DISTRIBUCIJA EKO MM d.o.o. odlučio se za dualni kanala distribucije svojih proizvoda. Orijentirani smo na sve dobne skupine. Proizvod se moe kupiti u naoj prodavaonici ili preko posrednika odnosno trgovine na malo s kojima imamo sklopljeni ugovor. Tehnoloki razvoj potaknuo nas je za odabirom interneta kao suvremenog distribucijskog kanala. Na naoj web stranici (www.ekomm.hr) kupci mogu brzo, efikasno, povoljno i jednostavno naručit proizvod za koji su se odlučili te će u roku od najkasnije 5 radnih dana na kućnu adresu preuzeti eljeni proizvod.
PROMOCIJA Cilj nae promocije je brendiranje naeg novog proizvoda- pekmeza od ljive Bistrice. Sve promocijske aktivnosti podijelili smo na dvije skupine: 1. PRIMARNE promocijske aktivnosti: letak, broure, katalozi te web stranica 2. SEKUNDARNE promocijske aktivnosti: promidba kao najbolji oblik promocije jer nam osigurava direktan kontakt i povratne informacije od strane naih kupaca. Naglasak ćemo staviti i na ambalau koja će svojim izgledom privući panju potencijalnom kupcu i odgovarati eko standardima. Također nastojat ćemo to vie sudjelovati na sajmovima gdje će se potencijali kupci moći upoznati sa asortimanom proizvoda EKO MM d. o. o.
20.02.2019. (20:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
1. PODACI O PODUZETNIKU
Ime i prezime: Lea Baić Mjesto i godina rođenja: Rijeka, 2000. Godina Adresa stanovanja: uknica 23 Obrazovanje: dipl. oec Poznavanje stranih jezika: Engleski jezik A1 Radni sta i radno iskustvo: Poduzetnik zavrene srednje ekonomske kole Mije Mirkovića i Ekonomskog fakulteta u Rijeci. S dvogodinjim iskustvom u obavljanju djelatnosti na poziciji menadera
2. POLAZITE
2.1. Nastanak poduzetničke ideje Između različitih metoda pronalaenja poduzetničkih ideja, mi smo se odlučili za brainstorming metodu, odnosno nabacivanje ideja. Vođeni tom metodom doli smo do odluke za proizvodnjom i prodajom proizvoda od domaće ljive, točnije pekmeza. Za ovu ideju odlučili smo se zbog eko- uzgoja, te irenja zdravog načina prehrane i ivota obzirom da pekmez ima najveći udio voća u svom sastavu u usporedbi sa srodnim proizvodima. Za proizvode od domaće ljive također smo se odlučili i zbog toga to smatramo da na tritu nema dovoljno proizvođača koji prodaju i zdrave i ukusne slastice od ljive.
2.2. Vizija poduzetničkog pothvata Vizija nae tvrtke na samom početku poslovanja je postati prepoznatljiva marka te se povezati s potroačima - marketinkom strategijom do povjerenja kupca. Kroz 5 godina u naoj viziji namjeravamo uvesti na proizvod u ponudu ugostiteljskih objekata osmisliti mini ekoloka pakiranja za doručak.
20.02.2019. (20:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
2.3. SWOT analiza T1 Swot analiza uvođenja novog proizvoda Peky
SNAGE
ďś Iskustvo uzgoja ďś Obiteljski posao- povjerenje ďś Plodovi sazrijevaju u kolovozu, rujnu i listopadu ďś ljiva bistrica podnosi zimske temperature do -30 stupnjeva ďś Prostor proizvodnog pogona u vlasnitvu osnivača SLABOSTI
ďś Nedostatak autoriteta- uloga vođe ďś Utjecaj emocija na poslovanje ďś Problem nasljeđivanja ďś Visoki trokovi promocije
PRILIKE
ďś Izvoz u EU ďś Prostor za daljnji razvoj i povećanje profita ďś Bolja povezanost s kupcima- brand proizvod ďś Suvremeni način oglaivanja
PRIJETNJE
ďś Velika konkurencija (Podravka) ďś Vremenska neprilika ďś Bolest ljiva (arka)
3. PREDMET POSLOVANJA 3.1. Opis postojećeg poslovanja Proizvodnja i prodaja različitih proizvoda: dem, vino, liker i voćni sok od domaće kupine te uvođenje ljive u uzgoj i proizvodnja peklmeza. Da bi vremenom postigli brand proizvod, odlučili smo se oko okusa i dizajna ambalae savjetovati sa iskusnom food blogericom Ninom Mrvicom, s kojom smo ostvarili uspjenu suradnju. Ona je osmislila recepturu proizvoda od namirnica isključivo iz naeg uzgoja i da bi poslovna suradnja bila uspjena, Nina će izrađivati pite, vafle, torte i razne druge slastice od naeg pekmeza, objavljivati će na svom blogu uratke pozivajući se na nas kao proizvođača.
20.02.2019. (20:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
3.2. Opis poslovanja i djelatnosti u projektu Zahvaljujući poticajima iz fondova Europske unije koja je uloila 60 000,00 kn bespovratnih sredstava uspjeno smo pokrenuli stvaranje i plasiranje novog proizvoda te osnovali d. o. o.
4.LOKACIJA Na poslovni prostor otvoren je u samom centru grada Rijeke (Ivana Filipovića 2), dok se proizvodni pogon nalazi na adresi Pothum Plaćanski 4. Potujemo standarde bio uzgoja i ekoloke proizvodnje jer proizvodimo zdravu hranu u zdravom okoliu kakva je Lika. Daleko od onečićivača poput industrije i gradskog smoga. Na raspolaganju joj je bila radna snaga iz neposredne blizine te dobra prometna povezanost s Rijekom i Zagrebom.Naa ambalaa spada u drutveno odgovorno ponaanje zbog mogućnosti recikliranja.
5. TEHNIČKO- TEHNOLOKI ELEMENTI ULAGANJA 5.1. Opis strukture ulaganja Ulagat ćemo u to moderniju tehnologija i opremu potrebnu za pripremu pekmeza ljiva, a dio ulaganja odvojit ćemo za marketing i promociju, te u dizajn naih proizvoda.S LAB 100 stroj je za proizvodnju pekmeza, a inovativan je po tome to pekmez pečemo u velikim količinama.
5.2. Struktura i broj postojećih zaposlenika, planirano zapoljavanje Brojimo 3 radnika zavrene srednje kole sa srednjom stručnom spremom. U budućnosti planiramo zaposliti nove radnike prilikom otvaranja novih objekata koji će se prije uključenja u radni proces educirati u sklopu namjenski organiziranih edukacija.
20.02.2019. (20:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
5.3. Primjena inovacija ili nove tehnologije Planiramo uvođenje novih trendova tehnologije zbog potreba naeg poslovanja, osmisliti mini pakiranja namijenjena ugostiteljskim objektima i uvesti standard kvalitete 9001:2015.
6. ANALIZA TRITA 6.1. Trite nabave Poslujemo s domaćim dobavljačima namirnica i ambalae. Svoje odnose pokuavamo odrati profesionalnim ponaanjem i redovitim isplaćivanjem naih obveza.
T2 Trite nabave- ambalaa Dobavljači Cijena po teglici u kn Udaljenost u km Kvaliteta Vrsta sirovine Način plaćanja Ksenomed d.o.o. 1,25 167 Odličan Teglica Nalog Luna d.o.o 2,50 274 Vrlo dobar Teglica Nalog Izvor: simulirani podatci
T3 Trite nabave- sirovina Dobavljači Cijena po vreći od 20kg Udaljenost u km Kvaliteta Vrsta sirovine Način plaćanja OPG Vuka 120,00 523 Odličan limun Nalog OPG Istra 160,00 150 Vrlo dobar limun Nalog Izvor: simulirani podatci
Prilikom analize trita rukovodili smo se slijedećim elementima: dobavljači, cijena, udaljenost, kvaliteta, vrsta sirovine i način plaćanja. U ui izbor za ambalau uli su Ksenomed d. o. o. i Luna d. o. o. radi se o dobavljačima koji su na tritu poznati po kvaliteti svoje ponude i profesionalnom odnosu prema poslovnim partnerima. Odabrali smo Ksenomed d. o. o.zbog kvalitete i pristupačnije cijene. Prilikom izbora za nabavu limuna opredijelili smo se za OPG Vuka iz razloga to vjerujemo u kvalitetu njihovog uzgoja te pristupačnijoj cijeni.
20.02.2019. (20:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
6.2 TRITE PRODAJE Djelujemo lokalno i regionalno, a u budućnosti se nadamo suradnji s inozemnim dobavljačima i partnerskim tvrtkama. Svoju konkurenciju smatramo jakom i dostojnom ali mislimo da smo svojom inovativnoću i kvalitetom u mogućnosti preuzeti vodstvo na tritu.
T9 Ocjena učinkovitosti proirenja poslovanja tvrtke EKO MM d.o.o. Pokazatelj 2016. godina 2017. godina 2018. godina Profitabilnosti 42 % 40 % 34 % Izvor: simulirani podatci
Zaključak: Profitna stopa pokazuje osiguranu učinkovitost naeg pothvata.
20.02.2019. (20:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
8. ZAKLJUČNA OCJENA Poslovanje je usmjereno na odrivu proizvodnju koja pridonosi razvoju lokalne zajednice, ekolokom uzgoju i profitabilnosti u skladu s trendovima. Financijski pokazatelji od osnivanja tvrtke do danas ukazuju na rast i razvoj. Ulaganjem u marketinku strategiju očekujemo uspjenu realizaciju poslovnog plana.
20.02.2019. (20:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
DISTRIBUCIJA
EKO MM d.o.o. odlučio se za dualni kanala distribucije svojih proizvoda. Orijentirani smo na sve dobne skupine. Proizvod se moe kupiti u naoj prodavaonici ili preko posrednika odnosno trgovine na malo s kojima imamo sklopljeni ugovor. Tehnoloki razvoj potaknuo nas je za odabirom interneta kao suvremenog distribucijskog kanala. Na naoj web stranici (www.ekomm.hr) kupci mogu brzo, efikasno, povoljno i jednostavno naručit proizvod za koji su se odlučili te će u roku od najkasnije 5 radnih dana na kućnu adresu preuzeti eljeni proizvod.
PROMOCIJA
Cilj nae promocije je brendiranje naeg novog proizvoda- pekmeza od ljive Bistrice.
Sve promocijske aktivnosti podijelili smo na dvije skupine:
1. PRIMARNE promocijske aktivnosti: letak, broure, katalozi te web stranica
2. SEKUNDARNE promocijske aktivnosti: promidba kao najbolji oblik promocije jer nam osigurava direktan kontakt i povratne informacije od strane naih kupaca. Naglasak ćemo staviti i na ambalau koja će svojim izgledom privući panju potencijalnom kupcu i odgovarati eko standardima.
Također nastojat ćemo to vie sudjelovati na sajmovima gdje će se potencijali kupci moći upoznati sa asortimanom proizvoda EKO MM d. o. o.
20.02.2019. (20:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
1. PODACI O PODUZETNIKU
Ime i prezime: Lea Baić
Mjesto i godina rođenja: Rijeka, 2000. Godina
Adresa stanovanja: uknica 23
Obrazovanje: dipl. oec
Poznavanje stranih jezika: Engleski jezik A1
Radni sta i radno iskustvo: Poduzetnik zavrene srednje ekonomske kole Mije Mirkovića i Ekonomskog fakulteta u Rijeci. S dvogodinjim iskustvom u obavljanju djelatnosti na poziciji menadera
2. POLAZITE
2.1. Nastanak poduzetničke ideje
Između različitih metoda pronalaenja poduzetničkih ideja, mi smo se odlučili za brainstorming metodu, odnosno nabacivanje ideja. Vođeni tom metodom doli smo do odluke za proizvodnjom i prodajom proizvoda od domaće ljive, točnije pekmeza. Za ovu ideju odlučili smo se zbog eko- uzgoja, te irenja zdravog načina prehrane i ivota obzirom da pekmez ima najveći udio voća u svom sastavu u usporedbi sa srodnim proizvodima. Za proizvode od domaće ljive također smo se odlučili i zbog toga to smatramo da na tritu nema dovoljno proizvođača koji prodaju i zdrave i ukusne slastice od ljive.
2.2. Vizija poduzetničkog pothvata
Vizija nae tvrtke na samom početku poslovanja je postati prepoznatljiva marka te se povezati s potroačima - marketinkom strategijom do povjerenja kupca.
Kroz 5 godina u naoj viziji namjeravamo uvesti na proizvod u ponudu ugostiteljskih objekata osmisliti mini ekoloka pakiranja za doručak.
20.02.2019. (20:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
2.3. SWOT analiza
T1 Swot analiza uvođenja novog proizvoda Peky
SNAGE
ďś Iskustvo uzgoja
ďś Obiteljski posao- povjerenje
ďś Plodovi sazrijevaju u kolovozu, rujnu i listopadu
ďś ljiva bistrica podnosi zimske temperature do -30 stupnjeva
ďś Prostor proizvodnog pogona u vlasnitvu osnivača
SLABOSTI
ďś Nedostatak autoriteta- uloga vođe
ďś Utjecaj emocija na poslovanje
ďś Problem nasljeđivanja
ďś Visoki trokovi promocije
PRILIKE
ďś Izvoz u EU
ďś Prostor za daljnji razvoj i povećanje profita
ďś Bolja povezanost s kupcima- brand proizvod
ďś Suvremeni način oglaivanja
PRIJETNJE
ďś Velika konkurencija (Podravka)
ďś Vremenska neprilika
ďś Bolest ljiva (arka)
3. PREDMET POSLOVANJA
3.1. Opis postojećeg poslovanja
Proizvodnja i prodaja različitih proizvoda: dem, vino, liker i voćni sok od domaće kupine te uvođenje ljive u uzgoj i proizvodnja peklmeza. Da bi vremenom postigli brand proizvod, odlučili smo se oko okusa i dizajna ambalae savjetovati sa iskusnom food blogericom Ninom Mrvicom, s kojom smo ostvarili uspjenu suradnju. Ona je osmislila recepturu proizvoda od namirnica isključivo iz naeg uzgoja i da bi poslovna suradnja bila uspjena, Nina će izrađivati pite, vafle, torte i razne druge slastice od naeg pekmeza, objavljivati će na svom blogu uratke pozivajući se na nas kao proizvođača.
20.02.2019. (20:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
3.2. Opis poslovanja i djelatnosti u projektu
Zahvaljujući poticajima iz fondova Europske unije koja je uloila 60 000,00 kn bespovratnih sredstava uspjeno smo pokrenuli stvaranje i plasiranje novog proizvoda te osnovali d. o. o.
4.LOKACIJA
Na poslovni prostor otvoren je u samom centru grada Rijeke (Ivana Filipovića 2), dok se proizvodni pogon nalazi na adresi Pothum Plaćanski 4. Potujemo standarde bio uzgoja i ekoloke proizvodnje jer proizvodimo zdravu hranu u zdravom okoliu kakva je Lika. Daleko od onečićivača poput industrije i gradskog smoga. Na raspolaganju joj je bila radna snaga iz neposredne blizine te dobra prometna povezanost s Rijekom i Zagrebom.Naa ambalaa spada u drutveno odgovorno ponaanje zbog mogućnosti recikliranja.
5. TEHNIČKO- TEHNOLOKI ELEMENTI ULAGANJA
5.1. Opis strukture ulaganja
Ulagat ćemo u to moderniju tehnologija i opremu potrebnu za pripremu pekmeza ljiva, a dio ulaganja odvojit ćemo za marketing i promociju, te u dizajn naih proizvoda.S LAB 100 stroj je za proizvodnju pekmeza, a inovativan je po tome to pekmez pečemo u velikim količinama.
5.2. Struktura i broj postojećih zaposlenika, planirano zapoljavanje
Brojimo 3 radnika zavrene srednje kole sa srednjom stručnom spremom.
U budućnosti planiramo zaposliti nove radnike prilikom otvaranja novih objekata koji će se prije uključenja u radni proces educirati u sklopu namjenski organiziranih edukacija.
20.02.2019. (20:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
5.3. Primjena inovacija ili nove tehnologije
Planiramo uvođenje novih trendova tehnologije zbog potreba naeg poslovanja, osmisliti mini pakiranja namijenjena ugostiteljskim objektima i uvesti standard kvalitete 9001:2015.
6. ANALIZA TRITA
6.1. Trite nabave
Poslujemo s domaćim dobavljačima namirnica i ambalae. Svoje odnose pokuavamo odrati profesionalnim ponaanjem i redovitim isplaćivanjem naih obveza.
T2 Trite nabave- ambalaa
Dobavljači Cijena po teglici u kn Udaljenost u km Kvaliteta Vrsta sirovine Način plaćanja
Ksenomed d.o.o. 1,25 167 Odličan Teglica Nalog
Luna d.o.o 2,50 274 Vrlo dobar Teglica Nalog
Izvor: simulirani podatci
T3 Trite nabave- sirovina
Dobavljači Cijena po vreći od 20kg Udaljenost u km Kvaliteta Vrsta sirovine Način plaćanja
OPG Vuka 120,00 523 Odličan limun Nalog
OPG Istra 160,00 150 Vrlo dobar limun Nalog
Izvor: simulirani podatci
Prilikom analize trita rukovodili smo se slijedećim elementima: dobavljači, cijena, udaljenost, kvaliteta, vrsta sirovine i način plaćanja.
U ui izbor za ambalau uli su Ksenomed d. o. o. i Luna d. o. o. radi se o dobavljačima koji su na tritu poznati po kvaliteti svoje ponude i profesionalnom odnosu prema poslovnim partnerima.
Odabrali smo Ksenomed d. o. o.zbog kvalitete i pristupačnije cijene.
Prilikom izbora za nabavu limuna opredijelili smo se za OPG Vuka iz razloga to vjerujemo u kvalitetu njihovog uzgoja te pristupačnijoj cijeni.
20.02.2019. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
6.2 TRITE PRODAJE
Djelujemo lokalno i regionalno, a u budućnosti se nadamo suradnji s inozemnim dobavljačima i partnerskim tvrtkama. Svoju konkurenciju smatramo jakom i dostojnom ali mislimo da smo svojom inovativnoću i kvalitetom u mogućnosti preuzeti vodstvo na tritu.
T4 Trite prodaje
PROIZVOD
Na asortiman se sastoji od:
ďś Dema
ďś Vina
ďś Voćnih sokova
ďś Likera
ďś Pekmez od ljiva
CIJENA
Trite prodaje:
ďś Pekmez 24,79 kn
Trite nabave:
ďś Teglica 1,25 kn
ďś Limun 120,00 kn/ 20kg
DISTRIBUCIJA
Proizvodi i specijalizirane narudbe dostupne su na naim lokacijama, ali i putem web- trgovine.
PROMOCIJA
Promoviramo se putem web- stranice, facebook-a, blog stranice te ostalih drutvenih mrea.
20.02.2019. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
7. EKONOMSKO FINANCIJSKI ELEMENTI POTHVATA
7.1. Formiranje ukupnog prihoda
T5 Formiranje ukupnog prihoda
Opis 1. godina 2.godina 3.godina
Prihodi od prodaje 865 494,70 878 751,80 929 982,50
Ostali prihodi 60 000,00 60 000,00 60 000,00
Ukupni prihodi 925 494,70 938 751,80 989 982,50
Izvor: simulirani podatci
T6 Kalkulacija proizvoda za formiranje ukupnog prihoda
Proizvod
kom 1. godina kom 2. godina kom 3.godina
Dem 10580 216 890,00 10776 220 908,00 8400 172 200,00
Vino 11969 464 397,20 12101 469 518,80 9500 368 600,00
Sok 13645 184 207,50 13950 188 325,00 10100 136 350,00
Peky - - - - 12750 252 832,50
Ukupno 865 494,70 878 751,80 929 982,50
Izvor: simulirani podatci
7.2 Poslovni rashodi
T7 Formiranje poslovnih rashoda
R.br. Opis Iznos u kn za 2016. g. Iznos u kn za 2017.g. Iznos u kn za 2018.g.
1. Cijena proizvodnje 461 424,00 484 500,00 525 444,00
2. Trokovi osoblja 100 000,00 100 000,00 100 000,00
3. Ostali trokovi 30 000,00 30 000,00 30 000,00
4. Ukupni trokovi 591 424,00 484 630,00 655 444,00
Izvor: simulirani podatci
20.02.2019. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
7.3. PROJEKCIJA RAČUNA DOBITI I GUBITKA
T8 Račun dobiti i gubitka
OPIS 1. godina 2.godina 3.godina
Prihodi od prodaje 865 494,70 878 751,80 929 982,50
Ostali prihodi 60 000,00 60 000,00 60 000,00
Ukupni prihodi 925 494,70 938 751,80 989 982,50
Cijena proizvodnje 411 424,00 434 500,00 525 444,00
Trokovi osoblja 100 000,00 100 000,00 100 000,00
Ostali trokovi 30 000,00 30 000,00 30 000,00
Ukupni trokovi 541 424,00 564 500,00 655 444,00
Bruto dobit 384 070,70 374 251,80 334 538,50
Porez na dobit 46 088,48 44 910,22 40 144,62
Neto dobit 430 159,18 419 162,02 374 683,12
izvor: simulirani podatci
7.4. POKAZATELJ PROFITABILNOSTI
Pokazatelj profitabilnosti= bruto dobit/ ukupni prihod
1. godina = 384 070,70 / 925 494,70 = 42 %
2. godina = 374 251,80 / 938 751,80 = 40 %
3. godina = 334 538,50 / 989 982,50 = 34 %
T9 Ocjena učinkovitosti proirenja poslovanja tvrtke EKO MM d.o.o.
Pokazatelj 2016. godina 2017. godina 2018. godina
Profitabilnosti 42 % 40 % 34 %
Izvor: simulirani podatci
Zaključak: Profitna stopa pokazuje osiguranu učinkovitost naeg pothvata.
20.02.2019. (20:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
curry
8. ZAKLJUČNA OCJENA
Poslovanje je usmjereno na odrivu proizvodnju koja pridonosi razvoju lokalne zajednice, ekolokom uzgoju i profitabilnosti u skladu s trendovima. Financijski pokazatelji od osnivanja tvrtke do danas ukazuju na rast i razvoj. Ulaganjem u marketinku strategiju očekujemo uspjenu realizaciju poslovnog plana.
20.02.2019. (20:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...