KONJKO

13.05.2005., petak

PLIVA

Strasno! STRASNO! Ja nemrem vjerovat Kak sam se nekaj fenomenalno sjetil a onda pal u bed jer vidim da se na tom baš i ne radi. (KAD SMO KOD SLOVA Š, TREBALI BI MI UVEST MEKANO Š JER SLOVENCI GA ISTO PIŠU S 2 KVAĆICE PA DA NEBU ISTO) No da se vratim na pojint! Gledam tak malo plivin site i covjeku dode sve milo kad vidi tak neku jaku firmicu, uspjesnu s obzirom na uvjete u drzavi, kaK uspjeva napravit to kaj su napravili...mislim ajmo...summamed je fakat stvar do jaja. Jedino kaj je u kurcu je kaj ga prepisuju prakticki i za hemkase (hemeroide brate!). No dobro, tak uspjesna farmaceutska tvrtka a da jos nije napravila neki protuslovenski bojni otrov. Dajte ljudi zamislite svijet bez slovenaca? Ok, Teritorijalno ne bi NIKAJ, ZIRO(dent), NADA(dimić) profitirali jer i ovak i onak ih nema na kartama. Premda bi se ta farma mogla iskoristit za preusmjeravanje cijevi od kanalizacija iz dubina prekrasnog nam Jadrana na taj jad i bijedu. Cuj, naslo bi se svoje na svom. A daj pazi samo miline sljedece, odmah do nas bi bili osterajheri! Jebate konaćno bi mi u susjedstvu bila zemlja ćiji jezik razmem!! Mislim ajmo usporedit osterajherski dijalekt njemackog sa slovenskom varijantom sprskog....NEMA ŠANSE! Nikaj ne razmem!!!! Viš kad smo već kod jezika, sjetih se i sranja o porijeklu nekih nacija. Mi smo kao iz Irana!?!?!? Aj dobro, AL ODAKLE SU ONI ONDA MAJKETIGA! Mislim znam da sigurno nisu dosli u paketu s nama jer da jesu Hrvatska bi danas imala ropstvo ozakonjeno, a mozda i blagoslovljeno! To meni sve nekak ćudno. Ja mislim, a ak mislim dakle jesam, a ak jesam onda znam, a ak znam onda je i toćno...da su slovencovi davno zaboravljena djeca sotone (nekaj tipa onih skandinafskih metalaca) koja su zivjela u zemlji sve do nedavno...dakle par stotina godina...i sad su dosli na površinu s namjerom da poslovenće svijet. Al kak bi to onda zgledalo pitam se ja, a trebal bi i ti dragi moj ćitatelju jer ak si ovaj text ćito do ovdje znaći da ih i ti "voli" ko i ja? To u prijevdu znaći da bi svi bili ko oni, dakle zivljeli bi po 10 u celijama od 3 kvadrata s rupom u sredini da se moš posrat a pogled iz celije bi vam bil zabranjen jer prvo drvo koje bi vani vidli bi bilo na tuđem teritoriju.
Da nastavim? I sad da Semi i ja napadnemo sloveniju i pokorimo ju prvo bi nam draga nam svima karla "jebote život kak je ružna" del ponte rekla da smo napravili slovenocid (kaj god to bilo), a onda bi nas gonili ko i ostale nam generale. A da i ne spominjem da se na slovkase ne isplati trosit đon na martama! I pored jedne takve situacije jedna farmaceutska sila (PLIVA) tu ne radi nikaj, a mogli bi ih sve tak zatrovat da je to za popizdit. Fino neki antislovenicid stavis u špricu i sam malo pošpricaš, i ne moras pazit da zaliješ austriju jer bi od toga tam raslo cvijeće i kojekakva govna (nebitno!!!)
I sad da ćovjek ne bude ogorćen situacijom!??? Molim pomoć!!!

- 17:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA
Ovaj blog će vidit Semi i Chain...i niko (kranjcar) drugi osim nas. Tu će se jako puno pjesama skladat, tu će se puno cura golih moć vidit, tu će se tamagoćiji uzgajat (DA DA, SAMO KOD NAS), tu će se o politićarima našim vrlim epovi stvarat u tonama...TONAMA KAŽEM VAM...ovo je blog za sve mlade i one koji slusaju bsb...ali postoji jedno pravilo a to je!
NEMA SPRDANJA SA SLOVENCIMA, NJIH TAK VOLIMO DA JE ZABRANJENO PISANJE TVRĐE VERZIJE SLOVA Ć!

ZANIMLJIVO DO BOLA
KONJKO TJEDNA
KOKA TJEDNA

ZA NASMIJAT SE....
ONLINE STRIP

VIC NA EX
Idu šumom dva.....