četvrtak, 03.02.2005.

Push The Button

Kao što vidite, imam novi naslov bloga, a i saga je počela. Dakle, ne štedite kritike i pohvale. Imam več napisana 4 poglavlja, no objavljivat ću po jedno svakih dan-dva, ako mi dođe spisateljska blokada da imam što stavljati dok se ne vratim u pravo ruho.
np Lude Krawe - Naš Svet
Eto, danas je koncerat. One Lude Krawe su mi totalno predobar bend, i može se reći da se trenutno njima veselim više nego Six Packu. A zna se i zašto, zato što Six Pack svira uživo užasno malo stvari s meni najboljeg albuma "Minut Čutanja". No volim ja i one stare stvari, no to me toliko iziritira da ih prestanem voliti. No bude dobro, mora biti dobro. Mislim da ću ipak piti, nisam bio siguran pošto sam se nekidan malo previše "rastavio" te sam imao puls 125 kada sam došao kući i jebeno visok tlak, te nisam zaspao 3 sata, no pošto to nije bilo od alkohola, onda danas budem u elementu. Nisam dugo kvalitetno popio, pa budem morao danas.
U pola 7 je utakmica. Nisam inaće neki nacionalist, niti mrzim Srbe, ali uvijek utakmica protiv njih ima neki poseban naboj, kao protiv svakih susjeda, no ovdje ima i nekih emocija, koje se ne mogu kriti. No eto, ja bih baš volio gledati tekmu u istoj prostoriji sa Six Packom i Ludim Krawama, da dokažem da je moguče da Srbi i Hrvati zajedno gledaju međusobno utakmicu, da dokažu da je moguče. Na moru je bilo totalno zakon gledati finale olimpijade u kafu od bratiča, a pola ljudi koji su gledali bili su Njemci. Bilo je baš zakon, posebno kada smo ih dobili. Nadam se pobjedi, tako da mogu sretniji otiči na koncert, i popiti i u to ime. Ma nitko ne zna slaviti kao mi, to je stara stvar. Sječam se fešte na trgu nakon postajanja Svjetskim prvacima. Ja bih to opet. Opet je isto vrijeme, opet ima snijega, i tako...
np Six Pack - Vreme Samoče
Što se tiće faksa, tu sam malo u kurcu, tj saznat ču sve danas kada odem kod Asistenta da me ispita labose. Ako ne prođem to ne bude dobro, a posebno ako mu se još zamjerim. No eto, nisam mogao doći prije, bio sam bolestan i to je jače od mene. Pa makar sam mu trebao doći još u petak. No nadam se da ću pristojnim ponašanjem i isprikom uspjeti pridobiti da me pita. Ako ispitivanje bude objektivno, tj da mu se nisam zamjerio, onda mislim da ne bi trebalo biti beda i da ću dobiti taj potpis.
Pozdrav Marini, s kojom je chatanje razlog da nisam sinoč poslao ovaj post, no ne zamjeram joj. Bilo je ugodno. E da, i moram promjeniti neke stvari na svojoj ShitList, ima ljudi koje više ne čitam, a nakupilo se onih koje čitam, pa ono...Evo idem sada to obaviti...Uživajte...Nadam se da ću i ja...

P.S. Slika je iz nabavke za Novu godinu...Eh, bila je lijepa ova nova, i alkoholna štoviše...

- 10:09 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">