I'm crying for help...
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
Olla..Zadnja 2 dana baš sam neke jebene volje..Sve me nervira i onda neki nadrljaju ni krivi ni dužni,a neki dobiju i manje nego što bi trebali ovisi o trenutku..Baš sam nekako flegmasto-nadrkajuće...Ali dobro ipak moraju postojati i takvi dani.Ali ima par stvari koje su mo popravile dojam.Naprimijer..Maky, Nasty-a i Ja (tko drugi) smo se dogovorili da ćemo danas za marendu jesti pahuljice.Pa sam ja dofurala pahuljice a oni su kupili mlijeko i kao kulturni ljudi smo donijeli svatko svoju času i žlicu i lijepo jeli..Ekipa nam se tako smijala,ali zajebi mi smo se isfurali i najeli..Ma ludi smo,nema šta..
Image Hosted by ImageShack.us

Dalje..Hmm..Napokon sam gotova sa ovim šavovima..Danaa sam sve povadila i ono,nije loše,ali mi fali moj madež...
Danas sam kupila laptop...Jee.Baš sam sretna.Sad mi ga Maky sređuje i bit će prava mašina samo postoji jedan mali problemčić..Malo sam tupava,pa dok ja skužim treba vremena =)
Evo to jebaš ovaj..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jooj,Keka mi je rekla da nešto moram napisati na blog ali se ne mogu sjetiti..Am nema veze..Eto,ovo bi bilo to.Nemojte se ljutiti ali puse danas ne šaljem nikome..Laka vam noć...
Image Hosted by ImageShack.us

"COVJEK JE ONO STO SU OD NJEGA NAPRAVILE VLASTITE MISLI.ZATO PAZI STO MISLIS."

31.01.2006. ...22:01 [ Spit it out! (13) ] Oš (š)printat?

Niđa iliti ''Da Bič''....
[ # ]

Pošto sam obečala,a obečanja više ne kršim jer sam iz grešaka naučila i shvatila da to nikako nije dobro, svoje ću ispuniti..Ovaj post je ta Niđu..amo za nju!

Image Hosted by ImageShack.us

Nikolina,poznatija kao Niđa ili moja da bič je mala kraljica..Prešmiješna cura kojoj su glavni ciljevi totalno suprotni od njezine seke Ane koja je srednju prošla sa 5.0 ,njoj su gledanje serija ili filmova u kojima glume prezgodni frajeri svi napucani i slatki.Ali još joj je važnije naknadno komentiranje njih samih i onda traži najliže žrtve za ostvarivanje svojih snova,tračanje..=)Ma šalim se ja malo(ali u svakoj šali malo i istine)...Pa kako da kažem..Malena,vrckava cura,ne izlazi puno zbog sjebanih roditelja ali to je ne zaustavlja da ima ful krdo frendova.Išle smo u osnovnu skupa 8 godina i nismo si bile sad baš super nego tek sada kad smo došle u istu srednju postale smo si fuuuul dobre..Ma ja neznam kako bi bilo bez nje..Neznama koga bi imala drkat,ali ono baš pošteno.Nekada mi je dođe žao,ali jebiga,nekad prestanem,nekada nastavim još jače.Ma to je samo zajebancija i zna ona to!Jelda malena?Ekipa za nju govori da je razmažena,ali ja znam da to ona sigurno nije jer novac ne čini čovjeka nego ono što netko ima unutra,a ona je stvarno super cura,uvijek spremna pomoći,komentirati =)uvijek uz tebe kad ti to treba,dobrog srčeka, a i svaku tajnu koju mi je teško reći nekome kažem njoj i nitko za nih nje saznao i to meni dovoljno dokazuje.Mislim ima ona i svojih caka,ali tko ih nema?!?Ma jednostavno uvijek spremna uletit koju kintu ak se nema...I to bi bilo to o jednoj Bič koju ja puno volim i koja mi jako puno znači...Evo Niđa nadam se da si zadovoljna..Sad je na redu tvoj komentar..Ajde malena pusu veliku ti šaljem!!
Image Hosted by ImageShack.us

30.01.2006. ...16:04 [ Spit it out! (12) ] Oš (š)printat?

Bio jednom jedan Platak (i ostao)
[ # ]

Jučer ujutro:nadugo i opširno
Ovaj post ću pisati dva dana,jer mora biti dobro napisan jer smo ga Maky i ja smišljali dok smo sjedili na sedežnici..Glavno je da znate da se radnja odvijala 28.01.2006. na Platku..Od silnog uzbuđenja da će pola razreda ići na Platak na kraju se na tu ekspediciju odlučilo upustiti 5 mladih,blesavih ljudi..
1.Problem buđenje u 6 ujutro(niti se u školu ne budim tako rano,nego tek sat vremena kasnije =) )
2.Problem-kiša pada,ali to naš neustrašivi duh ne zaustavlja!

Došli smo tamo,i jednostavno obuzeo nas je strah.Strah Platka!Ipak nakon dugotrajnog pregovaranja odlučili smo da ćemo ipak pokušati i sjesti na tu sedežnicu koja vodi ka našemu cilju.Sjeli smo puni adrenalina koji je munjevito se kretao našim tjelima.Sa nadmorskom visinom i naš je strah rastao ali nakon 5 min došli smo do zamišljenog cilja,došli smo na visinu od 1120 m ( WOW?!?!)! Međutim,naš strah nas je tjerao da se što brže spustimo dolje i tako smo Maky, Brsi, Maras, Folo i ja spuštali se niz prekrasnu stazu punu rupa,hupseva,nagomilanog snijega i ljudi kojih je bilo 10 u križ kako je Folo rekao.Krenuli smo opet,ali ovaj put strah je bio još veći i nismo mogli izdržati taj pritisak pa smo odlučili skočiti.....I sada dosta zajebancije jer nemam više inspiracije.Kad smo skočili grudali smo se,brutalno velikim komadima snijega, bacali se rušili,neki su se i vješali po sedežnicama,a ljudi su nas gledali ko da smo ludi,kako smo onamo uopće došli,ali da napomenem bitnu činjenicu koja je da je tijekom cijelog našeg boravka na Platku ili padao snijeg ili kiša-najčešće ili nešto između i bilo je ful teško skijati jer naočale nekima nisu odgovarale ili nisu imali.I tako u žaru borbe izgubili smo volju i spustili se dolje.I tako par puta smo često stajali i pili čaj ili kakao u nekom neznam kako se zove..Uglavnom špica..Bili smo mokri pogotovo ja jer mi je jakna(petrina,hvala Petra puno ) prokisla i ja sam bila mokra i smrzava se ko nikada i sve,ali apsolutno sve uključujući mobitel i pare mi je bilo morko =(!
Image Hosted by ImageShack.us
Ali dobro..I tako.Na kraju smo bili svi izmoreni i Maky je dijelio neke medenjake(bili su u obliku kruga, zvijezde i srca) i meni je dao okruglu jer je rekao da je ta za tupave..Zamisli ti to!Ali kasnije mi je dao i zvijezdu i srčeko..I to bi bilo to!Dug post,ali jebiga šta da mu radim...
Image Hosted by ImageShack.us

Jučer navečer:ukratko i najvažnije
Neki lik je na meni kad smo došle Keka,ANjica kraljica i ja u themis radio neku magiju na meni.Prvo neku glupost sa cigarom,a kasnije nešto ovako.Prvo ti kaže pa mu pokažeš ruke i ja mu pokažem,onda uh okrenš u staviš u šake.On onda uzme pepeo i stavi si ga u ruku i onda nekšto radi sa prstima i kaže da otvoriš.I kad otvoriš šaku,pepeo je u tvojoj ruci,a s tim da te on nije ni taknuo..Baa.Zamisli ti to!Nas tri sImage Hosted by ImageShack.usmo ostale,kako mu to uspijeva!(Goran nemoj sada misliti da me očarao ili šta ja znam nekim trikom u smislu brijanja ili privlačnosti jer lik ima oko 30 god!!!)Sreli smo ove sa Stoje i kasnije išli kupiti za piti.Ja nisam imala baš nikakve volje,pa sam svoju cugu dala Saletu,a niti hvala mi nije rekao!
Došao je Goran i Boba kasnije i kasnila sam doma 45 min,ali nije bed...
Pusa Nikolini,mojoj da bič =)

29.01.2006. ...15:12 [ Spit it out! (10) ] Oš (š)printat?

..........=)..........
[ # ]

Bok!Iako sam ja napisala da mi se ovaj zadnji post ne komentira,očigledno neki nisu skužili,ali dobro nije bed,ali sam svejedno odlučila napisati jedan novi tako da ovaj zadnji nebite komentirali..Pa...O čemu da pišem..Evo par stavri..Danas sam izgubila od Taje u nekoj našoj glupoj igri kad me on( trebala bi i ja njega,ali mi ne uspijeva) baca na pod,ali ne baš doslovno baca nego nekako savije,ma neznam to objasniti.Uglavnom,izgubila sam 6:0..Baš mi ne ide!Druga stvar koja ima veze sa Tajom i Savom i Adijem i normalno Kekom..Bili smo na kavi i onda smo išli đir po gradu.Taman kad smo Keka i ja krenuli kod kazališta( jer nas je kekin ujak tamo čekao da nas otfura doma) S Njih troje velečanstvenih su se lijepo odlučili da bi nas dvije mogle sa njima do Stoje i tako lijepo pod ruku sa njima Bulevarom do Stoje..BAŠ SE NIKAKO NISAM MOGLA IZVUČI,IMAJU SNAGE,ALI BAŠ JE IMAJU...I nekako nakon što je keku dok smo bili na pola puta do Stoje već spomenuti mladi gospodin nazvao nekako su nas pustili..Hmm.Zanimljivo..
Onda danas idem kupit laptop.Jee!Napokon!
Onda danas je jedna moja frendica bolje reći Keka,rekla Goranu jednu surovu istinu,a ta je da nikada mi nije ništa lijepo napisao na blog.Samo nešto ružno i onda sam ja sad malo tužna jer misim da bi ipak mogao,barem jedno ''volim te'',ali dobro ako neće nema veze....
Ali to ne znači da ja to neću njemu reći jer mi nije nimalo bed što to netko čita..Goran volim te,jako i trenutno ne mogu zanisliti to da me barem jednom na dan ne zezaš ili ti dignem živac ili jednostavno da te ne poljubim (ili ti mene) što mi je puno draže ili te dodirnem ili te zagrlim,da mi se nasmiješ ili da mi kažeš da sam smiješna (iako istina lijepo je ćuti i da sam lijepa ili sjatka ili šta ja znam šta, jer još je lijepše kada mi ti to kažeš,kada mi kaže to osoba koju volim).. =)...Fuuuul mi je stalo do tebe i nemoj molim te misliti da mi netko(znaš tko) znači nešto jer nije to tako...A da me znaš,nebi to niti pomislio..Dobro istina,krivo je ispalo ali to ne znači da si mi samo to trebao napisati za 10 mjeseci jer ono...Nemoj molim te sada misliti da ti serem nešto,jer ne želim to,nego samo pišem bez veze..Volim te puno...Nemaš pojma koliko sam sretna što imam takvu osobu kraj sebe!Stavarno,zauvijek ću pamtiti taj dan kad je sve počelo i tvoje vrtnje oko mene i onaj bambus po koji si ti ''slučajno'' išao,one valove,onaj razgovor,one zvijezde,ono sve,ono sve što je tu noć učinilo posebnom,magičnom..Niti ću zaboraviti prvi put kada si mi rekao da me voliš ili kada si mi ubrao cvijet(bolje reći granujer kad su otpali cvijetovi to je i bila-grana,ali bitna je namjera =) ),ili prvi pravi razgovor o našoj vezi.Ma nikada neću zaboraviti..jer prvu ljubav nikada ne zaboravljaš..Volim te!Jer lagati nekog i govoriti da ja sve ovo nije istina je jedno,ali lagati sebe i svoje srce je nemoguće...Pa neću niti druge..Veliki,živim za tebe...
Image Hosted by ImageShack.us

Did I tell you how you make my heart sing?
Did I tell how just your every presence lightens everything?
Did I mentioned the fact you make me complete?
Did I tell you that without you I'd be lost and bleak?
Have I ever mentioned that you mean the world to me?
Did I forget to say you're my destiny?
I can't recall, maybe you knew, but did I say: " I LOVE U?"

Forever yours,Anna
Image Hosted by ImageShack.us

27.01.2006. ...15:48 [ Spit it out! (24) ] Oš (š)printat?

LJubav Maje i Bojana! =)
[ # ]

E ovo je nešto najljepše što sam čula,od nekog tko je oko mene..Mislim nisam znala da je tako...Nadam se da se nitko neće od njih dvoje naljutiti(neće sigurno) što sam ovo napisala,ali ovo je nešto tako lijepo i romantično..Sa Majinom bloga,bloga jedne moje ful,ful dobre frendice...Ovo je ona napisala za 10 mjeseci veze sa svojim Bojanom...BTW....Slatki su par!
''Prije tocno 10 mjeseci sam te ugledala, odmah znala da si TI onaj pravi, onaj koji je vrijedan te ljubavi, onaj koji je jednak kao i ja...ali nisam mislila da ce se radnja odvijati ovako..ovako brzo...ovako lijepo....da svaki trenutak s tobom mi se zapecati u sjecanje gdje ce uvijek i ostati...da cu te ovako zavoljeti...da ni trenutak necu moci zivjeti bez tebe...da kad god pomislim da bi ova ljubav mogla nestati odmah pomislim na mrak, tamu gdje nema nicega, gdje nitko ne zivi pa tako ne bih vise ni ja...nakon dana kad smo se upoznali, drzali za ruke, poljubili, dosla mi je poruka, jedna jedina...i tocno znam sta je pisalo...tada mi je ta poruka bila samo "fora" jer nisam znala da ce od 24.3.2005. biti nesto od nas, da ce se jedno kratko upoznavanje pretvoriti u nesto, nesto veliko, nesto prelijepo...
Mogu samo reci "HVALA" sudbini koja je spojila dvije jednake osobe koje znaju voljeti i koje se ne igraju sa rijecju "ljubav"......''-to je ona napisala...

A ovo je on njoj:obozavam te ljubavi moja. da HVALA sudbini sta nas je spoila. ljubavi volim te i uvijek cu, ti ces zauvijek biti moja jedina i prava LJUBAV. da 10 prekrasnih mjeseci puni ljubavlju. VOLIM TE (Bojan-Vejiki 24.01.2006. 00:14)

Jooj..Meni je ful slatko!
Ovaj post NEMOJTE KOMENTIATI!!!DOLJE JE JEDAN KOJI DA!!

26.01.2006. ...17:50 [ Spit it out! (10) ] Oš (š)printat?

1., 2., 3., Doviđenja...
[ # ]

Čim imam više od 20 komentara,to je meni znak za novi post jer mi se neda spuštati staranicu dolje i uglavnom,trebam napisati novi post...U zadnje vrijeme ekipi se masovno nedaju pisati postovi,uglavnom to je za one koji već neko vrijeme imaju blog,a za novopečene,to su jako veliki troškovi na telefonskom računu..Ako nezante o čemu pričam,shvatiti ćete kad vas starci negde oko 10 posjednu za stol i zabrane prisup netu,kao meni,ali zajebi..Evo mene opet! =)

1.Bi htjela zaželjeti Velji sretan rođendan jer vidim da njemu nitko neće napisati post za rođendan a ja ću se potruditi i samo dio svog iskoristiti za njega.Dobro,ovo bi bilo sasvim dovoljno!
Ma šalim se...Velja sretan ti rođendan i puno para,cura,sreće,hrane,cuge(piva) i svega što si poželiš!

2.Htjela bi se Goranu ispričati za jednu pjesmu dolje za koju nisam niti skužila kakva je!Uglavnom,neću o tome da svi čitaju!Goran,ja tebe volim i nikoga drugog pogotovo ne njega!Iako ti je sada tebi malo teže vjerovat,što shvaćam,ali opet molim te shvati ti mene!Volim te!

Some people want it all
But I don’t want nothing at all
If it ain't you baby
If I ain’t got you baby
Some people want diamond rings
Some just want everything
But everything means nothing
If I ain’t got you


3.Za rođendan sam od Gorana tražila da mi kupi par sitnica..Mislim da bi svakoj curi njezine želje trebale biti ispunjene=)..Ja sam tražila samo par toga: 1.ružu( to ne treba objašnjavati), 2.parfem-eto tek tako,to moj stari kupuje uvijek staroj pa onda zašto Goran nebi meni,ne vidim razlog zašto ne =), 3.bombonjeru-e pa to sam vidjela da na filmu lik uvijek kupuje curi ili čitam takve spike po novinama,pa onda mogu ja malo živjeti u carstvu snova filma ili časopisa,
Image Hosted by ImageShack.us
4.jednog se poklona beš ne mogu sjetiti,ovoj pod rednim brojem 4,ali izmislit ću novi..Hmmm...Naprimjer:nova jazzerice.Mislim poklon nije nešto romantičan zanm,ali su mi stvarno potrebne,pa da spojimo ugodno s korisnim,ali ja bi neke bolje,znači i skuplje,sve ćemo se već dodovoriti.., 5.ovo je sad prava sitnica: yamaha R1,šta je to..Ali mislim ona prava..Sitnica!Ja ne vidim razlog zašto ne! Vi?!?!, 6.Mercedes-tek tako,da imam...7.5 kg sladoleda-to ne trebm objašnjavati,svi znaju da sam fanatik za sladoledom!Image Hosted by ImageShack.us

E pa to bi bilo ono,kako da kažem,hmmm..Samo početak..Sitnice,šta ne?!?!Svaki pravi dečko bi svoju suru usrećio ako ju voli =), ili da vam prevedem :AKO MI TO NE KUPI REĆI ĆU GA MAMI!!
Eto to bi bio moj post..Doviđenja!
Image Hosted by ImageShack.us

25.01.2006. ...17:22 [ Spit it out! (15) ] Oš (š)printat?

Brm,brm.....
[ # ]

Pozdrav svima..Prvo sam vam htjela svima zahvaliti na čestitkama za 10 mjeseci..Hvala vam puno...Inače kod mene nema ništa novog,osim što svakim danom saznajem da imam neku novu bolešćinu koju ne mogu izliječiti,ali dobro,nije bed =)!!stari mi se nakon 3,4 mjeseci vratio doma sa brodaneznam da li da kažem na žalost ili na sreću,pa sam morala u Novigrad.Prokleto,ali istinito=)...
Image Hosted by ImageShack.us
Danas sam naučila voziti auto..Napokon i ful mi je gušt.Sad bi ga cijelo vrijeme vozila.Svima se hvali pa mogu valjda i na svom blogu!Jebote,nisam niti sjela,a stari me istjerao na glavnu cestu da se vozikam.Koja paranoja me prala jer je ipak prvi put,ali dobro,išla sam čak do 3 brzine..Uvau!Baš sam happy i auto mi se nije niti jednom ugasio dok nisam stala na nekoj uzbrdici,ali sam ga valjda iz desetog puta uspijela upaliti taman kad mi je auto išao u susret,ali sam uspijela kao profić..Mane sad se stvarno malo previše hvalim,vjerovatno niti nije sve bilo tako savršeno,ali uglavnom ja sam vozila auto.I sad kad me netko bide gledao kod rojca na poligonu za vikend mislit će u stilu: ''Daj ova malo se našto tamo kurči na blogu da zna upravljat autom,a nezna niti krenuti,mislim pogledaj je.''..Ma šalim se ja malo,ali opet,sigurno neću moći pokazati svoje sposobnost u cijelost( nisam umišljana, NEEEEEEE uopće =) )..Uglavnom,malo se ja šalim..Moram naučiti i baš sam sada zbog svega sretna!Kao kad sam prvi put vozila motor samo što to nije najljepše završilo jer sam mogla završiti pod autom,ali dobro nećemo o tome...Petra psssst...;) Glavno da sam sjela i da...hmm..I Goran puiz,ako budem smiješna nemoj se preglasno smijati jer znam da se smijati hoćeš...Uglavnom,pusa svima pogotovo plesačicama i Goranu i ludoj ekipi sa stoje, brejkerima i najvažnije mojim čixama!!!Pusa
Image Hosted by ImageShack.us

22.01.2006. ...21:45 [ Spit it out! (25) ] Oš (š)printat?

10 mjeseci....
[ # ]

Meni i Goranu je danas 10 mjeseci..Nevjerovatno ali istinito..Ne mogu vjerovati da je toliko prošlu..Uglavnom drago mi je..Dobila sam ful lijep crtež,grafit,Ana i Veljo i nešto što sam mislila da nikad neću to dobit,mislim ne od njega jer on onako poludi kad vidim da se za tim i takvim sličnim stvarima okrećem..Onako mali motor Yamaha R1..Je tako sam sretna sam sam i tužna jer smo bili ful malo skupa..
Image Hosted by ImageShack.us
Skoro ništa,pa mi je žao i to što nisam išla sa jednom ekipom na kavu da se sa njime nađem jer sam ispala neka zadnja pičkica,pa sorryite mi,ali nadam se da ćete shvatiti...
Gorane,volim te,puno i mogu to priznati ko me god pita...Jooj,cmokač ti šaljem...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

19.01.2006. ...17:59 [ Spit it out! (23) ] Oš (š)printat?

U nedostatku....
[ # ]

E kako u nedostatku..Tako što sam ostala bez svog madeža..Jebote kako me boli!!!5 šavova što je malo puno za madeže...E ne želim to nikome poželiti,kao neka anestezija da ništa ne osjećaš..Da te finte..Boli,ali ful boli!!I osjećaj je još gori,osjećaš kako ti tip trga kožu.Veoma zanimljiv osjećaj,moram priznati!I sve puno krvi,ali dobro,nećemo u detalje!!
Image Hosted by ImageShack.us
I danas sva sretna idem napraviti osobnu sa starom ali zajebi ne mogu jer mi stara i stari ne žive na istoj adresi,pa mi treba njegova suglasnost,a on mi je nije htio dati,mislim još uvijek mi ne želi,a niti ne može jer je na brodu tako da Ana pozdravi se sa tim!!On se odselio i sada ne želi da ja živim sa starom,ma koje su to gluposti,ne želi priznati pred zakonom!Seronja!Ali sam ga ja malo,kažem MALO stisnula i onda je prisao.I bolje da je.Mislim sa starom živi oduvijek,on je svako toliko na brodu i kako da živim kada njega nema,sama..Ma jelda...Koja pamet!!Image Hosted by ImageShack.us

Ajde pusa svima i u doljnjem postu zaboravila sam napisati jednu veoma važnu osobu,Ketzu...Sorry maleni!!!Hrvatskog Jima Carreyja..Valjda se tako piše=)
Pusa svima i držite mi fige da će ova bol brzo proći...=)
Image Hosted by ImageShack.us

17.01.2006. ...20:06 [ Spit it out! (22) ] Oš (š)printat?

Tak tako...
[ # ]

Kako da vam ovo najbolje objasnim?!? Hmmm..Neda mi se više pisati postove,a najveći utjecaj je to što mi je došao račun za internet i ja sam morala davati dosta para..Ali i općenito mi se više neda..Izgubila sam volje...Ali nešto malo ću pisati tek tako da mi blog ne ugine..
Jučer sam bila u kinu sa Goranom, Petrom i Tonijem...Gledali smo King Kong..Hahaha..Bili su i oni luđaci sa Stoje..Ali tu spada i Bile i oni...Vratili su se sa skijanja,mislim to si možete pročitati na njohovom blogu poppers.blog.hr..Predobar blog,stvarno!! (malo reklame) Haha,koja ekipa!Prešpica.U subotu sam bila u Medulinu na nekoj fešti,ali o tome nebi jer ne znam šta smijem napisati šta je bilo a šta ne jer ima par detaljčića...=)...
I tako,počela je škola,mislila sam da će mi biti puno bolje ali ipak sam se grdo prevarila..Tapija i to teža.!Ali nebi o tome više! Maky mi se vratio iz Francuske,napokon!!Jeah,kako sam happy about it!!
I to je to od mene za danas,sada ću pozdravljati ekipu tako da post izgleda veći,a zapravo je maleni,ali dobro,a vi koji me neznate jednastavno ovo preskočite jer vas najvjerovatnije neće biti,a one koje sam zaboravila sorryte,nije bilo namjerno,stvarno! Dakle da počnemo: Prvi i najvažniji Goran kojem šaljem najveću pusu,za 3 dana nam je 10 mj.., Keka-koja nam se zabavlja u toplicama, Anju, Petricu, Niđu-moju da bič, Maju, Leju, Helenu (x2), Atju, Sašku, Ilonu, ...Makyija i Manuela( vi ste b-boyi,zato niste pod brejkeri), Taju, Saleta, Bileta ,Adija, Sve brejkere posebno, Velju,Brkića...I ima vas još dosta,ali mi se jednostavno neda više nabrajati...Puno pozdrava svima!!!

16.01.2006. ...17:05 [ Spit it out! (12) ] Oš (š)printat?

Četvrtak...
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
Student...Hahaha..Bilo je sasvim okej..Hvala kurcu što me onaj ''Neznaš tko'' nije tražio jer ja nisam vidjela nikog potencijalnog dobitnika =)..Ma nema veze,sigurno je zajebavanje,samo da saznam tko je.Bilo je krdo ekipe,ali prošli put je bilo puno više,barem se meni čini..Ma ja sam se isplesala sa Saškom i Ilonom,bili su i Tajo, Sale,i još neki dječarci...Ma uglavnom špica..Goran je u Italiji pa mi ful fali,ali danas dolazi..I tako neda mi se pisati,pa vas puno pozdravljam....
Image Hosted by ImageShack.us

13.01.2006. ...12:18 [ Spit it out! (24) ] Oš (š)printat?

........Kao post.........
[ # ]

Bok...Evo da napišem novi post iako ne znam o čemu da pišem,ali mi je tužno pogledati blog i onda vidjeti opet ono što je bilo jučer i prekjučer(ili sam zabrijala..)!!
O čemu...Hm...Ječer sam vodila neke cure na plesu,mislim nije ih bilo puno,ali bilo nam je špica,mislim barem meni=)...Malo sam izvodila ekzibicije s njima,da se nauče par novih stvari...Mislim da je i njima bilo okej...U takvim stvarima i ti shvatiš koliko i na samim osnovama možeš ti sam puno toga naučiti i koliko ti još fali da bi neki pokret napravio kako spada...
Uglavnom,zabrijala sam,ali nije prvi put..
Ječer mislim danas jer sam se sada vratila, sam spavala kod Gorana i kad sam prošli put tamo spavala sam u post napisala da sam se skršila,i ispalo je da samo serem iako nisam,ali dobro...Ovaj put se nisam skršila,ali se nisam naspavala jer smo Goran, Velja i ja gledali fil do 4,5 ujutro...Ali bilo je špica,još pogotovo kad se Velja napio pa smo se imali čemu smijati...Eto tako...Nadam se da mi neće zamjeriti što sam ovo napisala =)..Ako da,onda mi samo kaži,odmah ću izbrisati,ali kad sam mogla napisati da smo na adijevom rođ mogli ići pješke do Santosa,ovo nije gore,tako da ono...Ma opet zabrijavam...Bilo je fenomenalno..=)!! Ili i sada serem,ma šalim se ja malo...
Ajde ekipo uživajte još malo na ovm praznicima...Meni ekipa iz razreda fali pa se nadam da ću ih brzo vidjeti,ali ne zbog škole,neho ono,zbog njih...Anja-plava seka, Keka-koja nam je sada sama u toplicama,joj ne mogu si ni zamisliti kakva joj je tapija tamo...Puno vas volim...Ilegalno...Pusa i svima koji čitaju ovaj blog...Nadam se da ne dobivate neki krivi doživljaj toga kakva sam..I da Petrici mojoj..Malena volim te...I naravno..Goran..Medeni moj!!!I svim mojim plesačicama..curke predobre ste!!!!I ima još puno njih kojima bi nešto napisala,ali jednosatavno nema toliko vremena..Ajde pozdrav i uživajte!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

11.01.2006. ...16:12 [ Spit it out! (22) ] Oš (š)printat?

Yamaha R7
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
Evo Tajo da ti dokažem...I svima koji mi nisu vjerovali da ovaj motor postoji..Hehehe...Najljepši od svih,mislim meni osobno...R7...
Image Hosted by ImageShack.us

09.01.2006. ...17:09 [ Spit it out! (13) ] Oš (š)printat?

Pismo plavuše njenome sinu
[ # ]

Dragi sine! Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako ga dobiješ, znaci da je dobro stiglo. A ako ga ne primiš, javi mi pa cu ti ga ponovno poslati. Pišem sporo,jer znam da sporo citaš. Neki dan tvoj je otac procitao u novinama kako je statisticki utvrdeno da se najviše saobracajnih nesreca dogada jedan kilometar od kuce. Zato smo se mi od kuce preselili malo dalje. Nova je kuca prekrasna, imamo cak i veš mašinu, samo s njom nešto nije u redu. Jucer sam stavila veš da se opere, povukla vodu, i veš je nestao. Kod nas nije tako ružno vrijeme. U prošlom tjednu samo dva puta je padala kiša. Prvi put tri dana, drugi put cetiri. Pisao si da ti pošaljemo zimski kaput, onaj s metalnom dugmadi. Stric je smatrao da ce to jako opteretiti paket, pa smo na njegov savjet skinuli dugmad s kaputa i stavili ih u džep. Prije osam dana konacno smo pokopali dedu. Našli smo ga kad smo cistili kucu. Bio je u ormaru i to otkako je pobjedio u igri skrivaca. Prije nekoliko dana explodirala nam je plinska boca. Mene i tvog oca explozija je kroz prozor izbacila na ulicu. Kakav je to osjecaj bio, nakon toliko puno godina, ponovno s mužem izaci vani. Inace, tvoj je tata dobio novi posao. Jako je ponosan na njega, ima pod sobom oko pet stotina ljudi. Na gradskom groblju održava travnjak. Tvoja sestra Julija, ona koja se udala za svog muza, napokon je rodila. Ne znamo još spol djeteta, tako da ti ne mogu javiti jesi li postao ujak ili ujna. Ako bude djevojcica, Julija je rekla da ce se zvati po meni. Malo glupim mi se cini da svoje vlastito djete zove- mama. Tvoj rodak Pera se oženio. Žena mu je djevica, pa po cijeli dan kleci pred njom i moli. Vec dulje vrijeme ne vidamo ujaka Isidora, to je znaš onaj koji je umro prošle godine. Jooj, sad ti moram ispricati kakvu je glupost napravio tvoj bratic Miroslav, kad nas je prošlog vikenda vozio na izlet. Zakljucao je auto,a kljuceve zaboravio u njemu. Morao je ici kuci po duplikat kljuceva da bi nas otkljucao i pustio iz automobila. Katastrofa! I to bi bilo sve za danas. Necu ti napisati našu novu adresu jer ne znam koja je. Ovi što su u kuci živjeli prije nas odnijeli su cak i kucni broj sa zida kuce. Ako vidiš Margaretu, puno je pozdravi, a ako je ne vidiš nemoj joj ništa govoriti. Puno te voli tvoja mama! P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam vec zatvorila kuvertu.

Image Hosted by ImageShack.us

...15:00 [ Spit it out! (6) ] Oš (š)printat?

Subota...
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
A ono..Zanimiljivo!Mislim ne želim se ovim nikome ismijavati ali bila sam na matineji,tek tako iz zajebancije,da vidimo kakva je ekipa,a i vidjeli smo ono što smo očekivali.Cure su obučene skoro da su gole i samo mašu guzicama,mislim na studentu se takve stvari ne vide ili su ful rijetke!!Ali dobro,ako im je gušt=)DJ je teška tapija,mora si pod HITNO nabaviti neki novi mix jer ono jučer je bilo žalosno...
Image Hosted by ImageShack.us
I tako bila sam sa ovim smiješnim Tajom i Saletom,Ilonom koja se izgleda napila i Saškom koja je ismijavala ekipu plesom..HAHAHa..Ali na kraju sam išla ća sa ovim brejkerima..Mislim na Gorana, Nevexom,a bili su i Miro, Boris, Vanja,...Blablabla..''Malo'' su se isfuravali,ali ih boli kurac,njima je važno samo da negdje brejkaju...
Image Hosted by ImageShack.us
U Luchesijevom kafiću sam sa Tajom popila jednu juice-vodku i kasnije igrala krug istine..Hm..Kakve se sve stvari tako samo saznaju,ali te tajne-tajnice nisu za javnost=)!!!Kasnije do prostorije i papati u Santos..Išla sam doma ranije,negdje oko 2 jer je Goranu spavalo,kako i neće kad svaki dan igra igrice do 6 ujutro,to je bolest!!I spava do 15 sati....Ali rekoh si ajde!
Ali cijeli mi je dan zanimljivo započeo.Prvo me je probudila Kika s time što mi je rekla da moram zamijeniti nju u utorak i petak,onda mi stara nakon što se probudila vodi na ručak i tako nekim čudom ja završim u Pazinu,razgledavajući Pazinsku jamu i onda se se vraćam natrag u Pulu i napokon jedem,pa me vodi u Pevec da bi razgledavala kuglice za na bor za drugu godinu!!!To nije normalno...!!
Hmmm.Zanimljivo!!Pusa

08.01.2006. ...13:20 [ Spit it out! (16) ] Oš (š)printat?

Love is in the air...:)
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
O osjećaju ljubavi glupo je pisati...Ljubav ne pita,ona djeluje..Vodi te kroz patnje i boli do samoga dna, vodi se u sreću i pobjede sve do neba.To nije zaljubljnost,već sama realnost i shavćanje nećega onakvim kakvo je,to je gledanje svijeta tuđim očima,očima voljenog.Zaljubljenost je kad ne vidiš mane na onome za onog za kojeg bi navodno život dao,a ljubav je kad te mane vidiš,ali ih jednostavno prihvatiš jer osoba koju voliš nije potpuna bez njih,nije ona koju u potpunosti voliš.Do sada smatrala sam da volim više njih,jednog posebno,jednog u cijelosti.No kad vrijeme prođe,osjećaji izblijede.Nije istina da zaboraviš,nego jednostavno stvari više ne gledaš onakvim kakvih si ih prije gledao.Sad ti nisu važne.Sad shvaćaš da su bile pogreške.U očima mnogih bili smo savršeni par,kako bi se reklo jedan za drugog.Neki i sad tako misle.Ali meni nije bitno što drugi misle.Bilo je lijepo dok je trajalo,ali to poglavlje moga života je sad zatvoreno i više se ne vraća.Sad su druge stvari na mojem prvom mjestu.Druge osobe,odnosno osoba..Čudno je to kako je naše tijelo napravljeno.Prima podražaje na boli i takve stvari,ali i na poljubce,dodire,na ljubav..U jednom trenutku misliš da je za to vrijedno živjeti,i za taj trenutak hoćeš da traje,ali život ide dalje.Moje srce pripada sada drugom.Zapravo mi je smiješno što sada ovo pišem jer se ne tiče nikoga osim mene,ali ovo je moj blog i čisto me boli briga što ljudi hoće čitati,jer ovo jesam ja.Tu osobu ja sada volim,do te osobe mi je stalo za popizdit.Imam osjećaj da ga neću brzo izgubit.Znam da je moj,koliko god to glupo zvučalo,ali ja jesam po prirodi glupa osoba--hmm...kako bi sad nekome bilo drago što sam ovo napisala.=))i za njga sam se spremna boriti je ga ne želim izgubiti.Neopisivo ga volim.I taj feeling je jebeni!=)Volim te veliki moj,više,više,više!!!
Plesačice i brejkeri idu kao manekenke i nogometaši! Goran volim te! Anna
Image Hosted by ImageShack.us

07.01.2006. ...00:51 [ Spit it out! (11) ] Oš (š)printat?

Student party... i za ''Neznaš tko''
[ # ]

Meni je bilo preeedobro i to sam sasvim slučajno išla,ali nisam požalila..isplesala sam se nakon dugo vremena...Iako je večini ekipe bilo tapija meni je bilo ok..Bila sam sa Tajom, Bileton,Adičkom, Helenom, Lejicom ,Ilonom,...Srela sam ful puno ekipe koju masu nisam vidjela...Čak mi je Goran recimo''srao'' za to što sam navodno bila sa nekim tipom..Zanimljivo je to jer sam cijelu večer plesala samo sa Tajom, Pricom, Helenom i Lejom..Ali dobro..Ako mi vjeruje,vjerovat će mi da nije bilo ništa...Čak je bila i neka fajta..Jebote, lika su pola sata tukli sa rukama i nogama pun tir i on se kasnije samo digne i popravi majicu..Koji frajer..=)
I za Taju: ''Plesao sam sa Anom.Hahaha''Image Hosted by ImageShack.us
I za ''Neznaš tko''...Sada ako drkaš,boli me kurac...Ali već sam ti napisala u komentarima..Ja imam dečka kojeg ti navodno znaš,predpostavljam da onda i on tebe zna.Onda najvjerovatnije znaš da smo skupa već 9 i po mjeseci i da ga volim i da neću prekinuti s njim samo zato što me neki tip navodno voli..Kako me uopće možeš voliti kad me niti ne znaš...Ali dobro..Neću ti ništa srati jer nemam ta prava, tvoji osjećaji su tvoji osjećaji...Samo se nadam da češ naći neku koja će ti ljubav moći uzvratiti jer ja to sada nemogu jer već nekoga previše volim...Sorry
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

06.01.2006. ...17:19 [ Spit it out! (48) ] Oš (š)printat?

Adijev rođendan =)
[ # ]

Kako da vam ovo ispričam..Adijev rođendan..
ADI SRETAN TI ROĐENDAN,htjela sam ti jučer napisati to na blog,ali sam morala ćekati da mi se napune komentari zbog Taje,tako da u malom zakašnjenju želim ti do 10 put =) SRETAN ROĐENDAN....Bilo je Preeeeedobro..!!Ma ne predobro,nego preeeedobro...Skupili smo se kod Tajine zgrade, krenuli u butigu kupiti za piti i nakon špeže laganim korakom do Gortanove..
Jedna ekipa je rokala po pivama,a druga po malo žešćim stvarima.. Prva čaša je bila zagrijavanje kao i Taji i Savi..E onda su počela exiranja..Prvi đir su pili Savo, ja, Tajo i Velja.I tako su se zaredali drugi,treći,četvrti,...
Na drugom exu Tajo je zajebo pa je morao trčati i u tom skakutanju mu se želudac digao i izbacio je sve iz sebe.Pod tim sve je pašta sa tunom =)...Kasnije smo i Velja i ja trčali malo po plaži...Mogu reći da sam bila poprilično vesela,i malo više od toga...Ma meni je bilo špica...Kasnije smo bili tamo kod stadiona,tamo u garaži...Onda je Velja rekao da mu se riga, i da ne bude sam,onda sam mu se ja pridružila.I samo da napomenem.Nisam si ništa vadila iz usta!!!!!..Onda smo nas dvoje nepobjedljivih krenuli pješke do Santosa,ali sam totalno zaboralila da je srijeda..Na pola puta sam zvala Bobu ili Gorana,toga se ne sjećam,da nas otfura do tamo.Kad smo tamo došli..Prc!!Santos ne radi,dobro onda ćemo kupiti nešto na OMW-u ali je zamjena smjene pola sata..Ali dobro,pa smo čekali..U to je vrijeme Velja puštao neke pjesme sa moba..Daj bili smo zgaženi pa nam je sve bilo dobro..Vratili smo se natrag i vidjeli da je Tajo bio sam po njegovoj procjeni 45 min..A brižan:)...Pola je ekipe već otišlo ća..Onda smo i mi otišli...
Image Hosted by ImageShack.us
I tako je prošao taj rođendan..Neke detalje ću izostaviti jer nisu za hvalu..Hehehe...
I da puno hvala svima koji su me čuvali..Tajo rekla sam ti da neću zaboraviti tebi posebno zahvaliti!!!Stvarno thanks,neću zaboraviti!Onda Adiju koji je sigurno popizdio koliko sam mu puta rođendan čestitala i koji me je držao dok sam hodala,ali nije da nisam mogla hodati sama, Bobi koji me je vozio, Biletu, Velji koji me je također držao s druge strane, Anji-iako je nisam vidjela skoro cijelu večer =), i normalno Goranu!!!
Image Hosted by ImageShack.us

05.01.2006. ...16:37 [ Spit it out! (23) ] Oš (š)printat?

Helena...
[ # ]

Evo da ispunim Tajinu želju napisat ću post o maloj Heleni...I rekao si da će biti puno komentara..E ako do sutra navečer ne bude barem 20 Tajo nadrljo si..Sad se potrudi i piši..:)
Image Hosted by ImageShack.us
Danas ujutro nakon kave na kojoj su bili Bile, Adi, Keka, adijeva sestrična, tajo, Helena i ja,nas troje velečanstvenih nakon što smo se pozdravili sa svima odlazimo tražiti Tajanu široke hlače...Dečki su puno kompliciraniji od cura što se tiče šopinga...Za to vrijeme ispunjenim smijehom,uglavnom Helene koja se nije mogla prestati smijati na Tajinu facu,tj.loše sam se izrazila,samu njegovu pojavu,često je pričala sama sa sobom,govorila stavri kao naprimjer..''Tajo,što imaš protiv tebe?'' i slično...Hmm..Zanimljivo,za psihijatriju?!?!Pitam se pitam..
I tako...Image Hosted by ImageShack.us
Sutra je Adijev rođendan..I najvjerovatnije još jedno spontano opijanje..
E da,danas sam saznala da ću morati ići opreritati,tj.skinuti madež..Jooj tako me je strah..Neznam šta ću..Hoću umrijeti..Ma šalim se ja malo!!Ne nego mi je bed što neću moći plesati najmanje 15 dana..Nikad nije prošlo toliko dugo a da ja nisam plesala...Ma opet ja zabrijavam...
Veliki pozdrav svima,koliko vas god ima...

03.01.2006. ...23:25 [ Spit it out! (24) ] Oš (š)printat?

Tapija post..Ali rekoh si..Ajde
[ # ]

MMmmmmMMmm.Danas sam spavala do 14 sati..Ne da mi je bilo dobro nego taman...Ovaj,danas sam imala prvi trening u ovoj godini i bio je tapija,mislim nije bio tapija nego smo pola treninga pričali kako i gdje je netko slavio Novu godinu...Poslije đir do prostorije...Špica sa ekipom..Ajoj zaboravila sam reć da sam bila sa čixama na kavi...To nikako ne smijem zaboraviti da me ne strpaju u top kako se njih ne sjetim..Stvarno ne znam o čenu da pišem...Nekako mi je glava prazna..Nije da takva nije inače...Ma šalim se ja malo (?!?!?!)....Ovaj i tako da....Hmmm..E da samo da napomenem za vjerne čitatelje Kekinog bloga...Ona nam u srijedu ide u toplice tako da neće pisati...Ide na 3 jebena tjedna...A onda 28-og idemo mi cure u Arubu jer imamo veze i isplesat s cijelu noć i izludirati...I can't wait...Ma šalim se ja opet nego ima vremena do tada...
Image Hosted by ImageShack.us
I tako.Pola ekipe ide na skijanje..Tako da njima sretan put a drugi koji ne idu (KAO JA)..mislim ne da mi to smeta nego jednostavno ja imam izbora ići samo na brdašce po imenu Bjelolasica sa starim koje i nije baš moj izbor putovanja iz snova, vi ostali budite sretni što još nema nastave i spavajte po cijele dane..A oni koji imaju dečke ili cure koji idu na skijanje preko granice ''lijepe'' naše,žalim vas jer će na licima mobilnih operatera-Simpe, Vipa i tele-2- biti veliki osmjesi,a na vašim zelenim licima zbog debelog minusa zgražanje i mržnja prema cijelom svijetu i psovanje svega živog,čak u jednom trenutku i vaše bolje polovice( barem tako kažu,neznam otkud im to =)..ŠALA)...Tako sretan vam put...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
By the way,napravila sam i anketu ali je malo niže na blogu tako da znate ako netko možda želi glasati...
GLASAJTE I NEKA SE VAS GLAS ČUJE...

...01:01 [ Spit it out! (14) ] Oš (š)printat?

Sretna Vam Nova godina....Odnosno-Hepi nju jir =)
[ # ]

PRVO I NAJVAŽNIJE:SRETNA VAM NOVA GODINA...
Želim vam puno sreće, ljubavi, zdravlja, zabave, osmjeha i svega što si poželite..
Nadam se da ste staru godinu pošteno ispratili...Ja jesam..Mislim bilo je dobro,ništa pretjerano,ali okej...Slavila sam sa brejkerima...I da naglasim,bila sam jedina cura pa mogu reć da sam bila najljepša,najzgodnija, najsimpatičnija cura na proslavi..JeeEEjjj.Tako nešto se ne događa svaki dan.. Meni osobno je glupo to što smo se našli u 6 sati,ali dobro..Bilo je špica samo što nitko nije pio..Bilo je 12 l bambusa i tequilla i ostalo je 4 boce vina i skoro cijela tequilla..Mislim to je tužno kad malo bolje razmislim ali rekoh si ajde.Popit će se to neki drugi dan.Jedan dio ekipe je išao oko 5 sati, a Maky,Goran i ja smo ostali do 9...Onda smo išli doma jer smo se tamo smrzli,točnije ja sam se smrzla jer smo spavali na podu,spavali doma nekih 5 sati,probudili se,u 15 sati doručkovali i onda natrag u Zaro čistiti..Maram napomenuti karaoke u kojima je nedvojbeno najzapaženiji natjecatelj,pored žestokih suparnika Šarića koji je pjevao još danas rado slušane hitove kao: ''Pjevala je ptica kos'' i nekog Pero,nešto: daj mi jedno pero..Ma šta je znam...i ''agrarija Šikići'', i Dragana koji se pokazao kao doista kvalitetan vokal na pjesmu ''kako je dobro'' ipak se pobjednikom pokazao neizostavni član najboljih zabava Boba,koji nam je pokazao svoj talent kroz: CIJELI CD LINKIN PARKA,PAPA ROACHA, RHCP i sl... Sad vi mislite da li nam se dalo toliko dugo slušati kako neko ''lijepo'' zavija na mikrofon...Haha..ma šalim se ali ujutro kad nas je probudio u 9 sati,sam ga htjela prebit kad je opet uzeo mikrofon u ruke u počeo nešto pjevati..Cijelu noć nije stajao..Nesmijem zaboraviti napomenuti da su nas posjetili i Vedran i Sonja oko 10 sati,možda i ranije.Trebali su doći i kasnije oko ponoći ali su ih panduri zaustavili...
I tako je prošla ta proslavaa..Veoma zanimljivo..
I da zaboravila sam još jednu zanimljivost reći:Boba je u 00:10 krenuo sa ROMOBILOM do grada,prošao cijeli grad, rivu i natrag se vratio u ''Zaro'' a sve to na romobilu...Svaka mu čast..
I jedna stvar..Ako neke stvari na ovom blogu povrijede osobu molim vas da ništa ne shvaćate osobno..
Ne,osobno je glupa riječ,da si ne uzimate srcu..Ja ovdje pišem stvati koje doživljavam u ovom trenutku koji mi ako je sretan može biti smiješno,a ako sam u kurcu još gore će ispasti ono što mislim,tj. krivo ću se izraziti i možda nenamjerno povrijediti osobu,stoga oprostite

01.01.2006. ...21:48 [ Spit it out! (20) ] Oš (š)printat?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws




    Free Web Counter

    hit Counter

    PLES: I can't live witout it!!!
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Don't hate me:
    Ime_Ana
    Godina_16
    Živi_U Puli
    Voli_Ples,sladoled, frendove, Gogija,trebala bi svoju kornjacu,ali je ne voli, izlaske, tequillu, školu (ne nastavu, ali volim ići u školu),..Motore,posebno R1.R6,sve sportive si mi lijepe....Hmmmmm,Image Hosted by ImageShack.us
    Keku, Anju i Petru,Bboy makyja, kino, putovati, mamu, ljubav, bboying.. Pričati i pisati i dobivati poruke, pisati pisma, dobivati poklone,...
    Nevoli_ Laži, uvjeravanja da je u krivu kada nije, dosadu, filozafiranje ,meso, svađu (ali voli biti u pravu :) ) , kasniti,...
    Sluša_ Mjuzu na koju može čagati.. Haha.. Hip-hop, punk, R'n'B', rock,... Slipknot, 3 doors down, Pink, HLADNO PIVO, Idijote, MJB, DALEKU OBALU, Gavin DeGarw-a,...
    Vrijeme provodi_ plesajući, trenirajući, kupujići, smetajući Makeeju jer sam svaki dan kod njega( počela sam svirati bas)... Putujući i na tim putevima pleše.
    Image Hosted by ImageShack.us

    MALO MUDROSTI______
    "Sex is dirty only when it's done right."
    WOODY ALLEN

    Image Hosted by ImageShack.us

    Have no fear of perfection - you'll never reach it.
    SALVADOR DALI

    Nije zanimljivo ono što vam žene kažu, zanimljivo je ono što prešute.

    Novac je kao žena: da bi ga sacuvao, trebaš se baviti njime, inace ce usreciti drugoga

    Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity.
    ALBERT EINSTEIN

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ovo je pjesma koju mi je napisao frend prije nekih 2 godine.
    Edo, respect
    Ana

    Jutros se budim dok svuda je tama,
    zrak je težak, a moja duša je sama.
    Zrake sunca ,sjajne i zlatne na zidu,
    kao njena kosa.
    Po putu gdje ljudi ne idu,pala je rosa.
    A ona lijepa,plava i bosa, skakuće po putu.
    Misleći na nju,tama nestane,
    i ona u mojim mislima ostane.
    Moja Ana,
    bez tebe ne bi mogao ni dana.

    Image Hosted by ImageShack.us
    50 CENT
    21 QUESTION

    (feat. Nate Dogg)
    [50 Cent]
    New York City!
    You are now rapping...with 50 Cent
    You gotta love it...
    I just wanna chill and twist a lot
    Catch suns in my 7-45
    You drive me crazy shorty I
    Need to see you and feel you next to me
    I provide everything you need and I
    Like your smile I don't wanna see you cry
    Got some questions that I got to ask and I
    Hope you can come up with the answers babe
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    [50 Cent]
    If I feel off tomorrow would you still love me?
    If I didn't smell so good would you still hug me?
    If I got locked up and sentenced to a quarter century,
    Could I count on you to be there to support me mentally?
    If I went back to a hoopty from a Benz, would you poof and disappear like
    some of my friends?
    If I was hit and I was hurt would you be by my side?
    If it was time to put in work would you be down to ride?
    I'd get out and peel a nigga cap and chill and drive
    I'm asking questions to find out how you feel inside
    If I ain't rap 'cause I flipped burgers at Burger King
    would you be ashamed to tell your friends you feelin' me?
    And in bed if I used to my tongue, would you like that?
    If I wrote you a love letter would you write back?
    Now we can have a lil' drink you know a nightcap
    And we could go do what you like, I know you like that
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now (Woo!)
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    [50 Cent]
    Now would you leave me if you're father found out I was thuggin'?
    Do you believe me when I tell you, you the one I'm loving?
    Are you mad 'cause I'm asking you 21 questions?
    Are you my soulmate? 'Cause if so, girl you a blessing
    Do you trust me enough, to tell me your dreams?
    I'm staring at ya' trying to figure how you got in them jeans
    If I was down would you say things to make me smile?
    I treat you how you want to be treated just teach me how
    If I was with some other chick and someone happened to see?
    And when you asked me about it I said it wasn't me
    Would you believe me? Or up and leave me?
    How deep is our bond if that's all it takes for you to be gone?
    We only human girl we make mistakes, to make it up I do whatever it take
    I love you like a fat kid love cake
    You know my style I say anything to make you smile
    [Nate Dogg]
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...It's easy to love me now
    Would you love me if I was down and out?
    Would you still have love for me?
    Girl...
    Could you love me in a bentley?
    Could you love me on a bus?
    I'll ask 21 questions, and they all about us
    Could you love me in the bedroom?
    Could you love me on a bus?


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws



    KUTAK ZA BREJKERE I ONE KOJI TO VOLE:
    B-BOYING-The way it was supposed to be.

    Evo nekih pojmova,ali inače ih ima puuuno,puuno više...
    Nije lagano(i ne pokušavajte ovo kući) ...
    Samo je važno napomenuti da se svaki brejker razlikuje, kako i po kvaliteti tako i po samom načinju prikazivanja svojih migućnosti. Jer svatko ima nešto svoje u tome, svatko daje neki dio sebe u brejk i to je taj faktor koji čini brejk zanimljivijim...Enjoy

    Bboy -Bronx Boy, boogie boy, break boy, netko tko pleše, bavi se bboyingom.

    Battle
    Dvoboj između individualaca ili grupe b-boy/b-girl-sa.

    Crew
    Grupa b-boy/b-girl-sa koji se razumiju i zajedno treniraju

    Street Dancer
    Pojam koji obuhvaća break, boogie i freestyle plesace

    Image Hosted by ImageShack.us
    Flare
    Move kod nas popularno zvan gimnastički. Težina se prebacuje na ruke i noge se u kružnom pokretu "vrte" oko b-boya (ovo je baš teško objasnit :))
    T-Flare
    Flare sa spojenim nogama

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Headspin
    Vrtenje na glavi. Koriste se ruke i nogama da bi se dobilo na brzini.


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    Freeze
    Zaustavljanje ili freeze dok se radi npr. "Downrock". Najčešći oblik toga se uči tek kad se počinje plesat. Ruke se (laktom) "zabije" u stranu tijela i težina se prebaci na ruku, glavu i drugom rukom se potpomaže.

    Air Track
    Jedan od najtežih moves-a. Iz položaja stoja radi se kretnja kao za helića samo sto se ne dočekuje na leđa nego se radi cijelo vrijeme na rukama. Moglo bi se još opisati kao helić u zraku :)

    Applejacks
    Čučneš, prebaciš težinu unazad (i spustiš ruke) i ispucaš jednu nogu, pa ju vratiš, a onda vratiš i ruke.

    Bellymill
    Helić u kojem ne koristiš ruke već prelaziš preko prsa.

    Halo
    Poznat i kao trax. Hibrid helica i headspina s tim da se b-boy vrti na strani glave.

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Hollowback
    Poznato i kao skorpija. Poza u kojoj se izvijaju leđa. Stane se npr. u stoj pa se noge (savijene) spuštaju sto bliže podu.

    Munchmills
    Kod nas popularno zvani pinball. Helic s prekriženim nogama, a rukama u poziciji kao za "barrels".

    Suicide
    B-boy skoči, okrene se u zraku i sleti na leđa a da se pri tom

    Windmill
    Poznat i kao helic. Move u kojem se b-boy vrti preko ruku na ramena pa opet na ruke. Noge su pri tom cijelo vrijeme ravan i ispružen.
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us
    PIJAN/TRIJEZAN

    Treći mjesec zdesna maše mi
    Od zvijezda nebo i ne vidim
    Ja sam Ingemar Stennmark iz Gajnica
    I trčim slalom među banderama
    Kao pobjednik stižem na cilj
    Stojim na haubi i slikam se
    U ruci blješti znak Mercedesa
    U drugoj topli kruh od pekara

    I svi me vole svima sam duhovit
    Čekaju na red da me upoznaju
    Samo ti nikako da shvatiš konačno
    Koliko me voliš suludo

    Tvoje ime mi je najljepši refren
    Što ga pjevam od srca na portafon
    Nitko se ne javlja ništa se ne čuje
    Samo susjedi prijete policijom
    Prozor tvoje sobe gađam kamenjem
    To sam vidio negdje film neki crno-bijel
    Al' u njemu je staklo bilo puno jače
    U njemu junak nije bjež'o od braće