utorak, 01.02.2005.

Jel' netko vidio moj Tranzistematorator?!

Eto, moram vas obavijestiti da ovaj blog na neko vrijeme gubi svrhu koju je imao do sada, a to je moje sranje po svemu i svačemu, i postaje blog na kojem će se objavljivati poglavlja "Satirično-Književno-Kritičke umjetničke sajns fikšn tvorevine" imena "JEL' NETKO VIDIO MOJ TRANZISTEMATORATOR" koja bude išla iz pera vama svima poznatog autora, odnosno mene...No naravno neću vas poštediti standardnih postova...
Evo, za one koji će imati živaca to čitati ovdje budem napisao o čemu se radi u toj veoma zanimljivoj i štoviše poučnoj i korisnoj umjetnini :
Svemirski brod imena Spejšip putuje sa cijelom svojom posadom svemirskim prostranstvima, koja se nalaze po cijelom svemiru, i u skrivenim kutevima upravo tog istog svemira pronalaze neke njima nejasne stvari i osobe. Glavni likovi su kapetan Sheek, brodska drolja Seasay, mladi narednik Booraz R, kuhar crnac Chesh Nyak, glavni pilot Luck Naguzee, poručnica Peach K, te savjetnik Weeseekeeta, kao i još mnogi epizodni likovi koji će svoje važne uloge imati u pojedinim epizodama...
Kao što naslov kaže glavni kapetanov problem je taj što on ne uspjeva pronači svoj Tranzistematorator, makar je za njega spreman žrtvovati i Jukikitermal, no to nije ključ cijele priče. Priča je mnogo kompleksnija i napetija, kao što će te moći i vidjeti, prateći dogodovštine naših junaka
Dakle, pripremite svoje oči, jer saga počinje večeras...Nadam se stvaranju nove kulturne ovisnosti u Hrvata, još otkad se prestao prikazivati Gradić Peyton...

Za prethodnih tjedana dana ne budem ništa pisao jer se nije dogodilo gotovo ništa važno, pa tako da ostajemo na standardnom. Niti sam radio nešto korisno po zajednicu, niti sam se oženio, niti postigao nešto vrijedno spomena, tako da...Možda zato i počinjem sa ovim, no pod prvi cilj toga stavljam to da vas probam nasmijati, jer eto, ljudi mi kažu da mi to ide...Barem u dijalozima, dok za tekstove nisam siguran, nisam pisao. Pa evo, budemo probali ovim putem, a ja se nadam da će publika biti zadovoljna i zadovoljena...

Ponavljam još jednom : SAGA POČINJE VEČERAS

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">