subota, 02.12.2006.

ULAZNICE MOLIM...

Pariz, hiljadudevestoinekih

U polumraku mog omiljenoig pariškog lokala sjedim a nasuprot mene uživaju u svojim pićima Rundek i Milan. U tako srednje dosadnoj atmosferi prilazi mi on i kaže "Dobro veče, moje ime je Popaj". Sjeda na barsku stolicu do moje i poručuje piće. Iskapljujemo redom tako flaše svojih alkoholnih i bezalkoholnih napitaka i razgovaramo. U jednom trenutku nesvjesno mu postavljam pitanje ODEŠ LI?, na što on odgovara pozitivno da ode i to često on ode. Pokušavao sam da ga pratim i u jednom trenutku sam upratio sebe kako zaustavljam plavu bubu od nitro laka na podu. Pripaljujem mirisne štapiće, razgovor teče u smjeru plamena i o ideji da slučajno zapalimo lokal u kojem sjedimo. Grupa mladih ljudi, mislim da su turisti, ulazi u kafanu i počinje da se zabavlja, plešu, piju, vuku na nos, uglavnom se zabavljaju. Popaj postaje relativno pijan. I sve više mi je drag. Njih tri su navratile samo da uriniraju. Jer kako zaključujem oni koji idu u ITD pišaju kod nas u bircu jer je WC čišći.

Image Hosted by ImageShack.us

Još se samo kroz maglu sjećam da smo spasili lokal i nismo napravili sranje. Mali je promijenio boju, postajao je sve bjelji kad smo zatražili račun da idemo. Popaj je otišao sa jednom od njih tri, naravno onom svojom. A ja, ja sam pokušao da zaspim u svom pariškom studiju. Tonik me razvalio...

Objavljeno u 08:57 • Komentari (8) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica