~ tko sam ja uopće? ~

četvrtak, 23.11.2006.

Debelo more i poneki manijak


A must see to belive!




Impresivno... (pogotovo pri kraju, zadnjih minut i po)







Ne vidi se svaki dan. Oluja u Drakeovom prolazu.







- 22:04 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 07.11.2006.

Masonerija?

Već nekoliko tjedana uzastopce odlazim zubaru na Borongaj, i svaki put prolazim pored one nove crkve na Ferenščici. Jednom tako prolazeći, pogledam u crkvu i skužim. Ne znam zašto mi je do sad izmicalo, iako sam crkvu vidio gomilu puta. Sad mi je toliko očigledno da me bode svaki put kad tuda prolazim. Ne čini li se i vama da crkva neobično podsjeća na stojeći lik pripadnika kakve tajne lože, u mantiji s kukuljicom? Ili na pripadnika Q-Klux-Klana?
Zašto baš tako očigledno?
Šta je poruka?

sprijeda straga

- 21:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>