirao s njima, no ne mislim se baviti sa sviranjem toga baš aktivno, dok je ovako "rekreativno" totalno good.

U sobotu je koncert Ringišpila, Bayonetsa i GTŽ. No meni je opet, kao u slučaju Ludih Krawa i Six Packa interesantnije predgrupa i njoj se više veselim. A Bayonets su prema onome što sam čuo predobri, i dosta me podsječaju na Anti-Flag, te jedva čekam da ih čujem uživo. Za one koje zanima nešto više o njima, mogu kliknuti na stranicu grupe Bayonets, a isplatilo bi se barem zato što imaju prejak logo koji se isplati vidjeti.

Evo, toliko za danas, iako sam skoro popizdio kada sam na skoro gotov post ono napravio te zeznuo stvar, ipak sam se dobrano raspisao, no eto, čeka me Marinica nestrpljivo na icq pa eto budem ovo sada objavio. E da, i drago mi je da vam se svidio jučerašnji post, potrudit ću se da bude što više takvih...Uživajte mi...

- 23:51 - Say It If You Mean It (1) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">