~ tko sam ja uopće? ~

četvrtak, 18.05.2006.

Trenutak inspiracije






Evo toplo je majsko (da ne kažem svibanjsko) popodne. Pomislih kako bih mogao nešto napisati na blog, ali kao i obično - vlada mi suša s temama, tako da dotična ideja više nekako pluta mojim moždanim plovnim putevima nego što se njom aktivno bavim. Ta situacija je vladala sve do trenutka kad sam otvorio izvjesnu stranicu stanovitog Sikofitola (ne, to nije nekakav lijek) i pogledao one lijepe slike zadnjeg, turizmom koliko-toliko neupropaštenog, kutka makarske okolice. Vratio mi se neki ljetni film (pogotovo obzirom da prilikom nedavnog posjeta Makarskoj nisam stigao otvoriti vlastitu kupaću sezonu), i odjednom u tanjuru rašćike (prave domaće, nepatvorene, onakve kakvu mater pravi - samo s dva-tri kumpirića i dvi-tri kapi maslinovog ulja, op.a.) ugledam temu za novi post. Smjesta uslikam prizor, prije nego pojedem sve, i evo - već ga trpam na blog. Briga me šta će ko reć. Nisam nikad vlastiti pijat s trenutnim ručkom stavio na internet. I nisam ga još ni pojeo cijelog, niti se stigao ohladit, a već je bio na internetu. Baš sam ponosan na sebe. Sad, dok ručam, mogu umjesto u Sikofitolovljev blog buljiti u vlastiti ručak na ekranu! Pa tko se još može time pohvaliti? A mogao bih ga i slikati ga dok pijem kavu poslije ručka...




... a vani lipo sunce i toplo, ptičice cvrkuću.... Milina! Popit kavu i prileć...



- 16:31 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>