~ tko sam ja uopće? ~

petak, 14.07.2006.

Ljeto

Već duže vrijeme nisam ništa napisao a čini mi se da ni neću još neko vrijeme. Napustio sam svoj "radni" prostor, opjevan i slikom ovjekovječen ovdje na blogu, i malo putovao po inozemstvu, pa završio doma (doma s velikim "D") u Makarskoj. Otkad sam došao bavim se isključivo plažom i tabananjem do iste, a kompjuteri su mi jaaako daleko. Zapravo kod kuće imam starca zvanog Celeron 466MHz kojim jedva da i mail mogu pregledati. Uz dial-up vezu, stignem kavu popiti dok mi se otvori moj vlastiti blog. Sve upućuje na to da se posvetim klasičnim užicima koje nudi ljeto. Na kraju krajeva, ne želim biti još jedan freak koji visi uz kompjuter dok život prolazi kraj njega. To ću raditi u Zagrebu. I tako - do daljnjega ovdje (vjerojatno) neće biti ništa novoga.

Iz ove perspektive shvatio sam da mi je blog praktički nečitljiv uz dial-up pristup internetu, pa ću od sad uvesti da se na blogu prikazuje samo dva ili tri zadnja posta. Vidim da su i mnogi drugi učinili isto. Iako je meni osobno najmrže prpati po arhivama, to radim funkcionalnosti radi. U nekom trenutku ću izbaciti i linkove na starije postove, ali sad mi se ne da. Žurim na plažu. I još nešto - sa sobom nemam fotoaparat, tako da neke lijepe prizore koje bih želio prenijeti na blog mogu samo u mašti zamišljati na ovim stranicama. Samim tim, o čemu da pišem? Ja zapravo ni nemam digitalni aparat. Jednom kad mi kapne kakva para od kakvog kviza kupit ću jedan. Šteta, ali šta je tu je. O događajima iz Makarske ionako piše Sickofitall tako da nema potrebe da ja pišem isto.

I za kraj nešto što me je šokiralo. Iskon, pardon, www.net.hr je objavio članak o "jednoj od najljepših žena svijeta" po izboru brojnih časopisa - Evi Longorii (naj-kokica iz serije Kućanice). Na jednoj slici je Eva kakvu svi znamo, a na druge dvije je Eva bez imalo šminke. Teško je povjerovati da je riječ o istoj osobi. Gledajući te slike nisam mogao ne vidjeti koliko je sav taj šou-biznis (ovo sam namjerno napisao "po Vuku", tako izgleda žovijalnije) jadan i lažan. A čitavo društvo te glumce štuje i nabija ih na nos ljudima kao uzor. Patetika. Mislim da sam jučer na plaži vidio nekoliko ljepših žena od jedne od najljepših žena svijeta. Pitam se kako bi one izgledale kad bi ih se dohvatio tim stručnjaka za kozmetiku, frizera, vizažista, i kompjuterskih dizajnera. Tu je i link na članak, pa prosudite sami:
http://www.net.hr/webcafe/page/2006/07/12/0022006.html

- 12:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>