Naslov:
[ # ]

Previše komentara....!!!
Novi post je napisan upravo zbog tog razloga...=)A vjerovatno će zato biti i ovako zanimljiv=)
Evo baš sam se vratila iz vana,neda mi se biti vani više jer sam umorna..Ne sjećam se kada sam zadnji put u subotu došla ovako rano doma,mislim je poslije ponoći,ali ipak..Možda jer sam ostala sa 3 kn u džepuImage Hosted by ImageShack.us,može biti to,ali nekako sam flegma,pripremam se za ponedjeljak kada,nadam se,neće padati kiša i pokvariti nam roštilj...
Uglavnom, bila sam vani sa makeejem,nakon duuuuuugo vremena!Prvo smo išli se naći sa nekim Juretom,nekim brejkerom. Lik je ful oke,čak nas je i sa sladoledom častio,ali stvarno je super dečko. I kasnije kada smo ih ispratili smo išli papati,pa smo se našli sa Brsi i malom Niđom,iliti ''da bič''...I napravili komercijalni djir Prvomajskom.Kasnije smo išli u Plejs,ali putem rokali tagove,hehe..Image Hosted by ImageShack.usPreloše ih radim,ali nije bito,naučit ću se,vježbom do savršenstva=)Eto da ne mislite da mi je bed to reći!!Čak sam i podebljala...I tamo malo cugali,i meni sine ideja,da makee i ja idemo na kolače,ali ni manje ni više nego u Milan gdje Boba radi..I ja sam pitala da li nas on može posluživati...Prejako je bilo...Baš fancy!!Ali nas je ekipa malo čudno gledala,ali to nije bitno,ko ih jebe snobovi jedni!!IAli mislim da će nas Boba kada nas vidi sljedeći put prebiti,ili pregaziti sa Ladom=).Čak Tajo me zvao da idem s njim i nekim njegovim bratićem se vozitia,ali meni se nije dalo..Evo to je moja volja..
Ma zabrijala sam!!
I da vam se pohvalim počela sam učiti stil.Hehehe...Polako,ali valjda ću našto i naučiti...Kad imam dobre učitelje: Gogeeja i Makeeja=)
Image Hosted by ImageShack.us
Neznam kada ću vam se javiti,vjerovatno kada bude previše komentara kao sada...
Adje ljudi,bok!!
Image Hosted by ImageShack.us

30.04.2006. ...00:21 [ Spit it out! (34) ] Oš (š)printat?

Hear the drummer get wicked....
[ # ]

Sutra počinje nastava..To,napokon jedva sam čekala..Sutra će moji snovi opet slobodno ploviti....Wow,koje laži...Dobro lažem=)...Mislim kada treba da...I kako vam je bilo?Evo ja sam OPET morala ićik od bake,izlazila sam vani krdo,mislim svaki dan..Prošli put sam pisala do nedjelje...
Evo dalje:
-preskačemo 2,5 dana jer mi je tada život bio na 0(nuli =) ) pa nema ama baš ništa zanimljivo za napisat.Da zapravo ima:




----Ništa,prazvo,je bilo zanimljivo.Ma gubim se vidim.Napilana sam jer je nastava sutra =(..
Utorak:vraćala sam se jedan dan ranije jer sam još trebala ići u Zagreb,ali stara je bila malo kratka sa parama da idem sa njoj na onu izložbu u Zagreb,a ja sam se htjela što prije vratiti u svoj krevet,a ne lomiti se na onom smeću..Uglavnom,vratila sam se iz jednog važnog razloga,da vidim svoga Velikoga,da ga iznenadim..I valjda jesam,mislim nije mi ništa rekao..Ne sjećam se da li sam išlavani,mislim da,bila sam u Rojcu dok stara nije došla po mene.

Srijeda::Hmmm..Di sam bila?!?!E da išla sam sa Goranom na Lungo mare..Malo smo si popili pa je on dišao kod mene spavati..Ma špica je bilo..Goran,ja, pivo, cigarete, more, zvijezde,mjesec, more, ....Image Hosted by ImageShack.us
Nemam više inspiracije,lijepo uglavnom..

Četvrtak::A šta drugo nego Student...A ono bila mi je tapija,pa sam išla ranije doma,previše ekipe,baš preeee..Ali vratile su mi se Keka i Anja iz Slovenije i nakupovale se majicama i minicama i svime,a ja ništa novog nisam dobila..Ali da,sjetile su se one mene.Kupile su mi cigare i to ne bilo kakve nego bijeli Davidoff,a ovdje ga nema za kupiti,baš bijelog...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Slatko i pile smo Vodku-sprite,ali ovaj put nije bila dobra,ali neće se baciti samo što nam je ovaj put i Anja pravila rušto..Ma lijepo...

Petak::Toni je slavio rođendan na Verudeli...Bili su na Havajskom,ali on nije htio slušati svoju pametnu i slatku curu pa je ipak tamo slavio iako čuvari šetaju tako da su nas potjerali..I tako,bilo je okej...I najvažnije:Toni sretan ti rođendan=).....Petra velika pusa

>Subota::brejkeri su imali neko natjecanje u Poruču pa sam tamo provela cijeli dan,doslovno...Ma bilo je prejako,Vidjela sam stvari koje sam moglainače vidjeti samo na clipsima brejka,ali ono,oni nisu pokazali svešto znaju pa nisu baš i najbolje prošli..Nažalost,a možda dogodine...Poslije toga,smo Veky,Sonja i ja išli na pizzu,dok su se ovi drugi zajebavali po gradu, i onda smo išli u club Plava.Ma meni je taj disco preljep i atmosfera je super,samo što sam bila krepana...ali mjuza mi je najbolja..A meni je bilo prejako..Ja sam bila 1 od dvije cure koja je bila u tenisicama,a ja sam bila jedini onako kloš,ma daj,prešminka su sve,baš preeeee....
Image Hosted by ImageShack.us
Meni se to gadi...Ali dobro svako ima svoj izbor.Kasnije je došao Boba i na kraju smo išli u 4 sata ujutro od tamo i to da je Boba vozio 150 km na sat,bez problema i tako da sam doma došla oko 5 i po...Špica,ali sam se smrzla i bila sam krepana...
Image Hosted by ImageShack.us

Danas,nedjelja:
:Probudila me stara oko podne i po..Išla sam kod Gorana mu pomoć napisati nešto za maturu,valjda će se snać,jer sam mu ostavila papire na kojima je sve pumo strelica,a šta ćeš...ja tako sebi radim...
Ajde ekipo,pozdravi uživajte..
Tajo samo da napomenem,znaš nije više tako hladno da se vozi na motoru..=),probaj se sjetiti..
I pusa Petri,Goranu,Keki,Makeeju,Anji,Heleni sa plesa i Atji...jojim i ja vas...Hehehe
Image Hosted by ImageShack.us


23.04.2006. ...22:12 [ Spit it out! (37) ] Oš (š)printat?

Dugo očekivani post... =)...LOL...ne
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
Bok!!
Eva mene na putu za Slunj, pa si pomislih,kad nemam ništa pametnije zašto ne bi napisala novi post…Pa hajde:Ovo če biti dugi post jer nemam šta drugo raditi pa oni ko hoće čitati čitajte,ko neće neznaju šta propuštaju=)…Enjoy….
Prošla subota:preeeeeeeeeedobar koncert,grupe kojuja obožavam- Elementala…

Srijeda: zadnji dan nastave…Jupi,napokon…Samo ne kužim kako sam staru nagovorila da ne ide na informacije da mi ne vidi par ocjena za koje ne zna..=)..Navečer sam išla u Uljanik jer su maturanti iz Umjetničke kao to organizirali.Ma bilo je špica uglavnom..Dobra mjuza..Ali ništa posebno..
Image Hosted by ImageShack.us


Četvrtak:a šta drugo nego student=)..Prvo sam imala trening,pa trči doma se otuširati I spremiti,a za to vrijeme su Keka I Anja kupile za cugati,pa sam na kraju u gradu bila oko 11.Išle smo tamo na giardine si popiti..I ajde da pohvalim..Keka,super ti je bila ta rum-cola,onako taman…I srele smo tamo Macu,ma koja je ta cura legenda..Prejaka je!!I tako spikamo mi sa njom I guštiramo mi Keku sa Francuskom jer mi idemo A ONA NE =)..I neki lik tamo stane pokraj nas,a nas tri ništa ne kužimo jer smo bile okrenute leđima I ona nam kaže da taj lik drka..I počne mu se derati..I nas tri otiđemo ća..I pijemo mi I dalje..Anja nije pila jer si je uzela pauzu 2 tjedna,valjda da si pročisti organizam jer ona kad pije onda pije ko deva…=)…I dođe Luka kod kojeg smo taj isti dan nas 3 bile na roštilju,svaka mu čast..i krenusmo mi pravac Uljanik,ali ne možeš proći a da nekoga poznatoga ne sretneš..A mi smo sreli Pricu I Benaziće..I ja sam se raspričala s Pricom jer su neki počeli pričati da je on pobrao neke batine,što nije točno,pa smo se zajebavali na tu spiku… Image Hosted by ImageShack.us
Drugi a studentu je bilo spika,ništa special,alli okej..Isplesala sam se s Kekom I nakraju pobrala I dobar tir u glavu kad smo ‘’plesale’’ na Ne volim te…I još ne spalila sa cigarom,gdje češ bolje=)…Neki likovi su nas na kraju tako izgnjavili,to je ona spika kao-ja ne odustajem pa češ ti jednom pasti na moje finte-ali nije im uspjelo..Samo što sam dobila poljubac u vrat-odvratno,za dupe,I te spike..Debili,šta češ,moraju I takvi postojati…Ma taj mi je dan super prošao—ujutro u gradu s Kekom I s njom sam trežila POKLON 3 JEBENA SATA,podsjetite me da to ne ponovim nikad više,išle smo u Hum(jedan kafić koji se zatvara) I sebi za gušt puštale si mjuzu koju mi volimo,tj.obožavamo…Kasnije na roštilj I svirala sam bubnjeve kod tog Luke,prejako,trning I student…

Petak:bila sam na koncertu Popeya…Bile je stvarno prejako….Mislim nije da ih slušam 24 sata,ali ono gušt mi je njih slušati=)…Bili su Gogee,Makee,Drane I Manu..I ja sam stvarno mislila da mi neće biti takva sudbina,a ne samo da je bila nego se I dvaput ponovila…Gurnuli su me u pogo…(onaj ‘’ples’’ u kojem se svi guraju I lome I padaju I vrte glavama)…Jednom (prvi put) me Manu gurnuo u taj sam put dobila tir u glavu,tj.šaku..Ali stvarno je čudno..Pokušavaš izaćuiz toga ali ne možeš,svaki put kad misliš da si bliu neko te opet gurne natrag unutra…Njima j e to bila ful špica…A meni,ma mislim okej,ali nije ti baš najugodnije kada su sve oko tebe muškarcu,viši za glavu I put,ludi do jaja=),pere ih mjuza iritam I divljaju I lome sve oko sebe…
Image Hosted by ImageShack.usHmmm…Ili možda nekim je?!?A drugi put,ko će me gurnuti,nitko drugi nego tvoj dečko…Sasvim očekivano..Grrrrrrrrrrr…..Glavno da kad se nekako isčupaš iz toga on kaže,volim te….Kao trebalo bi ti biti lakše…Ma šalim se ja malo!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Subota:nastup ujutro,a ja sam spavala kod Gorana..A di će drugdje Zaro nastupati ako ne na Portatati,samo što Petra nije došla a rekla sam joj tjedan ili dva ranije…=(….
Popodne sam cijelo prespavala jer sam tu večer spavala samo 4 sata..I onda van s Goranom…
Image Hosted by ImageShack.us
Kupili smo cugu,pa išli njemu kupiti za jest (Tanja 3) I na lungo..I tamo sreli Maju I Bojana koji su vozili u suprotnom smjeru a bila je jednosmjerna…I kasnije u plejs…A ono…Bilo je lijepo jer sam bila sa njim,to je najvažnije… Image Hosted by ImageShack.us
NAJVEĆI PEH: sve dogovoreno za koncert u Labinu..SVE!!I onda mi Makee kaže da ga nema,da je otkazan…Jooj,kako sam bila tužna..A izgleda da sam saa Kekom koja je isto trebala ići bila jedina jer su svi očigledno bili sretni..I jučer pročitam u novinama I to u 10 navečer da će koncerta biti…JOOOOOJ….
Ajde,ovo je bio dug post pa sad neće biti novog neznam..Duuuugooo….Pozdrav…Veliki…

16.04.2006. ...13:58 [ Spit it out! (25) ] Oš (š)printat?

Bok
[ # ]

Bila sam jučer na Elementalu...Bilo je prejebeno..Malo sam pokupila blamažu zbog nečega,ali jebiga..Dešava se...Bili su super,ma sve je bilo super.
Prvo sam bila na nekoj plesnoj predstavi u kazalištu...A ono bilo je okej.Nije me se nešto previšedojmila jerje bila teška,ali sasvim okej.._Nisu se baš nešto pokazali u plesu...Pa sam se onda išla na MZ piti,daj ne idem više tamo,previše me strah Perice i onda na koncert..I da,Goran je došao..Nenajavljeno...Baaa..Nisam mogla vjerovati..kako sam bila sretna..=)Jako sretna!!!Jako,jako...Hvala ti....

Eto to je to...Neda mi se pisati..Pozdrav!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

09.04.2006. ...14:02 [ Spit it out! (21) ] Oš (š)printat?

V(es)eljo....Hahaha
[ # ]

Haha…Eva mene..Sad sam baš neke dobre voljice….Nemam pojma šta mi je…
Prije sam vas molila da mi ne ostavljate te neke spike s budućnosti I nesrećom u ljubavi,ali očigledno neki nisu shvatili…Samo da vam još jednom pojasnim..Ja ne skupljam komentare I ne volim vidjeti da ih imam više od 20 jer mi se to ne sviđa,jer kad bi skupljala bi vas molila da me komentirate dan I noć,ali te spike mi nemojte ostavljati,MOLIM VAS!!!
Danas sam bila poslilje škole sa Goranomu gradu…Bili smo na Kaštelu I kad sam se naljutila na njega (s razlogom) mi je ubrao cvjetić..Baš sam bila happy…Ili kad mije rekao da me voli I kad me jako zagrlio što je čudno zanjega usred grada da se takopnaša,inače je onako cool,flegma,a ma..Meni je bilo lijepo…I tako..
Image Hosted by ImageShack.us
Neda mi se pisati šta sam radila ovaj viked,uglavnom u petak sam bila na rođendanu od Nikija,Fiće I još nekog lika u Pjetasu…Špica ful..Malo popili I zajebavali se sa ekipom I u Uljaniku na hip-hop partyju gdje je Manu slavio rođendan..Isto jako jer mi je ta ekipa predobra=)..U subota sam bila na Lungo I još negdje ali mi se nada objašnjavati kako I gdje…Uglavnom tapija pa sam išla ranije doma..
Ekipa u zadnje vrijeme maslovno ostaje doma jer se nema gdje izaći što je istina,pa uopće nije čudno kad mi ntko kaže da je u subotu bio doma…Ja se ne sjećam kada sam ja zadnji put bila doma u subotu,ali brijem da ću ovu…=)…A Elemental je u -uljaniku..Ma da se ubijem jer bi ful htjela ići…
Kupila sam si I nove šuze…Diesel…Baš su mi cakane…I baš me bilo briga što drugi misle…
Image Hosted by ImageShack.us
SAmo sam ih dosta platila,ali parama od rođendana..Pa moram se malo počastiti..Ipak nebi bilo u redu da ne...=)

Ajde puno vas pozdravlja jedna zaljubljena cura-JA!!!

=)
Image Hosted by ImageShack.us

03.04.2006. ...22:26 [ Spit it out! (24) ] Oš (š)printat?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws




    Free Web Counter

    hit Counter

    PLES: I can't live witout it!!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Don't hate me:
    Ime_Ana
    Godina_16
    Živi_U Puli
    Voli_Ples,sladoled, frendove, Gogija,trebala bi svoju kornjacu,ali je ne voli, izlaske, tequillu, školu (ne nastavu, ali volim ići u školu),..Motore,posebno R1.R6,sve sportive si mi lijepe....Hmmmmm,Image Hosted by ImageShack.us
    Keku, Anju i Petru,Bboy makyja, kino, putovati, mamu, ljubav, bboying.. Pričati i pisati i dobivati poruke, pisati pisma, dobivati poklone,...
    Nevoli_ Laži, uvjeravanja da je u krivu kada nije, dosadu, filozafiranje ,meso, svađu (ali voli biti u pravu :) ) , kasniti,...
    Sluša_ Mjuzu na koju može čagati.. Haha.. Hip-hop, punk, R'n'B', rock,... Slipknot, 3 doors down, Pink, HLADNO PIVO, Idijote, MJB, DALEKU OBALU, Gavin DeGarw-a,...
    Vrijeme provodi_ plesajući, trenirajući, kupujići, smetajući Makeeju jer sam svaki dan kod njega( počela sam svirati bas)... Putujući i na tim putevima pleše.
    Image Hosted by ImageShack.us

    MALO MUDROSTI______
    "Sex is dirty only when it's done right."
    WOODY ALLEN

    Image Hosted by ImageShack.us

    Have no fear of perfection - you'll never reach it.
    SALVADOR DALI

    Nije zanimljivo ono što vam žene kažu, zanimljivo je ono što prešute.

    Novac je kao žena: da bi ga sacuvao, trebaš se baviti njime, inace ce usreciti drugoga

    Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity.
    ALBERT EINSTEIN

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ovo je pjesma koju mi je napisao frend prije nekih 2 godine.
    Edo, respect
    Ana

    Jutros se budim dok svuda je tama,
    zrak je težak, a moja duša je sama.
    Zrake sunca ,sjajne i zlatne na zidu,
    kao njena kosa.
    Po putu gdje ljudi ne idu,pala je rosa.
    A ona lijepa,plava i bosa, skakuće po putu.
    Misleći na nju,tama nestane,
    i ona u mojim mislima ostane.
    Moja Ana,
    bez tebe ne bi mogao ni dana.

    Image Hosted by ImageShack.us
    50 CENT
    21 QUESTION

    (feat. Nate Dogg)
    [50 Cent]
    New York City!
    You are now rapping...with 50 Cent
    You gotta love it...
    I just wanna chill and twist a lot
    Catch suns in my 7-45
    You drive me crazy shorty I
    Need to see you and feel you next to me
    I provide everything you need and I
    Like your smile I don't wanna see you cry
    Got some questions that I got to ask and I
    Hope you can come up with the answers babe
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    [50 Cent]
    If I feel off tomorrow would you still love me?
    If I didn't smell so good would you still hug me?
    If I got locked up and sentenced to a quarter century,
    Could I count on you to be there to support me mentally?
    If I went back to a hoopty from a Benz, would you poof and disappear like
    some of my friends?
    If I was hit and I was hurt would you be by my side?
    If it was time to put in work would you be down to ride?
    I'd get out and peel a nigga cap and chill and drive
    I'm asking questions to find out how you feel inside
    If I ain't rap 'cause I flipped burgers at Burger King
    would you be ashamed to tell your friends you feelin' me?
    And in bed if I used to my tongue, would you like that?
    If I wrote you a love letter would you write back?
    Now we can have a lil' drink you know a nightcap
    And we could go do what you like, I know you like that
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now (Woo!)
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    [50 Cent]
    Now would you leave me if you're father found out I was thuggin'?
    Do you believe me when I tell you, you the one I'm loving?
    Are you mad 'cause I'm asking you 21 questions?
    Are you my soulmate? 'Cause if so, girl you a blessing
    Do you trust me enough, to tell me your dreams?
    I'm staring at ya' trying to figure how you got in them jeans
    If I was down would you say things to make me smile?
    I treat you how you want to be treated just teach me how
    If I was with some other chick and someone happened to see?
    And when you asked me about it I said it wasn't me
    Would you believe me? Or up and leave me?
    How deep is our bond if that's all it takes for you to be gone?
    We only human girl we make mistakes, to make it up I do whatever it take
    I love you like a fat kid love cake
    You know my style I say anything to make you smile
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    Could you love me in a bentley?
    Could you love me on a bus?
    I'll ask 21 questions, and they all about us
    Could you love me in the bedroom?
    Could you love me on a bus?


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    KUTAK ZA BREJKERE I ONE KOJI TO VOLE:
    B-BOYING-The way it was supposed to be.

    Evo nekih pojmova,ali inače ih ima puuuno,puuno više...
    Nije lagano(i ne pokušavajte ovo kući) ...
    Samo je važno napomenuti da se svaki brejker razlikuje, kako i po kvaliteti tako i po samom načinju prikazivanja svojih migućnosti. Jer svatko ima nešto svoje u tome, svatko daje neki dio sebe u brejk i to je taj faktor koji čini brejk zanimljivijim...Enjoy

    Bboy -Bronx Boy, boogie boy, break boy, netko tko pleše, bavi se bboyingom.

    Battle
    Dvoboj između individualaca ili grupe b-boy/b-girl-sa.

    Crew
    Grupa b-boy/b-girl-sa koji se razumiju i zajedno treniraju

    Street Dancer
    Pojam koji obuhvaća break, boogie i freestyle plesace

    Image Hosted by ImageShack.us
    Flare
    Move kod nas popularno zvan gimnastički. Težina se prebacuje na ruke i noge se u kružnom pokretu "vrte" oko b-boya (ovo je baš teško objasnit :))
    T-Flare
    Flare sa spojenim nogama

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Headspin
    Vrtenje na glavi. Koriste se ruke i nogama da bi se dobilo na brzini.


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    Freeze
    Zaustavljanje ili freeze dok se radi npr. "Downrock". Najčešći oblik toga se uči tek kad se počinje plesat. Ruke se (laktom) "zabije" u stranu tijela i težina se prebaci na ruku, glavu i drugom rukom se potpomaže.

    Air Track
    Jedan od najtežih moves-a. Iz položaja stoja radi se kretnja kao za helića samo sto se ne dočekuje na leđa nego se radi cijelo vrijeme na rukama. Moglo bi se još opisati kao helić u zraku :)

    Applejacks
    Čučneš, prebaciš težinu unazad (i spustiš ruke) i ispucaš jednu nogu, pa ju vratiš, a onda vratiš i ruke.

    Bellymill
    Helić u kojem ne koristiš ruke već prelaziš preko prsa.

    Halo
    Poznat i kao trax. Hibrid helica i headspina s tim da se b-boy vrti na strani glave.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Hollowback
    Poznato i kao skorpija. Poza u kojoj se izvijaju leđa. Stane se npr. u stoj pa se noge (savijene) spuštaju sto bliže podu.

    Munchmills
    Kod nas popularno zvani pinball. Helic s prekriženim nogama, a rukama u poziciji kao za "barrels".

    Suicide
    B-boy skoči, okrene se u zraku i sleti na leđa a da se pri tom

    Windmill
    Poznat i kao helic. Move u kojem se b-boy vrti preko ruku na ramena pa opet na ruke. Noge su pri tom cijelo vrijeme ravan i ispružen.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    PIJAN/TRIJEZAN

    Treći mjesec zdesna maše mi
    Od zvijezda nebo i ne vidim
    Ja sam Ingemar Stennmark iz Gajnica
    I trčim slalom među banderama
    Kao pobjednik stižem na cilj
    Stojim na haubi i slikam se
    U ruci blješti znak Mercedesa
    U drugoj topli kruh od pekara

    I svi me vole svima sam duhovit
    Čekaju na red da me upoznaju
    Samo ti nikako da shvatiš konačno
    Koliko me voliš suludo

    Tvoje ime mi je najljepši refren
    Što ga pjevam od srca na portafon
    Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
    Samo susjedi prijete policijom
    Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
    To sam vidio negdje film neki crno-bijel
    Al' u njemu je staklo bilo puno jače
    U njemu junak nije bjež'o od braće