Ovaj svijet je dualne prirode, svijet polariteta i relativnosti. U njemu caruju relativno 'dobro' i relativno 'zlo'. Drugim riječima, ono što je za naše aspiracije uperene u ovaj svijet 'dobro' za našeg bližnjeg može predstavljati zlo. Svi utjecaji koji nas po našoj osobnosti i njenoj tjelesnosti kao izvanskioj manifestaciji vežu za ovaj svijet i time udaljavaju od utjecaja Božanske prirode, njegovim vječnih zakona, apsolutnog dobra možemo prepoznati kao Zlo. A protiv njega se ne možemo boriti relativnim 'dobrom' ovog svijeta. Možemo jedino prema njemu ne djelovati. Okrenuti drugi obraz. Spremiti mač u korice kako Isus nalaže Petru. Snage Dobra, snage božanske prirode dane su nam prvenstveno za borbu u nama samima. Za nadvladavanje naše zemaljske osobnosti i utjecaja koje po njoj primamo od ovog svijeta. Snage su to za borbu i nadvladavanje u našoj nutrini jer upravo tamo se i ostvaruje Kraljevstvo za koga je Isus ukazao da je u nama. Ono nije od ovog svijeta. Samim tim i svaka naša (re)akcija i pokušaj da snage Božanske prirode primjenimo na izvanjsko u kojem i djelujemo svim segmentima naše osobnosti, snižava vibraciju te snage na nivo ovog svijeta. Time samo hranimo njegovu prirodu, te tako sudjelujemo u njegovoj uzročno-posljedičnosti.
06.08.2004. (12:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Stoga svaku ovosvjetsku praksu i djelovanje koje u konačnici ima smrt, a ne život vječni, možemo okarakterizirati kao Zlo. Takva životna praksa, život u nepoznavanju Boga, ne življenje u Bogu i iz Boga po onom Duševnom u nama naziva se-'grijeh'. Entropija ovog svijeta u svojoj konačnici ima upravo to smrt na fizičkom nivou, a kasnije, na njegovoj nevidljivoj, finotvarnijoj strani i tzv. 'drugu smrt' kojoj su podložni suptilniji nosači naše osobnosti. Nama je za života stoga ostvariti stanje Života, stanje nedoirljivosti od zla, od utjecaja ovog svijeta iz kojega možemo s punim pravom poput Pavla uzviknuti '...smrti, gdje je sada tvoj žalac?'
06.08.2004. (12:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ah, dobro-zlo, joooj - zar ozbiljni ljudi još raspravljaju o tomu!? Pa to je toliko relativno. Ups, skoro zaboravih da ste fanatično ukopani u dualizmu! No, da se izrazim vašom terminologijom: "neda mi Đavo mira" - moram nešto kazati... Pa zbog takvih razmišljanja Isusa su njegovi suvremenici - zakonoznanci osuđivali kao grešnika (da ne nabrajam mnoštvo detalja). Taktika svjetovnih vlasti je "zavadi pa vladaj" a stalno religijsko farizejstvo ima taktiku "uplaši pa manipuliraj" - na taj način `okrečeni grobovi` tabuiziraju religiju i zamagljuju bit evanđelja (Radosna vijest). Vojnicima `legla guinjeg` puna su usta grijeha: ovo je grijeh ono je grijeh; a radosna vijest je jednostavna: MILOŠĆU STE SPAŠENI. Pomozimo ljudima da se oslobode skrupula i da u radosti spasenja žive slavu Božju. A svaki čovjek posjeduje "kapital" savjesti - jedinstven i božanski. Stoga je nepotrebno a najčešće i kontraproduktivno raspravljati o pojedinačnim vizijama "dobra i zla".
17.09.2004. (08:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Porto
Ovaj svijet je dualne prirode, svijet polariteta i relativnosti. U njemu caruju relativno 'dobro' i relativno 'zlo'. Drugim riječima, ono što je za naše aspiracije uperene u ovaj svijet 'dobro' za našeg bližnjeg može predstavljati zlo. Svi utjecaji koji nas po našoj osobnosti i njenoj tjelesnosti kao izvanskioj manifestaciji vežu za ovaj svijet i time udaljavaju od utjecaja Božanske prirode, njegovim vječnih zakona, apsolutnog dobra možemo prepoznati kao Zlo. A protiv njega se ne možemo boriti relativnim 'dobrom' ovog svijeta. Možemo jedino prema njemu ne djelovati. Okrenuti drugi obraz. Spremiti mač u korice kako Isus nalaže Petru. Snage Dobra, snage božanske prirode dane su nam prvenstveno za borbu u nama samima. Za nadvladavanje naše zemaljske osobnosti i utjecaja koje po njoj primamo od ovog svijeta. Snage su to za borbu i nadvladavanje u našoj nutrini jer upravo tamo se i ostvaruje Kraljevstvo za koga je Isus ukazao da je u nama. Ono nije od ovog svijeta. Samim tim i svaka naša (re)akcija i pokušaj da snage Božanske prirode primjenimo na izvanjsko u kojem i djelujemo svim segmentima naše osobnosti, snižava vibraciju te snage na nivo ovog svijeta. Time samo hranimo njegovu prirodu, te tako sudjelujemo u njegovoj uzročno-posljedičnosti.
06.08.2004. (12:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Porto
Stoga svaku ovosvjetsku praksu i djelovanje koje u konačnici ima smrt, a ne život vječni, možemo okarakterizirati kao Zlo. Takva životna praksa, život u nepoznavanju Boga, ne življenje u Bogu i iz Boga po onom Duševnom u nama naziva se-'grijeh'. Entropija ovog svijeta u svojoj konačnici ima upravo to smrt na fizičkom nivou, a kasnije, na njegovoj nevidljivoj, finotvarnijoj strani i tzv. 'drugu smrt' kojoj su podložni suptilniji nosači naše osobnosti. Nama je za života stoga ostvariti stanje Života, stanje nedoirljivosti od zla, od utjecaja ovog svijeta iz kojega možemo s punim pravom poput Pavla uzviknuti '...smrti, gdje je sada tvoj žalac?'
06.08.2004. (12:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gnojnice | mostar
Ah, dobro-zlo, joooj - zar ozbiljni ljudi još raspravljaju o tomu!? Pa to je toliko relativno. Ups, skoro zaboravih da ste fanatično ukopani u dualizmu! No, da se izrazim vašom terminologijom: "neda mi Đavo mira" - moram nešto kazati... Pa zbog takvih razmišljanja Isusa su njegovi suvremenici - zakonoznanci osuđivali kao grešnika (da ne nabrajam mnoštvo detalja). Taktika svjetovnih vlasti je "zavadi pa vladaj" a stalno religijsko farizejstvo ima taktiku "uplaši pa manipuliraj" - na taj način `okrečeni grobovi` tabuiziraju religiju i zamagljuju bit evanđelja (Radosna vijest). Vojnicima `legla guinjeg` puna su usta grijeha: ovo je grijeh ono je grijeh; a radosna vijest je jednostavna: MILOŠĆU STE SPAŠENI. Pomozimo ljudima da se oslobode skrupula i da u radosti spasenja žive slavu Božju. A svaki čovjek posjeduje "kapital" savjesti - jedinstven i božanski. Stoga je nepotrebno a najčešće i kontraproduktivno raspravljati o pojedinačnim vizijama "dobra i zla".
17.09.2004. (08:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...