KONJKO

19.09.2005., ponedjeljak

RAAAAAAAAT!! BJEŽMO!!!

Ili ne...naravno u pitanju je rat Hrvatske i slovenije kojim cu se sad pozabavit u maniri Frana Višnara. E pa o cem mi tu prićamo...rat je vrlo vjerojatan scenarij u roku od 5 minuta od trena kad ja popizdim i sam im naravno objavim rat! Naravno pripreme se poćele već odavno, pa ne mislite valjda da ja prićam gluposti il neke stvari bez pokrića!?!?!? HA! Pa ja sam CHAIN zaboga! Dakle kaj sam ja dosad napravil...za poćetak sam postavio 2 šlaufa vec prikopćana na vodu i spremna za pustanje u pogon ćim mi se sprdne. Potopit ću cijelu prokletu deželicu sam tak!!! Samo da vidim i jedan jedini razlog i vratit ću ih sve pod vodu odakle su i dosli! Nadalje, skinuo sam povećalo s mog švicarskog nožića i okrenuo ga prema slovenijićici! Da da, dobro mislite, na najmanji znak nepostivanja moje volje okrenut cu povećalo prema suncu i spalit cijelu jebenu zemljićicu slovenijićicu. Naravno to ce se desit samo ak uspiju zatvorit vodu i spasit se potopa koji im je namijenjen prije paljenja! U pripremi imam i jednu lopatu! E sad, pitanja naravno slijede...pa dobro CHAIN ti miroljubivi ćovjeće koji će ti kurac lopata...e pa na vam odgovor...Zato da mogu bit prvi ko je ne samo pokorio, potopio il zapalio neku zemlju neg da budem prvi ko je i cijelu jednu zemlju iskopo van s mjesta di je nekad bila!!! Al bez brige, necu tim prljavim tlom zagadit voljenu mi Hrvatsku grudu, tim smećem cu se koristit da prekrijem tragove neceg dosad jos najbrutalnijeg, najokrutnijeg i najopakijeg viđenog jos od vremena Katarine Medici i masakra poznatijeg kao Bartolomejska noć. Spremio sam the ultimate oružje izuzetne vatrene moći! Razorno kao Švarceneger u Irejzeru, prelijepo kao Anđelina u...bilo gdje, a opet lako kao moja bivša treba...predstavljam vam FULL SCALE FIRECRACKER ATTACK!! DA!!!! Napad petardama klase žabica z.x.dveiljade i piratica destroyer. Potpuna destrukcija u samo 10 sekundi. Jebanje sveg po spisku ovaj napad ćini bogom rata, carem ubijanja, princom uništavanja, ajatolahom smrti, despotom tame i generalom pakla! I sad nek se neko samnom zajebava!!!!! BO SELECTA!!!!

---Chain---

- 20:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
Ovaj blog će vidit Semi i Chain...i niko (kranjcar) drugi osim nas. Tu će se jako puno pjesama skladat, tu će se puno cura golih moć vidit, tu će se tamagoćiji uzgajat (DA DA, SAMO KOD NAS), tu će se o politićarima našim vrlim epovi stvarat u tonama...TONAMA KAŽEM VAM...ovo je blog za sve mlade i one koji slusaju bsb...ali postoji jedno pravilo a to je!
NEMA SPRDANJA SA SLOVENCIMA, NJIH TAK VOLIMO DA JE ZABRANJENO PISANJE TVRĐE VERZIJE SLOVA Ć!

ZANIMLJIVO DO BOLA
KONJKO TJEDNA
KOKA TJEDNA

ZA NASMIJAT SE....
ONLINE STRIP

VIC NA EX
Idu šumom dva.....