Ima to već neko vrijeme i VIP je stvarno iritantan s tim. Svaki put kad nazoveš službu za korisnike prisilno slušaš tu informaciju jednu minutu, a onda uslijedi još nekoliko minuta čekanja uz "procjenjeno vrijeme čekanja više od dvije minute". Gužve nisu velike zato jer je veliki broj korisnika, nego zato jer sve nedovoljno opišu i ponude korisnike da saznaju više na info telefon. A tamo ne znaju odgovorit ni na jedno složenije pitanje. Katastrofa.
08.08.2004. (11:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bojan
Ima to već neko vrijeme i VIP je stvarno iritantan s tim. Svaki put kad nazoveš službu za korisnike prisilno slušaš tu informaciju jednu minutu, a onda uslijedi još nekoliko minuta čekanja uz "procjenjeno vrijeme čekanja više od dvije minute". Gužve nisu velike zato jer je veliki broj korisnika, nego zato jer sve nedovoljno opišu i ponude korisnike da saznaju više na info telefon. A tamo ne znaju odgovorit ni na jedno složenije pitanje. Katastrofa.
08.08.2004. (11:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...