• On/Off

    < ožujak, 2007 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  

    Siječanj 2009 (1)
    Listopad 2008 (1)
    Rujan 2008 (1)
    Kolovoz 2008 (1)
    Srpanj 2008 (3)
    Lipanj 2008 (3)
    Svibanj 2008 (2)
    Ožujak 2008 (2)
    Veljača 2008 (1)
    Siječanj 2008 (3)
    Prosinac 2007 (6)
    Studeni 2007 (3)
    Listopad 2007 (2)
    Rujan 2007 (1)
    Kolovoz 2007 (1)
    Lipanj 2007 (2)
    Svibanj 2007 (5)
    Travanj 2007 (5)
    Ožujak 2007 (7)
    Veljača 2007 (4)
    Siječanj 2007 (9)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Welcome... go away :)

    You're just jealous becouse the voices are talking to me...

    nešto o meni:

    Ime: Sanja

    Grad: Karlovac

    Datum rođenja: 7.9.1992.


    Volim:

    svoje prijatelje, sebe, svoj kul mobitel, glazbu, Gunse, Marilyn Mansona, sve što je kul, svoj novi razred a i stari isto, volim iskrenost, kada netko ima svoje vlastito mišljenje, slobodu govora, dobre knjige, dobre filmove, kada ne moram učit, volim ljetne praznike, dobro napravljenu kavu iz Zihera, cvijeće, sunce, more, vodu, sok od naranče, volim svoj grad Karlovac, volim subote s društvom, volim skladnost, mir, tišinu, smirenost, volim svoju kosu, sistericu svoju volim, zgodne dečke, dečke s kul tenisicama :), svoj blog volim, HAJDUK, CHELSEA i ljude koji misle da su kul.


    Ne volim:

    loše prijatelje, Fall out boy, Billy Idol, Artic Mokeys, učenje, ne volim metalce s dugim kosama, dvolične ljude, neiskrene, zlobu, lošu vibru, ljude koji maltretiraju druge ljude, ne volim Avril, tehno folk, ljudi koji misle da su reperi, ne volim kada volim, ne volim Božić, mrzim Božić, ne volim seljačine, brđane itd, ne volim Dinamo, Barcelonu, Milan, ne volim kada netko ima glupu frizuru i glupe tenisice, narkiće, lijenost, darkere koji mrze šminkere, šminkere koji mrze darkere, ne volim što se ljudi dijele na slojeve, živčanost, deračinu, subotu do 18h, plakanje....


    [ ovaj dan želim zapamtiti]
    danas sam loše.. uzeo si dio mene. ne.. ne želim.
    voljela bih da ne mogu zamislit njega i nju.. kako grli i ljubi nju... ljubi ju kao što je mene.
    zlo mi je.
    želim zaboravit da postojiš, i ti i ona. želim vas izbrisat iz svog života.
    sada sam... još jedno...
    ali hvala ti za onih par sati sreće. za par dana zadovoljstva.
    kada sam se osjećala lijepom.
    a sada... mrzim te.
    mrzim što si me uspio unatoč svim mojim naporima smekšati i zadobiti.
    ovo je bilo za tebe.
    za nju.
    i za mene.
    sad sam bolje.

    mudrine... hh

    Smješimo se jer sutra će nam bit još gore.

    Trči, trči!! Umrijet ćeš zdraviji.

    I kad već misliš da je bitka gotova, opet dobiješ udarac u glavu!

    Nada se hvata svega što pluta.

    Uvijek je negdje zima.

    Odrekao se svega što voli zbog onog što voli najviše.

    Čovjek koji je samopouzdan, pozitivan, optimističan i koji posvećuje rad sa sigurnošću u uspjeh, magnetizira svoje stanje. On sebi privlači stvaralačke sile svemira.

    najgore je kad si zaljubljen, a ni sam nisi svjetan toga.


    tužna, sretna... ružna, lijepa...

    A beautiful lie.

    Kiša je prešla u maglu zasićenu kapljicama.




    Prelijepo je uživo vidjeti san...




    Pokvariš sve u samo jednom danu. Što ti ja nisam bila dovoljna?
    Kada se probudiš tamo gdje u ljubav vjeruju, što ćeš onda?
    Sada je gotovo... možda si ovo htio, ali ako ne, nema povratka.
    uf... trebalo nam je bit lijepo...
    laži... jebene laži...



    moje najdraže pjesme...

    November Rain; GnR

    When I look into your eyes
    I can see a love restrained
    But darlin' when I hold you
    Don't you know I feel the same

    'Cause nothin' lasts forever
    And we both know hearts can change
    And it's hard to hold a candle
    In the cold November rain

    We've been through this such a long long time
    Just tryin' to kill the pain

    But lovers always come and lovers always go
    An no one's really sure who's lettin' go today
    Walking away

    If we could take the time to lay it on the line
    I could rest my head
    just knowin' that you were mine
    All mine
    So if you want to love me
    then darlin' don't refrain
    Or I'll just end up walkin'
    in the cold November rain

    Do you need some time.. on your own
    Do you need some time.. all alone
    Everybody needs some time.. on their own
    Don't you know you need some time.. all alone

    I know it's hard to keep an open heart
    When even friends seem out to harm you
    But if you could heal a broken heart
    Wouldn't time be out to charm you

    Sometimes I need some time.. on my own
    Sometimes I need some time.. all alone
    Everybody needs some time.. on their own
    Don't you know you need some time.. all alone

    And when your fears subside
    and shadows still remain
    I know that you can love me
    when there's no one left to blame
    So never mind the darkness
    we still can find a way
    'Cause nothin' lasts forever
    even cold November rain

    Don't ya think that you need somebody
    Don't ya think that you need someone
    Everybody needs somebody
    You're not the only one
    You're not the only one



    Estranged; GnR

    When you're talkin' to yourself
    and nobody's home
    You can fool yourself
    You came in this world alone
    (Alone)

    So nobody ever told you baby
    how it was gonna be
    So what'll happen to you baby
    Guess we'll have to wait and see
    One, two

    Old at heart but I'm only 28
    And I'm much too young
    to let love break my heart
    Young at heart but it's getting much too late
    To find ourselves so far apart

    I don't know how you're s'posed
    to find me lately
    An what more could you ask from me
    How could you say that I never needed you
    When you took everything
    Said you took everything from me

    Young at heart an it gets so hard to wait
    When no one I know can seem to help me now
    Old at heart but I mustn't hesitate
    If I'm to find my own way out

    Still talkin' to myself and nobody's home
    (Alone)

    So nobody ever told us baby
    how it was gonna be
    So what'll happen to us baby
    Guess we'll have to wait and see

    When I find all of the reasons
    Maybe I'll find another way
    Find another day
    With all the changing seasons of my life
    Maybe I'll get it right next time
    An now that you've been broken down
    Got your head out of the clouds
    You're back down on the ground
    And you don't talk so loud
    an you don't walk so proud
    Any more, and what for

    Well I jumped into the river too many times
    to make it home
    I'm out here on my own, an drifting all alone
    If it doesn't show give it time
    To read between the lines
    'Cause I see the storm getting closer
    And the waves they get so high
    Seems everything we've ever known's here
    Why must it drift away and die

    I'll never find anyone to replace you
    Guess I'll have to make it thru, this time
    Oh this time
    Without you

    I knew the storm was getting closer
    And all my friends said I was high
    But everything we've ever known's here
    I never wanted it to die


    Wish you were here; Pink Floyd

    So, so you think you can tell Heaven from Hell,
    blue skies from pain.
    Can you tell a green field from a cold steel rail?
    A smile from a veil?
    Do you think you can tell?
    And did they get you to trade your heroes for ghosts?
    Hot ashes for trees?
    Hot air for a cool breeze?
    Cold comfort for change?
    And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    Running over the same old ground.
    What have you found? The same old fears.
    Wish you were here.


    Blind; Placebo

    If I could tear you from the ceiling,
    And guarantee a source divine,
    Rid you off possessions fleeting,
    Remain your funny valentine.

    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind,
    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind.

    If I could tear you from the ceiling,
    I know the best have tried,
    I'd fill your every breath with meaning,
    And find a place we both could hide.

    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind,
    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind.

    You don't believe me, but you do this every time,
    Please don't drive me blind.
    Please don't drive me blind..

    I know we're broken,
    I know we're broken,
    I know we're broken.

    If I could tear you from the ceiling,
    I'd freeze us both in time,
    Find a brand new way of seeing..
    Your eyes forever glued to mine.

    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind,
    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind.
    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind,
    Don't go and leave me,
    And please don't drive me blind.

    I know I broke it,
    I know I broke it,
    I know I broke it,
    I know I broke it.



    Tuga dolazi kasnije; Tina Vukov

    Jednom kad sve ovo sad
    bude daleko
    kad svane dan, nestane mrak
    kad dodje neko

    I rasplete sve sto veze me
    sve niti ovog sna
    mozda tad cu ti priznat'
    koliko sam te voljela

    Jednom kad mi sretnemo se
    u vervi grada
    ako ti ime izgovorim
    i ne zadrhtim tada

    I ako se ti osmjehnes mi
    kao nekada
    mozda ti priznam
    koliko sam te voljela

    Mozda cu tad reci ti sve ali danas jos ne
    to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
    one tek nasmjese se i odu bez tuge
    jer tuga dolazi kasnije

    Jednom kad ti pogledas
    u oci moje
    kad ponos vise ne bude
    igra za dvoje

    Tad cemo mi pricati
    dugo ko' nekada
    i mozda ti priznam
    koliko sam te voljela


    Eva; Nightwish

    6:30 winter morn
    Snow keeps falling, silent dawn
    A rose by any other name
    Eva leaves her Swanbrook home
    A kindest heart which always made
    Me ashamed of my own
    She walks alone but not without her name

    Eva flies away
    Dreams the world far away
    In this cruel children's game
    There's no friend to call her name
    Eva sails away
    Dreams the world far away
    The Good in her will be my sunflower field

    Mocked by man to depths of shame
    Little girl with life ahead
    For a memory of one kind word
    She would stay among the beasts
    Time for one more daring dream
    Before her escape, edenbeam
    We kill with her own loving heart

    Eva flies away
    Dreams the world far away
    In this cruel children's game
    There's no friend to call her name
    Eva sails away
    Dreams the world far away
    The Good in her will be my sunflower field


    Lamb Of God; Marilyn Manson

    There was Christ in the metal shell
    there was blood on the pavement
    The camera will make you god
    that's how Jack became sainted

    If you die when there's no one watching
    and your ratings drop and you're forgotten
    if they kill you on their TV
    you're a martyr and a lamb of god
    nothing's going to change
    nothing's going to change the world

    There was Lennon and a happy gun
    There were words on the pavement
    we were looking for the lamb of god
    we were looking for Mark David

    If you die when there's no one watching
    and your ratings drop and you're forgotten
    if they kill you on their TV
    you're a martyr and a lamb of god

    Nothing's going to change the world
    nothing's going to change
    Nothing's going to change the world
    nothing's going to change
    the world

    it took three days for him to die
    the born again could buy the serial rights
    lamb of god have mercy on us
    lamb of god won't you grant us

    Nothing's going to change the world
    nothing's going to change
    Nothing's going to change the world
    nothing's going to change
    the world

    If you die when there's no one watching
    and your ratings drop and you're forgotten
    if they kill you on their TV
    you're a martyr and a lamb of god
    nothing's going to change the world


    24 sata; Aerodrom - ova je za moje frendice, znaju one na koga mislim. volim vas najviše na svijetu!

    Priznajem grijesio sam bas kao I svi
    Znam da sam prepun mana ali vjeruj mi
    Moja ljubav oduvijek je bila cista I tebe dostojna

    Zbog nje sam bio spreman se pokoriti
    I protiv razuma se svoga boriti
    I napustit svoje staro drustvo tebi je bilo svejedno

    Ti nikad nisi saznala
    Koliko mi je do tebe stalo
    24 sata dnevno
    S tobom je bilo premalo

    Ti uvijek imas pravo se potuziti
    Mozda su ti drugi mogli vise pruziti
    Ali vjeruj kunem ti se nikad nisam za cijenu pitao

    Koliko sam puta te na kisi cekao
    Kasnila si sate nista nisam rekao
    Za tebe sam htio sve na svijetu tebi je bilo svejedno


    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: deviantART
    Hosting: Tinypic

  • ...white flag...

    Ona je tu
    a mi se ponašamo kao da to ne znamo
    ona je tu u patnji kiše,
    u bezgriješnim srcima
    zašto je nitko neće otjerati?
    kada će otići?
    sve više me je strah...
    strah me za vlastiti život
    za život koji ne volim
    ali ipak neću dopustiti da me pobijedi
    jača sam, znam to
    uspjet ću!

    Ako misite samo o prošlosti, zauvijek ćete biti zatočeni u njoj.
    Većina ljudi se neće slagati s tim. Ja izbjegavam razmišljanja o prošlosti. Ne volim onaj osjećaj tuge kad vidim koliko sam pograšaka učinila, koliko sam ljudi povrijedila i koliko je ljudi mene povrijedilo. Usredotočena sam na svoju budućnost. Kada mislim na svoju budućnost osjećam se sigurnom jer znam da me nešto čeka. Da ću nekako i ja pomoći u tome da svijet bude ljepše mjesto, a možda totalno suprotno... volim kada ne znam što će se sljedeće dogoditi, volim spontane stvari, volim iznenađenja, živim za sutra... Vjerujem da će sutra biti bolje nego što je bilo danas. Sada sam se sjetila što piše na onom zidu blizu moje škole, vjerovatno svi znaju, a za one koji ne znaju ovako ide:
    Nasmiješi se jer će sutra biti još gore.
    Tako nekako ide.
    Vjerujem da bi puno ljudima u životu bilo puno bolje da ne traže svoju srodnu dušu. Ako vas je vaš objekt požude odjebao zašto patiti za njim?! Ako te neće onakvog kako jesi, zašto bi vi njega trebali. Morate zapamtiti:
    To nije prava ljubav!
    U ovaj post sam dodala par rečenica jer mi je došlo...
    Pusti neka misle što hoće!

    pozdrav od mene.... wave


    |četvrtak, 29.03.2007., 09:48|

    |52| Komentari| Print| #






    ...always in my heart...

    Tears don't lie........... (for helena)

    A jebiga.. tako... svi nešto mudruju a ja ne znam što da napišem. nemam ništa za reći. zijev
    Jučer sam srela stare prijatelje u Ziheru. pričala sam s njima o davnim vremenima. Subota je prošla uobičajeno... Helena i ja pijane, Čupi pazi na nas i tako... bilo je svašta u subotu... party
    danas sam cijeli dan bila kod bake... užas... barem mi je dala pare što sam došla. naughty
    sada ovo pročitajte....

    Mrzim sve, mrzim sebe
    mrzim što sada nisi tu, kraj mene
    mrzim što nisi moj
    mrzim što ti je danas rođendan
    mrzim što si sada s njom
    mrzim što je voliš
    mrzim što ne mogu bez tebe
    mrzim što svakog dečka s tobom uspoređujem
    mrzim što me ne primjećuješ
    mrzim sve što jesi
    ali najviše od svega, mrzim što te volim…

    headbangmadblablapuknucuburninmad

    To sam prije više od tjedan dana napisala pa su mi moja čupi i helena rekle da stavim u postu. bila sam jakooo loše volje taj dan... no
    pa eto. za moje voljene. yes
    Nadam se da ste mi svi ok jer ja jesam... thumbup


    |nedjelja, 25.03.2007., 22:43|

    |13| Komentari| Print| #






    ...when the children cry...

    I was alone falling free
    trying my best
    not to forget...

    Razmišljajući što ću napisati u ovom postu, odlučila sam napisati o jednoj stvari o kojoj sam jučer razgovarala sa svojom prijateljicom Ančicom... kiss

    Depresija... zaliven Da li ljudi uopće znaju kako je to velika stvar? Kako ona upravlja našim životima? Mislim da većina zna, ali neki ne... Kako me živciraju glupače koje govore da su u depresiji samo da bi bile prihvaćene... znam ih par. headbang Ti se ljudi igraju s vlastitim životom. Oni govore da su u depresiji, onda se u to uvjere, postane im bit navika i zbilja počnu biti depresivni. Vidjela sam kako se to događa. Kako netko može željet bit depresivan? Kako?! Zašto si netko želi oduzet život? Glupe kukavice... Neka stisnu zube i neka idu dalje... Poslije svake kiše dolazi sunce. Znam da smo svi mi bili u nekim fazama kada smo bili loše volje i to bi nazvali depresijom... ali to nije bila prava depresija... Npr. Kurt Cobain, on je bio u depresiji, ali on je kukavica.. bojao se života, bojao se svega... ni ne zna koliko je ljudi ostavio za sobom da pate. Trebao je izdržati barem za svoju malu curicu... no

    Ne znam što da još napišem... napisala sam sve što sam htjela reći, naglasiti... zijev
    Da... uglavnom neći još dugo pisat postove zato da mi se nakupi što više komentara... :) ne šalim se.. ne da mi se više... ne znam o čemu...
    pusa svima... smijeh kiss nut


    |srijeda, 14.03.2007., 11:41|

    |28| Komentari| Print| #






    ...who killed me inside?...

    Šetat ćemo se po mjesečini…
    Po cijelom tijelu ću te dirati…
    Za ruke ćemo se držati…
    Nikad te neću ostaviti…

    zijev

    Baš sam loše volje…
    Vrlo je moguće da sam uništila jednu vezu od 6 mjeseci… pola godine… svi mi kažu da nisam za ništa kriva, da je on taj koji je prevario svoju curu… ali ja sam znala da on ima curu. Malo mi smeta to što sam napravila ali me malo pomalo počinje bolit briga i počinje mi to bit histerično smješno. A jebiga, nekim vezama nije suđeno da traju dugooo… dead wink
    Možda ta cura to nikad ne sazna, možda… ja se nadam. A vidjet ćemo… hahahaha… lud

    Mom bendu ide ok. Imali smo prve fotke. Hahahaha… imamo i riječi pjesme KRIPL, sada ćemo je u petak uglazbit… kod mene doma.. hahahaha… ono ja mislim da ćemo se mi za kojih dva tjedna razić. Nije ni nama suđeno. bang


    |utorak, 13.03.2007., 08:14|

    |4| Komentari| Print| #






    ...angel from my nightmare...

    hello there
    the angel from my nightmare....

    sve je loše... no

    headbangheadbangheadbang


    |nedjelja, 11.03.2007., 18:48|

    |8| Komentari| Print| #






    ...angel from my nightmare...

    Hahahha.. dva posta u jednom danu… kako glupo… zaljubljena sam u dvanaestogodišljaka… mali je zakon! On je moj mali klošar. rolleyes ma zzzzezam se. Ali,mali je zbilja zakon! Ahh… znaš na koga me podsjeća? Na veliko početno slovo L. Filip se zove. Mali klošar je poseban dečkić. Svi drugi klinci su isti, ista spika, žive za pjesmu Prava ljubav, i ta sranja. Baš je poseban, ona njegova kosa je posebna, hodanje… nitko me nikad nije dojmio tako jako kao što me on. Možda je to malo vama čudno. Ne znam. Danas ga je neki klinjo šakom lupio u glavu. Jadni… odmah smo ja i čupi napale malog budalu. Nitko neće dirati Filipa. Išla je čupi sa mnom zbog toga jer su ti klinci jako bahati i kada ih je više na jednom okupu tko zna što bi bilo. Bahato đubre proletersko! Neće ga više dirat, sigurna sam!
    Najnovija vijest u mom životu je ta da OPET imam bend! Hahhahaaa… pošto sada svi osnivaju neki bend vijeme je da ga i ja imam.. I tako Ana, Mamula i ja imamo bend koji se zove DLAKAVE PIČKE ili nisam sigurna, nešto sa svinjama… ?? Prva nam se pjesma zove Mozart sa djecu… Mamula svira klasičnu gitaru, Ana električnu gitaru i ja sam vokal i srce benda! J mi smo bend bez bubnjara i bez bas gitare! Hahha.. svi su ljubomorni na naše talente. Pošto nitko od nas nema nikakve sposobnosti smišljati nikakve glupave pjesme, odlučili smo svirat pjesme sa stihovima koje je netko drugi smislio. Puno toga riskiramo time. Prva strofa u pjesmi je ono odrasli na ulici, završili na frulici, krali po dućanima i fafali danima.. sad sam zaboravila tko je to točno izmislio, zna Mamula Igor. A dalje, to će već netko smisliti. Melodija će nam biti superrr… zujo
    Nova uvreda… baš si peter krstitelj.. al ovo krstitelj treba onako kao english izgovoriti, a i peter. Vrlo je smješno. Što još da kažem.. e pa to da me svi mrze.. e u subotu će me helena i barbara prisilit da idem na neki šugavi rođendan od dva dječaka koji me mrzee… ali one su jako dobre s njima, pa onda one moraju ići.. opet će me svi gledat pogledom smrti i mržnje, kao u ziheru. Nadam se da ću biti previše napušena da bi skužila što se oko mene događa. Ipak ne previše. Samo piši.. samo riši.. kako glupo. smokin
    U subotu, prošlu, se dogodilo nešto što me jako povrijedilo. Jedan dečkec po imenu JURA je rekao da smo ja i helena prave kurve. E po ćemu sam ti ja kurva?! I helena?! Kako mi idu na jetra takvi ljudi. znam da je bio pijan, a pijani ljudi uvijek govore istinu. To što je on meni uzeo faf i ja sam mu ga uzela natrag, ne čini mene nikakvom kurvom. Debil glupi. Možda se ja ponašam kao kurva, a to sumljam da je istina, jer znam kako se kurva ponaša a ja se tako ne ponašam. E kako sam ja tog dečka zamrzila. Baš jako. Ako se ja ponašam ko kurva, čudno je to kako mi nitko prije to nije rekao. I ti ljudi koji su bili tamo, sigurno me i oni sada smatraju kurvom. Čula sam da je suča mene i helenu obranio, šta ja znam. Barem ima još uvijek dobrih ljudi.
    A sada pročitajte ovo sranje od posta ispod…. rofl


    OVO MORATE PROČITAT (šalji dalje)

    UČITELJICA
    Zovem se Ljiljana M. Ljiljana sam dobila ime po onoj pjevačici iz Magazina što je umrla od raka. Baba je tila da mi bude ime Kata, ko u njezine matere, al mater moja je rekla da što onda nije ona svojoj kćeri dala ime Kata, i bilo joj baš super ime Ljiljana i nekako je nagovorila i ćaću, pa mi baba nije pričala s materom ali su se pomirile kad se rodio moj brat Jure. Meni je baš drago što mi je ime Ljiljana zato što da mi je ime Kata bila bi prava ona seljanka, a ja sam iz grada, one zgrade odmah iznad Općine. Studiram u Zagrebu, sad sam već treća godina na Učiteljskoj, ako Bog da još jedna i onda sam završila i vratit ću se doli. Kaže mi ćaća da će bit posla jer će učiteljica Dara taman za godinu dana u penziju. Dobra je Dara. Iako je naš svit baš ne voli jer je Srpkinja, meni je ona bila baš draga učiteljica! Ćaća mi je reko stricu du mi nađe nekog golfa gore Berlinu, pa će mu prikucat table od našeg starog , pa će to bit moje auto i moć ću s njim ići na posao. Blizu mi je škola al eto nek imam kad pada kiša. Ja sam uvik tila bit učiteljica. To je baš najlipši poso za žensko. Kod kuće si do podne, stigneš svom čoviku napravit ručak, a ako si još malo spretnija stigneš i u komšiluk popit kavu dok ti čovik ne dođe. Meni je i ovdje u Zgrebu lipo, al razlika je doli. Ovdje izlazim na Savu I baš mi bude super. Prijateljice su mi sve naše, tako da nitko ne pije, nekad zapalimo al ne ono popravo, jer kad jednom počneš gotovo ti je, a i moreš dobit rak pluća i mogu ti požutit zubi i nokti, to mi je baš gadno vidit. Nediljom idemo u Dubravu na misu, tamo je najlipiša misa jer budu svi naši I onda se opet vratimo na Savu na kavu, nedilja nam je baš super i nikad ne učimo nediljom al zato smo svaki drugi dan prve u Nacionalnoj. Svjesne smo toga da nam roditelji šalju pare da završimo fakultet a ne da dangubimo po Zagrebu ko pojedini, ne daj Bože. Kući idem za Božić, Uskrs, Svisvete, liti i nekad za vikend kad imam svatove. Kod kuće je opet najlipše. Onda se skupe sve moje prijateljice, dođu i one iz Mostara i Splita, onda smo svaku večer vani na narodnoj i bude nam pravo. Kažu mi da je sad i nediljom glazba uživo, piva neka pjevačica I kažu da bude super! Jedva čekam kad ću kući! Trenutno nemam momka. Hodala sam na prvoj godini s jednim momkom iz Požege, dobar je on, al nema do naših momaka. Zato se ja nadam da ću doli kad se vratim nać nekog pravog našeg momka iz kršćanske obitelji i udat se. Sad su mi 22, dok završim i vratim se 23 i po, nek odamo godinu i po bit će mi 25, to je meni baš najlipše vrime za curu da se uda. Ćaća mi je prije govorio da studiram medicinu, ali smo mater i ja skontale da to ne bi završila prije tridesete, a šta onda, pristarila bi i di sam onda prispila. Ovako mi je puno pametnije. Možda ću onda doć do Zagreba nać neku vjenčanicu, ima ih i doli u Grudama super, al namjerno, da mi ne bude ista ko svačija i da se vidi da sam ja ipak svjetska žena. Tila bih imat troje dice, to mi je baš taman, ni puno ni malo. Prvi dvoje ću nadit u svekra i svekrve, da ne ostanem bez zemlje ko moji mater i ćaća, a onda ću treće po sebi. Ako bude žensko Maja, ko ona manekenka iz Ljubavi u zaleđu, a ako bude muško Ogi. Eto, samo ako Bog da zdravlje i bude se mililo. Nekad mi samo padne na pamet kako ću izgledat kad rodim troje dice, mater mi je rodila dvoje i priličito se udebljala. Ja ću se borit da se ne udebljam vrlo, nije ni to nemoguće, kad pogledaš npr. Cecu, u žene eno velika dica a izgleda ko curetak, svaka joj brate čast! Napisala bi ja još štogod, kao što to vidite puna sam ambicija, planova I ideja, al sad moram učit. Za dva dana mi je ispit, da to dam pa da odem kući, da prispijem u nedilju doli na misu, nek rodbina vidi da sam opet očistila godinu u 9. misecu. Materi će bit drago.

    deaddeaddeaddeaddead

    To vam je zbilja napisala neka ženska. Kako neki ljudi imaju jadna, ograničena mišljenja. Baš mi se gade. Ali to sve treba prihvatiti. I oni su ljudi, ali malo gluplji. Nadam se da vas je nasmijalo ovo. Mene i moju seku je. Pozzz wavemah


    |petak, 09.03.2007., 20:06|

    |4| Komentari| Print| #






    ja i samo ja

    Evo... moja bolest je prerasla u nešto više, u pravu boleštinu. sada svi moji drugovi imaju blogove, a ja sam svoj sasvim zaboravila. Pa evo da napišem postek. I tako.. još je jedan tjedan prošao s istim riječima - kad će već subota?! - i tako kada je došla nemam nikakvo mišljenje o ničemu, samo sjedim i mislim o tome kako nemam prijatelja.. hahahhaaa... ne biii....evo kako vidite samo gluposti pišem..
    Kako su me moje kovrčave ljepotice obavjestile da u subotu idemo u ziher van... pa ajdee.. barem će ova subota biti malo drugačija. joj.. kako mrzim ić u taj ziher.. iste face, isti pogledi, ono kao da će te ubit.. ma boli me.. idemo u parkić (nismo dugo bile) u faf, pa u ziher pa ne znam.. kako me sve to veseli! bang nema veze.. takva sam danas..
    kuhar se u helenu zaljubio! on nju voli! hahahahhaha... kada je meni ona to rekla!!! hahahhahaaaa.... zujo
    i ja sam zaljubljena.. u malog klošara iz šestog razreda.. ide u moju školu.. kako je mali zakon! ljubav mog života! cerek
    pozzzzdravvvv..... od mene... wavemah


    |petak, 09.03.2007., 14:56|

    |3| Komentari| Print| #






    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.