KONJKO

04.10.2005., utorak

SEMI'S BACK

...MRKI... 1) UVOD
ETO LJUDOVIĆEVIĆI MOJI.....hevo mene malo da vam prićam blesavo o vrlo ozbiljnim stvarima....hmmmm....koje to zapravo i nisu....ETO TI POĆETKA....KOJI JE TO SAMO POĆETAK......

2)LAGANA RAZRADA
ZNAĆI STA FAKS JE PRED VRATIMA.....OPET JEBENI LABOSI I SEMINARI I SHIT....al to nije bitno.....bitno je to da smo mi dobili vrlo ozbiljne informacije da su u LIKI vidjeni medvjedi i to njih par.....NEZNAMO TOĆNO O KOLIKO SE TOĆNO MEDVJEDA RADI TOĆNO (UGLAVNOM UOPĆE).....neki kazu 4...neki 5....ALI MEDVJEDI SU MEDJU NAMA....I ONDA JA VAS PITAM.....KOJI JEBENI MEDVJEDI O KAKVIM MEDVJEDIMA MI PRIĆMO.......

3)EXKLUZIVNO
A SAD DA OTKRIJEMO VIŠE O KOJIM MI TO MEDVJEDIMA CIJELO VRIJEME PRIĆAMO..........
DAKLE LJUDI.....MI CIJELO FAKIN VRIJEME PRIĆAMO O MRKIM MEDVJEDIMA....
ETO SAD I TO ZNATE I TAK.....

4)ZAKLJUĆAK I TAK
NEMOJTE SE SAD SLUĆAJNO OPUSTIT I ULJULJAT U NEKI SVAKODNEVICU NEGO ONO KAK VELE LATINĆANI PARKET DIEM.....

- 16:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
Ovaj blog će vidit Semi i Chain...i niko (kranjcar) drugi osim nas. Tu će se jako puno pjesama skladat, tu će se puno cura golih moć vidit, tu će se tamagoćiji uzgajat (DA DA, SAMO KOD NAS), tu će se o politićarima našim vrlim epovi stvarat u tonama...TONAMA KAŽEM VAM...ovo je blog za sve mlade i one koji slusaju bsb...ali postoji jedno pravilo a to je!
NEMA SPRDANJA SA SLOVENCIMA, NJIH TAK VOLIMO DA JE ZABRANJENO PISANJE TVRĐE VERZIJE SLOVA Ć!

ZANIMLJIVO DO BOLA
KONJKO TJEDNA
KOKA TJEDNA

ZA NASMIJAT SE....
ONLINE STRIP

VIC NA EX
Idu šumom dva.....