Veslač učestalog fakulteta

16.09.2007., nedjelja

Ja i D.G. smo službeno skupa ljudi moji možda ću djelovatti kao neka ljiga ljubavna kao Danielle Steel ali ljubav zaista čini čuda kod čovjeka. Bili smo cijeli vikend skupa, zato se nisam ni javljala i zbog njega sam čak propustila i legendarno studentsko ludovanja u Kukljici, na Ugljanu. Kolege su mi rekle da je bilo vrhunsko i nezaboravno, ali preboljela sam to jer mi je moj novopečeni mali sredio tako dobar vikend.
Uglavnom podržava me u mojim nastojanjima, u petak ćemo skupa biti u Zagrebu, u njegovom stanu, on sređuje isto neke papire za faks, a ja idem se raspitivati na PMF, u potragu za svojim snovima i zaboravom Zadra. Uglavnom živi sam dokaz da ljubav čini čuda...
Svima puno pusa i vidimo se za mjesec dana kada ću vam javiti ishod naše zagrebačke priče, tj. naših prijemnih, molite dragog Boga da nam uspije! Dotad i vi trežite svoju ljubav!Pusa.

- 01:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi