BRANKO STOJKOVIĆ ŠTIT - PRAVDA ZA SVE

četvrtak, 09.08.2007.

KORUMPIRANA PAVIĆKA ME LAŽNO PROGAANJA

JA SAM ŽRTVA KORUMPIRANE POLICIJE, DRŽAVNOG ODVJETNIŠTVA I SUDA


U »Večernjem listu« od 14. veljače na str. 16 objavljen je tekst »Dokazani udarci šakama i lancem« u kojem su, počevši od naslova, pa do kraja teksta, navedene mnoge neistine. Zato, Vas pozivam da po Zakonu i Ustavu RH iz članka 38. objavite moj ispravak, tj. demant u sljedećem broju, istom veličinom slova i teksta.

Bez obzira kakvi se sve izmišljeni motivi mogu meni pripisati, no radi se o beznačajnim događajima, koji su »napumpani« do veličine. Čudno je da sam u odsutnosti osuđen? A expresno izricanje presude vidim u tome što me se u montiranim procesima proganja. Otkrivam potpunu neosnovnost optužnice i presude, pri čemu ukazujem na grubu zloupotrebu u vezi sa ovom stvari. U svoja dva slučaja (kod sutkinja Antonije Bagarić i Sandre Hančić), kao izraz primjerice dokaz je: osvete i slijepe mržnje, tj. zablude, prema meni u stvarnosti. Odgovorne osobe u državnim službama oslobađaju kriminalce i ubojice, koji se slobodno šeću ulicama, a oni, se još i s njima druže. Napominjem, nije bilo nikakvo učinjeno krivično djelo sa moje strane. Iz ovoga primjera se vidi kako se moji neistomišljenici pretvaraju u (zajedničku) harangu i linč.

U početku suđenja sutkinja Sandra Hančić me se je riješila iz sudnice na hodnik, kako ne bi mogao razuvjeriti i ovako »lažne« svjedoke, svojim pitanjima, svakoga posebno: »jesu li vidjeli ozljede, i na kojim mjestima nalaze se na tijelu, odnosno da ih opišu?« Zanimljivo – ozljede samo na papiru? Koje na Feđi Medaku nitko nije vidio. Drugi dan od dolazi na posao na gradski bazen, a novinarka Večernjeg lista ga slika i s njim razgovara. Dok treći dan otilazi na sportski trening. A da podsjetim i drugi ljudi nisu mogli te ozljede vidjeti. Iako on je ishodovao papir na kojemu se radi o »lakim tjelesnim« ozljedama, a ne teškim.

Prvostepena presuda donesena je nepravedno, što znači da još ništa nije »dokazano«. To je političko suđenje.

A moje povrede (od palica) koje su svi mogli vidjeti i u novinama, koje mi je nanesla Medakova skupina, na čelu s Miroslavom Levakom na gradskom bazenu, gdje su mi i djeci nanesli strah, bivaju oslobođeni RJEŠENJEM K-DO-366/03. od 31. 12. 2003. Državnog odvjetništva potpisanog od strane Ksenije Pavić. Da bi pretprošli tjedan, za vrijeme vikenda oni pretukli trgovca na benzinskoj pumpi »Čulo«, koji je završio od ozljeda i šoka u bolnici, a to policija prešućuje i o tome se ne piše. Sud je brz kada mene treba kazniti – i još to na lažan način.

Nema moje obrane niti završne riječi. To je dokaz da Bjelovarski sud radi po »pristranom« političkom diktatu. Iza te sapunice, produciraju se, i mogu reći sakrivaju pravi problemi. Podnesao sam brojne kaznene prijave protiv raznih počinitelja – one stoje ili su odbacivane. Meni se i dalje slobodno prijeti smrću, napada noževima, palicama i pištoljima, provaljuje u auto, uništavaju stvari i na javnim mjestima vrijeđa, itd.

I nije točno da je Nada Mičuda svjedočila protiv mene – i to je jedna od podmetnute laži. Dakle ljudi koji su se odlučili da me proganjaju, o njima ovisi pravni poredak i sigurnost države.

U Bjelovaru, 16. 02. 2004.

Predsjednik Udruge »ŠTIT«:
Branko Stojković



www.stit-bjelovar.hr

09.08.2007. u 11:55 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2014 (1)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Branko

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr